Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tiedä vieläkään, mikä musta tulee isona! Mitä haluisin tehdä. Ikää jo 30v.

Vierailija
26.09.2006 |

Mikä auttas asian selviämisessä???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin sinuna opiskelemaan.

Vierailija
2/8 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo 36v enkä vieläkään tiedä mitä oikeasti haluaisin tehdä. Siispä paskahommaa toistaiseksi. Tai sitten elämän loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo koulutus, jolla voi tehdä hyvin montaa erilaista hommaa. Mutta mikä se homma olisi?

t. 38 v

Vierailija
4/8 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koulutustani vastaavassa työssä, enkä ikinä enää sitä halua tehdäkään! Eli joko teen ei-koulutusta-vaativaa hommaa tai keksin jonku uuden alan. Kamala tilanne!!!!

Vierailija
5/8 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 35v enkä myöskään tiedä mitä haluaisin tehdä:-/

Minusta ei kannata alkaa opiskelemaan, ennenkuin tietää _mitä_ opiskella...

Onkohan meidänlaisillemme olemassa jotakin neuvontaa tms.?

Vierailija
6/8 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin aika on vaan päässyt vierähtämään miltei huomaamatta.

Opiskelinkin jo jokusen vuoden, mutta jätin opinnot kesken eikä se ala tuntuisikaan enää oikealta.

Sen jälkeen olin pari vuotta (tai no, vajaa 6v...) töissä, sain 2 lasta ja irtisanouduin hoitovapaalla koska muutimme miehen töiden takia.

Olisi pian taas aika mennä töihin, mutten tiedä mitä tehdä. Jonkin sorttista toimistotyötä uskoisin kokemuksellani saavani, mutten edes tiedä haluanko tehdä sitä enää, kaikenlainen haastavuus tuntuu puuttuvan.

Tuntuisi kyllä myös huimalta aloittaa opiskelu " tämän ikäisenä" , vaikka jotenkin sekin houkuttelee.

t. 6, pohdiskellen

Vierailija
7/8 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli työhallinnon sivut. Siellä on todella kattava ja pitkä testi, joka antaa tulokseksi sinulle sopivan alan/ammatin :)

Tee nyt ensi alkuun vaikka se!

Vierailija
8/8 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuo tuolta mol:lin sivuilta se testi. Kysymykset on ihan ympäripyöreitä ja eikä siitä saa mitään selvää kuvaa mihin soveltuisi hyvin. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä