Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vegaanit varastavat verorahat

Vierailija
10.07.2015 |

On käynyt ilmi että vegaanit voivat mennä ja vaatia reseptiä maidottomaan äidinmaidonvastikkeeseen mikä sitten tarkoittaa sitä että satojen eurojen vastikkeet menee yhteiskunnan maksettaviksi. Vain sen takia että heillä nyt sattuu olemaan tällainen päähänpinttymä. Vegaanius ei ole mikään ruoka-aineallergia! Minä voin kanssa keksiä että meidän lapsoset ei voi muuta syödä kuin Lapin karpalomuhennosta ja se on nyt veronmaksajien tämä lysti kustannettava.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinkin löytyi syy tähän valtiolliseen rahapulaan.

Vierailija
2/14 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on "hieman" pihalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki minun tuntemani vegaaniäidit imettävät. Heillä on sen onnistumiseen vahva motivaatio, koska äidinmaito on lapselle niin hyvää ravintoa ja luonnollinen tapa ruokkia lapsi.

Vierailija
4/14 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:49"]

Viimeinkin löytyi syy tähän valtiolliseen rahapulaan.

[/quote]

:D 

Vierailija
5/14 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:53"]

Kaikki minun tuntemani vegaaniäidit imettävät. Heillä on sen onnistumiseen vahva motivaatio, koska äidinmaito on lapselle niin hyvää ravintoa ja luonnollinen tapa ruokkia lapsi.

[/quote]

Tämä nyt vaan ei pidä paikkaansa. Oli luonnollista tai ei, nimenomaan lehmänmaitoa yrittävät vegaaniäidit välttää ja siksi suosivat teollisesti tuotettua korviketta. Mutta kun on liian kalllista niin täytyy huiputtaa yhteiskuntaa!
[/quote]
Mihin lehmänmaitoa tai soijaa tarvittaisiin, kun lapsi ruokitaan äidinmaidolla?
[/quote]
Siksi että ne eivät sitä lehmänmaitoa juo koska ovat juuri vegaaneja, nuija. Silsi valehtelevat allergian jotta saavat soijanaidot ilmatteeksi.

Vierailija
6/14 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:53"]

[/quote]

Tämä nyt vaan ei pidä paikkaansa. Oli luonnollista tai ei, nimenomaan lehmänmaitoa yrittävät vegaaniäidit välttää ja siksi suosivat teollisesti tuotettua korviketta. Mutta kun on liian kalllista niin täytyy huiputtaa yhteiskuntaa!

Vierailija
7/14 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan reilu korvaus jos olisi olemassa, kun ottaa huomioon miten paljon verorahoja liha-, maito ja kananmunateollisuuteen pumpataan.

Koita ap jaksaa sillä ajatuksella että ne sun kovaukset on jo siinä lehmänmaidon hinnassa. Soijamaito on halvempaa tuottaa mutta kalliimpaa kaupassa, koska verorahoilla ja verotuksella pyritään pitämään eläinrääkkäys kannattavana.

Vierailija
8/14 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin teollinen maapalloa tuhoava tuotanto ei voi ilmeisesti maksaa omia kulujaan. Pumpatkaa ilman minua.

Vierailija
9/14 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoallergiaa epäiltäessä vauvalle kirjoitetaan resepti maidottomaan korvikkeeseen. Ei kukaan saa reseptiä ei eläinperäiseen ravintovalmisteeseen vakaumuksen vuoksi. Vegaanin lapsella voi kyllä olla maitoallergia.

Vierailija
10/14 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä meille ainakaan tuollaista vaihtoehtoa kerrottu olevan kun maito ei vaan noussut leikkauksen jälkeen. Ihan itse piti hankkia, eikä edes tajuttu että voisi saada korvausta.
Uskon että tämä on ihan oma tapauksesta, sillä kelaan tarvitaan lääkäriltä diagnoosi että myönnetään korvattavuus. Ei niitä korvattavuuksia mistään sairaalasta mukaan tyrkytetä.

Jos joku on saanut niin se heille suotakoon. Eikö ap:lla ole mitään muuta epäkohtaa kelakorvauksista kun äidinmaidon korvike? Se myönnetään muutenkin vain 2-vuodeksi ihan maksimissaan ja vaatii yleensä altistuksen että voi saada paperit kelaan.

En ole kuullut ennen kenenkään saaneen tälläistä korvausta.

T. Äiti jonka koko perhe vegaaninen

Vierailija
11/14 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:53"]

[/quote]

[/quote]
Mihin lehmänmaitoa tai soijaa tarvittaisiin, kun lapsi ruokitaan äidinmaidolla?

Vierailija
12/14 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:53"]

[/quote]

[/quote]

Lehmänmaitokorvike on teollisesti tuotettua.

Vierailija
13/14 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varastaa verorahat kouluttautumalla ilmaiseksi vaikka lahoon päähän tuskin jää mikään oppi. Sitten vielä sossusta.

Vierailija
14/14 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä tuntemasi vegaanikaverit olivat siis lehmiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi