Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen kuva lapsista joulukorttiin?

Vierailija
26.09.2006 |

.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetän niitä kuvakortteja. En suunnittele ottavani mitää tonttulakki-kuvaa. Mutta missä ja miten tulis tunnelmallinen, iloinen kuva? Millaisia kuvia olet ottanut?

Vierailija
2/20 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat menee hukkaan. Sinne ne joutuu muiden korttien sekaan vintille laatikkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ehkä isovanhemmat ja lapsen kummi.

Vierailija
4/20 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät halua säästääkään. Että ehkä kannattaa vähän säästeliäästi teettää niitä kortteja. Itse tykkään niistä ja on kiva nähdä edes kuvissa sellaisiakin lapsia, joita harvoin muuten näkee.

Ruskan aikaan voisi kuvauspaikka löytyä ulkoa?

Vierailija
5/20 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis kuva lapsista leipomassa piparkakkuja tai kurkistamassa lumiukon takaa?

Vierailija
6/20 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tavalliset kortit menee " roskiin" . Miten olis lapsi pulkassa taljan päällä? Toi ruska-idea oli ihana, kiitti sitä ehdottaneelle :)

Vierailija
7/20 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykännyt ollenkaan, ennen kuin itse sain lapsen. Nyt tykkään niistä paljon. Ne voi laittaa valokuva-albumiin, niinkuin muutkin kuvat. Voi leikata tai taittaa, jos ei muuten mahdu. Ymmärrän, että kaikki eivät tykkää. On ikäänkuin itsensä esilletuomista ja leuhkimista.

Talvimaisemassa otetun näin viimevuonna hienon.

Vierailija
8/20 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee vähä aliarvostettu olo, jos joku laittaa ilmaisjakelukortteja jouluna. Itsestä on mukava nähdä miten toisten lapset on kasvanu. muita kortteja en säästä, vain valokuvakortit.

Vierailija
9/20 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meille tuli halvemmaksi teettää lapsista kortit kuin ostaa valmiit kaupasta.

Vierailija
10/20 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulukortissa pitää olla joku jouluinen tunnelma.

Vierailija
11/20 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mikä muistuttaa omasta lapsettomuudesta tuntuu pahalta.

Vierailija
12/20 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muille menee sitten Unicefin kortit (näin on meillä tehty jo 6v ja luulen, että toimii eikä loukkaa ketään).

Vierailija
13/20 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pidä siitä MILLAINEN kortti on niin voi voi, eipä ole minun ongelmani. Ei ole myöskään minun ongelmani, jos ei halua heittää roskiin eikä säilyttääkään. Sellaista se elämä on, valintoja pitää tehdä.

Meillä joulukortit on pantu nippuun ja kellariin. Eikä siinä ole mitään häpeämistä enkä oleta että kukaan tekee mitään muuta meidän kortille, mutta voipa sitten joskus vuonna 2030 ainakin kaivella kellaria ja katsoa että " oli kiva kortti vuonna 2006 noilta Virtasilta, Ellakin oli ihan pieni" .

t: yksi joka tasan varmasti lähettää itsetehdyt kortit joissa lasten kuva

Vierailija
14/20 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

talja alla. Nykyään en oo enää kuvakortteja laittanut, mutta viime vuonna kun tuli näitä lapsi ja pukki-kuvia, niin tuuttasin vastausmeilinä muutamalle tutulle kuvia lapsesta sorkkaeläinten kanssa, kun sattui olemaan kesäisiä kuvia lampaista, vuohista ja lehmistä...

Vierailija
15/20 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä näkee nykyään niin harvoin, että on hauska nähdä, miten lapset kasvavat. En minä säästä kenenkään kuvia, enkä oleta, että kukaan säästää meidänkään lasten kuvia.

Minust mikä tahansa kortti on kiva, johon on nähty vaivaa. Tiimarin kortit tai muut, jossa on toivotuskin valmiini, ovat niitä kaikista tylsimpiä, pakkopulla-kortteja.

Vierailija
16/20 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeet oli kivoja kun pikku käsissään hypisteli ja tutki koristeita. Välillä pallo oli suussakin =)

Vierailija
17/20 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä itse ainakin otanmielummin vastaan aidon kuvakortin kuin tiimarin halpisversion. en ymmärrä, miten joku voi nähdä pahaa ja ärsyttävää siinäkin, että saa toiselta valokuvakortin...

Vierailija
18/20 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten mukana pieni viesti kuvan tapahtumista.

Vierailija
19/20 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat joulukorttitaskussa joulun ajan ja sen jälkeen vien ne samaan laatikkoon muiden vuosien varrella tulleiden joulukorttien ja synttärikorttien kanssa. Säästän kyllä kortit, mutta en kenenkään lapsikortteja laita kansioon.

Siispä laittaisin itse vain mummoille ja kummeille muksu-kortin.

Vierailija
20/20 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnytkään.

Jos tarkoitat niitä, mitä tulee kotiin, on niissä lasku mukana. Jos ei halua/ole varaa maksaa voi ne lähettää takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan