Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin loputon puhe eri oireistaan ja sairauksistaan!

Vierailija
23.02.2022 |

Työparini on reilu 40 , ihan tavallinen nainen. Työ on yksinkertaista, ei kovin rasittavaa hotelli-ravintola-alan työtä.
Jotain hänen elämästään täytyy puuttua, tai jotain häikkää tai tyhjyyttä on, koska hänen päivänsä täyttyvät erilaisista sairauksista joita hänellä ehkä on, sekä outojen tuntemusten ja oireiden tarkkailusta!
Hän oli juuri omien sanojensa mukaan ollut tunnin lääkärissä, koska : kun hän nostaa päätä, niin sattuu päähän ja jotenkin silmissä tuntuu kuin joku pistäisi piikillä. Jne.
Vatsavaivat ovat myös hyvinkin polttavia, kouristelevia, ja hyvin kivuliaita. Mitään ei ole löytynyt.
Sairaslomia on paljon, mielellään hyvin dramaattisia kesken päivän pois lähtöjä. Mitään varsinaista pitkää sairaslomaa ja hoitoa vaativaa ei ole ollut , vaan muutaman päivän, ehkä viikon potemisia.
Kun korona tuli, niin kyllä heti tiedettiin, että kenellä tämä tulee olemaan kuuma aihe, ja näinhän se meni: hän on käynyt useissa testeissä ( kesken työpäivän tietty) sekä jättäytynyt karanteeniin kun on, ehkä, altistunut eikä ”voi tietää eikä halua tartuttaa ketään”. Myös rokotteen jälkeen nousi kuume.
Tuntuu että hän haluaisi sairastua, mielellään joku dramaattinen aivokasvain tai jotain suurta ja vaivalloista.
Minulla kun, oli, läheinen, joka taisteli pitkään ja menehtyi nuorena äitinä vakavaan sairauteen. Tän työkaverin pajatus ahdistaa minua ja loukkaakin. Toki olen kertonut hänelle omasta kokemuksestani, mutta s ei jotenkin mene hänen itsekkään kuplansa läpi: hän ei tajua, eikä ainakaan välitä.
Olen melkein valmis lopettamaan täällä hönen takiaan. Mikä olisi minulta aivan älyttömän tyhmää ja taloudellisesti vaikeaa.
Sairastun kohta itsekin, sairaslomaa tpistn sairaslomien takia!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka eivät muusta osaa puhua kuin omista sairauksistaan, ovat kyllä jotenkin vajaita. Ketään ei kiinnosta toisen ihmiset sairaudet pätkääkään.

Vierailija
2/8 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika raskasta.

Myönnän että itsekin selostan usein liian tarkkaan kaikki oireeni ja sitten tajuan että apua olen nolo, eihän ketään nyt toisten oireet kiinnosta

Kai sitä sitten on halunnut selitellä, että hei työkaverit, olen ihan aiheellisella saikulla! Vaikka kenelle sitä tarttis, ei tarvii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko samanlainen. Mitään sairautta ei ole löytynyt...

Vierailija
4/8 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan ettet ole lääkäri, joten sinulle ei kannata valittaa

Vierailija
5/8 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa tapana: kuka hirveimmin oirein mitäkin sairastaa, sitä kunnioitettavampaa.

Vierailija
6/8 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isoäiti oli samanlainen. Kauheasti oli vaivaa, ravasi lääkäreillä ja omalla rahalla tutkimuksissa. Mitään ei löytynyt. Yhtenä aamuna sitten vaan kuoli, kesken aamutoimien, kuusikymppisenä. Taisi sittenkin olla jotain. En tiedä ruumiinavaustuloksista.

Vierailija
7/8 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, älä voivottele tai mitään, keskity työntekoon.

Vierailija
8/8 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, näitä on tällä palstallakin paljon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi