Kerro paras yo/paivavoiteesi, mita sulla on ikina ollu. Itsella nyt tosi kuiva ja eloton iho, johon pitais saada piristysta ?
Kommentit (21)
keltainen purnukka, saa marketeista. Mulla kanssa varsinkin talvella kuiva ja eloton iho.
Siinä on hyvä hinta-laatu suhde. Voiteet jättävät sellaisen kivan pinnan iholle. Muut voiteet ikäänkuin häviävät iholle, kun kuiva iho imppaa sen sisäänsä.
Mulla myös kuiva iho ja tää on hyvä! Ja edullinenkin vielä.
Yövoide: total turnaround myöskin Clinique
Uusimpia ovat Lancomen Bienfait multivital joka myös loistava.
Mä lisään oman kysymykseni..Paras meikkivoide? Omani:Biothermin Sense ja Lancomen magie matte.
Hinta reilu 90 euroa maissa. Itse ostan tax freestä noin 55 eurolla.
joskus myös Vichy tai Louis Widmer.
Vuodenajan mukaan valitsen aina välillä kevyempää ja välillä vähän rasvaisempaa voidetta. Loistotuotteita.
laitan joka päivä bepanthenia kasvoihini. Mulle on ihotautilääkäri sanonut, että aivan perusvoiteella voi korvata tuollaiset kalliit yö- ja päivävoiteet, joissa on vaan turhia hajusteita. Eivät ole sen parempia.
Mutta on myös nitä, jotka puoltavat nykyään kalliimpiakin voiteita. Niihin on lisätty vitamiineja ja on todettu oikeasti, että ne saattaa hiukan ehkäistä ihon vanhenemista ja saahan niit tuoksuttominakin.
Minä ainakin ostan.. ja mulle se on ihanaa ylellisyyttä.
Ehkä käyn joskus tutustumassa voidevalikoimiin.
minä olen ollut yllättynyt siitä, että ainakin ryppyvoiteet tehoavat. Olen jo 38 v ja silmissäni on ollut harakanvarpaat jo kymmenen vuotta, kuivaihoinen kun olen. Mutta tiettyjen rasvojen jälkeen ne tasoittuvat. Samoin tiettyjen voiteiden jälkeen iho kuin " nousee" ylöspäin. Ehkä ulkopuoliset eivät eroa huomaa, mutta itse huomaan sen selvästi, kun tauon jälkeen otan esille kalliimman voiteen.
Olen todella kuivaihoinen ja rasvoista saan tulehduksen. Olen paljon auringossa työni takia ja mielestäni en näytä ainakaan kovin ryppyiseltä. Öljy ei niinkään imeydy ihoon mutta suojaa loistavasti ulkoisilta epäpuhtauksilta ja pakkaselta.
mut nyt löysin Espanjasta ihan sikahyvän voiteen, jota myydään ihan ruokakaupassa, tosi laadukasta tököttiä, hakkaa monet kalliit mömmöt mennen tullen. Eikä siis maksa ku muutaman euron...
Pehmentää ihoa. Mulla oli tosi kireä ja pintakuiva iho. Jopa mun mies kysyi että mitä sä oot tehnyt sun iholle.
Ehdottomasti tätä. Suosittelen. Mä ostin kosmetologilta ja maksoi n. 33¿. Mutta on todella hintansa väärti.
Kaikki on koluttu, mulla on myös aina kaapissa Cliniquen DTML (dramatically different moisturising lotion) se on hyvä, kevyt perusvoide. Biothermistä tykkään myös.
Vähän on vain alkanut arveluttaa, kun monissa kalliissakin voiteissa on formaldehydiä ja ties mitä muuta. Dr Hauschkan tuotteet on luonnonaineista.
Tohon Ruusuvoiteeseen jää koukkuun. Tuoksuu ihanalta, tasoittaa ihonväriä, ravitsee muttei kiillä. 30 ml tuubi 19 e, ei paha.
Meikkivoiteissa olen päätynyt Cliniquen, Rubinsteinin, Estee Lauderin ja Lancomen kautta Chaneliin. Nyt käytössä Pro Lumiére, tykkään kovasti. Diorn meikkivoiteita kehtutaan, sitä voisi kokeilla seuraavaksi.
hyvä, ja varsinkin Favoran silmänympärysvoide. Minulla myös kuiva ja helposti ärsyyntyvä iho. Kaikenlaista voidetta on tullut koetettua, mutta koskaan en ole kokenut että kalliimmat voiteet olisivat yhtään parempia kuin halvemmat, hajusteettomat perusvoiteet.
ja ihoni uhkaa rohtua, otan apteekin Novalanin käyttöön - se muodostaa suojaavan kalvon iholle, eikä enää ole ollut ongelmia vuosiin. voin lämpimästi suositella.
kesäisin käytän kevyempää Lumenen mustaherukkavoidetta, ihana tuoksu ja mukavasti imeytyy.
ihoni on oikeastaan sekaiho eli osin pintakuiva, hormoninäppyjä tiettyyn aikaan kierrosta hiusrajassa, nenäpielet punottaa. Päivävoiteena käytän Juvenan ultimaxia, yövoiteena yon-kan herkän ihon yövoidetta.