Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko syöt kasviksia päivässä?

Vierailija
10.07.2015 |

Suositus on puoli kiloa,paljonko menee?

Itsellä tänään vajaa ruukku salaattia,kolme tomaattia,kolmasosa kurkkua,sipulinvartta ja neljäsosa meloonia.Yleensä menee reilusti enemmän.Niin ja en oo kasvissyöjä...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin vähintään siihen puoleen kiloon päivässä ja varmaan useimmiten siihen yllänkin. Laitan kasviksia kaikkiin ruokiin vaikka salaattia salaattia syönkin melko harvoin. Myös sesongin hedelmät uppoavat hyvin, tähän aikaan vuodesta menee helposti puoli kiloa aprikooseja tai persikoita päivässä.

Vierailija
2/20 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis salaattia SALAATTINA. Sori.

t. kakkonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön aina lounaaksi salaatin ja aina leivällä.Illallakin ruoassa aina kasviksia,tosin tänään...sipsejä!

Ap.

Vierailija
4/20 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on aina lautanen puolillaan kasviksia. Nyt kun syötiin niin ainakin 3/4 osaa, kun grillattiin. Oli perunasalaattia, punajuurisalaattia, coleslawia, italiansalaattia, kasvimaansalaattia ja paahdettua sipulirouhetta pihvin päällä.

Vierailija
5/20 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kilon. Olen joskus huvikseni laskenut ja määrä pyöri siinä 1500 gramman paikkeilla, jopa ylikin.

Esim. tänään olen syönyt kaksi ruukkusalaattia, tuorekurkun, kesäkurpitsan, punaisen paprikan, noin litran herneitä, kuusi tomaattia, kilon nektariineja, pari siivua vesimelonia, omenan ja vajaan litran mansikoita. Ja kohta ajattelin syödä dippiä ja kukkakaalia ja porkkana- ja kurkkutikkuja. Aika normaali päivä kasvisten osalta, tosin nektariineja en syö ihan joka päivä noin paljon :D

Vierailija
6/20 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvissyöjä, joten ruuassa aina kypsennettynä. Tosin tuoretta kamaa pitäisi syödä enemmän :/

Vierailija
7/20 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki mitä syön on kasvista tai hedelmää. Joskus syön vähän kanaa tai kalaa, harvoin lihaa. En mittaa enkä punnitse ruokiani.

Vierailija
8/20 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:08"]Ainakin kilon. Olen joskus huvikseni laskenut ja määrä pyöri siinä 1500 gramman paikkeilla, jopa ylikin.

Esim. tänään olen syönyt kaksi ruukkusalaattia, tuorekurkun, kesäkurpitsan, punaisen paprikan, noin litran herneitä, kuusi tomaattia, kilon nektariineja, pari siivua vesimelonia, omenan ja vajaan litran mansikoita. Ja kohta ajattelin syödä dippiä ja kukkakaalia ja porkkana- ja kurkkutikkuja. Aika normaali päivä kasvisten osalta, tosin nektariineja en syö ihan joka päivä noin paljon :D
[/quote]
Hienoa. Itse haluaisin syödä paljon kasviksia mutta maha turpoaa niistä niin, että henki ei meinaa kulkea.

Vierailija
9/20 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:08"]

Ainakin kilon. Olen joskus huvikseni laskenut ja määrä pyöri siinä 1500 gramman paikkeilla, jopa ylikin. Esim. tänään olen syönyt kaksi ruukkusalaattia, tuorekurkun, kesäkurpitsan, punaisen paprikan, noin litran herneitä, kuusi tomaattia, kilon nektariineja, pari siivua vesimelonia, omenan ja vajaan litran mansikoita. Ja kohta ajattelin syödä dippiä ja kukkakaalia ja porkkana- ja kurkkutikkuja. Aika normaali päivä kasvisten osalta, tosin nektariineja en syö ihan joka päivä noin paljon :D

[/quote]

Mitä helkuttia? :D Oletko laiha? Ja syötkö paljon muuta noiden lisäksi? Tuo määrähän on ihan järkyttävä. Hyvällä tavalla siis. Osaisinpa itsekin. :)

Vierailija
10/20 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun noudatan kiloklubin ohjeita, niin yritän syödä sen 600g. Aika tiukka annos, jos syö salaattina ruoan ohessa, mutta sitten menee helposti, jos tekee kasviksia myös lämpimään ruokaan.

Vierailija
11/20 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kiloa joka päivä.

Vierailija
12/20 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kilon. Olen joskus huvikseni laskenut ja määrä pyöri siinä 1500 gramman paikkeilla, jopa ylikin. Esim. tänään olen syönyt kaksi ruukkusalaattia, tuorekurkun, kesäkurpitsan, punaisen paprikan, noin litran herneitä, kuusi tomaattia, kilon nektariineja, pari siivua vesimelonia, omenan ja vajaan litran mansikoita. Ja kohta ajattelin syödä dippiä ja kukkakaalia ja porkkana- ja kurkkutikkuja. Aika normaali päivä kasvisten osalta, tosin nektariineja en syö ihan joka päivä noin paljon :D

[/quote]

Osan alakautta.

