Naiset, haittaako teitä kalastusliivi miehellä?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:53"]
Oletko luontoihminen, sellainen erä-jorma? Ei haittaa, jos on sen mukaiset arvot. Itse asiassa vois kiinnostaa paljonkin. ⌒.⌒
[/quote]
En ollenkaan, melkeinpä päinvastoin. Käytän tuota vaan siksi, että se on kätevä ja kesällä huppari on liian kuuma
Aivan hölmönnäköistä. Häpeäisin sinua silmät päästäni ja pitäisin etäisyyttä julkisilla paikoilla. Olet tosi nolo.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:53"]
Oletko luontoihminen, sellainen erä-jorma? Ei haittaa, jos on sen mukaiset arvot. Itse asiassa vois kiinnostaa paljonkin. ⌒.⌒
[/quote]
En ollenkaan, melkeinpä päinvastoin. Käytän tuota vaan siksi, että se on kätevä ja kesällä huppari on liian kuuma
[/quote]
No käytä vaan. Mutta voi tulla ehkä tietty imago sulle. t.2
Kunhan siinä ei ole teräviä ongenkoukkuja, niin ei ongelmaa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:20"]Kunhan siinä ei ole teräviä ongenkoukkuja, niin ei ongelmaa.
[/quote]
Naisia kalastelee
Miehellä? Noin yleisesti? Ei haittaa. Potentiaalisella seurustelukumppanilla? Ehkä vähän, mutta jos mies vaikuttaa joustavalta ja suostuu muihinkin vaatteisiin ja tilanteen mukaiseen pukeutumiseen yleensäkin, niin voisin sietää.
Näytät siis kotihoidon työntekijältä.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:26"]Näytät siis kotihoidon työntekijältä.
[/quote]
Mikä mielleyhtymä! :D
No jos se olisi miehen jokapaikanvaate, niin kyllä todella haittaisi. Yksinkertaisesti juntti.
Tulisi mieleen, että tajuaako mies ollenkaan tilannepukeutumisen päälle.
Kunhan sen liivin alla on joku paita...
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:26"]Näytät siis kotihoidon työntekijältä.
[/quote]
Mikä mielleyhtymä! :D
[/quote] ne työliivit on samanlaisia kuin kalastusliivit, tosin ei vihreitä....
Haittaisi jos et kalasta. Antaa väärän kuvan sinusta.
terv. kalastusta harrastava nainen
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:33"]
No jos se olisi miehen jokapaikanvaate, niin kyllä todella haittaisi. Yksinkertaisesti juntti.
Tulisi mieleen, että tajuaako mies ollenkaan tilannepukeutumisen päälle.
[/quote]
Niin liivin junttivaikutelma tässä mietityttääkin, kun en tosiaan ole mikään erämies/juntti
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:47"]https://nicedeb.files.wordpress.com/2007/12/chuck_norris.jpg
[/quote]
:D
Aivan sama mulle, jos joku haluaa papparaisliiviä käyttää. Hirveitähän ne kyllä on.Yleensäkäkään ei paljon haittaa, mitä vierailla ihmisillä on päällä.
Oma mies jos sellaisen hankkisi, niin saattaisi se liivi salaperäisesti kadota...
Ruotsissa käyttävät tikkiliivejä.
Ei haittaa, jos sen taskuissa ei ole kärpäsentoukkia purkissa.