Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojat isälle

Vierailija
23.02.2022 |

Olin kotona hoitaen 4 poikaamme. Avioehdon olin allekirjoittanut, omaisuus miehellä joka oli töissä. Meille tuli kesällä au pair, mieheni ihastui ja saavat lapsen kesällä. Mieheni ehdotti polyamorista suhdetta, hoidan pojat ja hän nukkuu aupairin kanssa.

Menin huonoon kuntoon. Asun nyt Äitini luona. Poikia en jaksa hoitaa olen lääkärin hoidossa ja olin sairaalassakin. Toipuminen vie vuosia. Sekä mt ongelma että kasvain.

Olen päättänyt antaa pojat miehelle kokonaan.. Tälle sopi asia kun olen hänestä kyvytön äidiksi. Nyt aupair kuitenkin nosti metelin ja mieheni empii. Mieheni pystyy tarjoamaan pojille kodin.

Minä en. Olenko huono äiti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet äiti. Voitko ottaa pari lasta kerrallaan. Ymmärrän aupairia. Yhtäkkiä 5 lasta.

Vierailija
2/7 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se läski selittää 🐷

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi ihastui

Vierailija
4/7 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Lisäongelmia on että osa pojista on erityislapsia. Siksi hoito on rankkaa mutta mahdollista jos voimia. Mieheni uusi suhde vei voimani. Lisäksi joudun suolistoleikkaulseen jonka tulevaa tilannetta ei tiedetä.

Tilanne on vaikea tulevalle äitipuolelle

Hän on vasta 22v.

Vierailija
5/7 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isät itkee kun ei saa erossa lapsia. Anna tälle

Vierailija
6/7 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ajpair tehny aborttia

Vierailija
7/7 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Lisäongelmia on että osa pojista on erityislapsia. Siksi hoito on rankkaa mutta mahdollista jos voimia. Mieheni uusi suhde vei voimani. Lisäksi joudun suolistoleikkaulseen jonka tulevaa tilannetta ei tiedetä.

Tilanne on vaikea tulevalle äitipuolelle

Hän on vasta 22v.

Provohan tämä on, mutta jos olisikin totta, niin itsehän perheen rikkoi, niin vastuun kantakoot. Siinähän kasvattaa toisen naisen lapset, ja myös ne erityislapset. Mies ja lapset tulee samassa paketissa, ihan niin kuin äiti lapsineen. Otat yhden, niin kyljessä tulee ne muutkin. Valikoida ei saa.