Vierailija
13/20 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:08"]

[/quote]

Mitä helkuttia? :D Oletko laiha? Ja syötkö paljon muuta noiden lisäksi? Tuo määrähän on ihan järkyttävä. Hyvällä tavalla siis. Osaisinpa itsekin. :)
[/quote]
En ole laiha, mutta en lihavakaan, BMI noin 21. Kasvisten lisäksi en syö paljon muuta. Kahvia juon ja salaatissa on jotain juustoa, papuja tai vaikka lohta. En siis ole kasvissyöjä. Leipää syön silloin tällöin, pastaa ja riisiä en ikinä.

Olen lapsesta asti syönyt paljon kasviksia. Jo ala-asteikäisenä saatoin syödä ihan hetkessä kilon tomaatteja. Tuoreet kasvikset ovat suurinta herkkua mitä tiedän ja esim. just kukkakaali ja kasvistikut + dippi on ihan parasta naposteltavaa kun katsoo leffaa. Sipsit ja hampurilaiset ei vaan maistu. Joku häiriöhän se tämäkin kai on, mutta terveenä olen toistaiseksi pysynyt :D

Vierailija
14/20 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:46"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:08"] Ainakin kilon. Olen joskus huvikseni laskenut ja määrä pyöri siinä 1500 gramman paikkeilla, jopa ylikin. Esim. tänään olen syönyt kaksi ruukkusalaattia, tuorekurkun, kesäkurpitsan, punaisen paprikan, noin litran herneitä, kuusi tomaattia, kilon nektariineja, pari siivua vesimelonia, omenan ja vajaan litran mansikoita. Ja kohta ajattelin syödä dippiä ja kukkakaalia ja porkkana- ja kurkkutikkuja. Aika normaali päivä kasvisten osalta, tosin nektariineja en syö ihan joka päivä noin paljon :D [/quote] Mitä helkuttia? :D Oletko laiha? Ja syötkö paljon muuta noiden lisäksi? Tuo määrähän on ihan järkyttävä. Hyvällä tavalla siis. Osaisinpa itsekin. :) [/quote] En ole laiha, mutta en lihavakaan, BMI noin 21. Kasvisten lisäksi en syö paljon muuta. Kahvia juon ja salaatissa on jotain juustoa, papuja tai vaikka lohta. En siis ole kasvissyöjä. Leipää syön silloin tällöin, pastaa ja riisiä en ikinä. Olen lapsesta asti syönyt paljon kasviksia. Jo ala-asteikäisenä saatoin syödä ihan hetkessä kilon tomaatteja. Tuoreet kasvikset ovat suurinta herkkua mitä tiedän ja esim. just kukkakaali ja kasvistikut + dippi on ihan parasta naposteltavaa kun katsoo leffaa. Sipsit ja hampurilaiset ei vaan maistu. Joku häiriöhän se tämäkin kai on, mutta terveenä olen toistaiseksi pysynyt :D

[/quote]

Minkälaista dippiä käytät? :) Tosi erikoista, en ole ikinä kuullut tai nähnyt kenenkään tykkäävän noin paljon kasviksista ja hedelmistä. Innostavaa tällaiselle pulliaiselle, jolle on jokseenkin pakkopullaa yrittää noudattaa lautasmallia.

t. 10

Vierailija
15/20 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vain ruuassa eli vaikka makkarakeitossa. En syö raakoja vihanneksia ollenkaan. Hedelmiäkin ehkä yhden kerran viikossa. 

En koskaan sairasta edes pienen pientä flunssaa. Tuntuu, että ylimainostettua tuo kasvisten rouskuttaminen. 

N55

Vierailija
16/20 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvissyöjä, joten ruuassa aina kypsennettynä. Tosin tuoretta kamaa pitäisi syödä enemmän :/

[/quote]

Sama täällä.

Vierailija
17/20 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kesällä elän melkein pelkästään kasviksilla. Tarjonta on niin runsas. Talvisin syön tuhdimmin ja kasvisten sijaan juureksia.

Vierailija
18/20 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam!

Vierailija
19/20 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
20/20 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:55"]

Syön vain ruuassa eli vaikka makkarakeitossa. En syö raakoja vihanneksia ollenkaan. Hedelmiäkin ehkä yhden kerran viikossa. [/quote]

On se jännää miten erilaisia me ihmiset ollaan. Mä en syö oikeastaan koskaan lämmintä ruokaa, pelkkiä raakoja kasviksia ja hedelmiä, ja niiden lisäksi juustoa, kanaa ja kalaa. Kalan ja lihankin syön niin raakana kuin mahdollista. Makkarakeitto on ehkä vastenmielisin ruoka mitä voin kuvitella. Lämmintä makkaraa ja lientä ja kasvikset keitetty mössöksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän