Miten saada mies ostamaan mulle synttärilahjaksi matka
niin että kuvittelee sen olevan hänen oma ideansa? Kaupunkiloman tarpeessa...
Kommentit (17)
No kun en tiedä paljonko haluaa siihen investoida! Itse pistin hänen lahjaansa reilu 400 euroa. Ehkä mä jotenkin koitan löytää keskustelusta semmosen kohdan mihin voisin sanoa että oispa ihanaa päästä johonkin lomalle ja toivoa että tajuaa!
-ap
Ootko joku prinsessa? Jokainen maksakoon matkansa itse.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:33"]
[/quote]
Olen mä, miehen oma pikku prinsessa :). Pitää mua kuin kukkaa kämmenellä :)
-ap
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:33"]
[/quote]
-ap
[/quote]no miks sitten ei tajua antaa matkaa lahjaksi?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:36"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:33"] Ootko joku prinsessa? Jokainen maksakoon matkansa itse. [/quote] Olen mä, miehen oma pikku prinsessa :). Pitää mua kuin kukkaa kämmenellä :) -ap [/quote]no miks sitten ei tajua antaa matkaa lahjaksi?
[/quote]
Voihan se olla että tajuaakin, mutta haluaisin varmistaa sen jotenkin :)
-ap
Sano vasn , et susta olis niin kiva lähteä kaupunkilomalle johonkin. Mun mies aina ymmärtää mua
Huokailet ääneen että miten olis niin ihana päästä jonnekkin lyhyelle pikkulomalle, ois niin ihanaa kun vois vaikka synttäreitäkin viettää siinä samalla....
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:33"]
[/quote]
-ap
[/quote]
Luulis sit tajuavan ostaa matkan iha ite :'D
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi lahjojen saaminen on naiselle niin järjettömän tärkeää jopa pysyvässä parisuhteessa. Se nyt vielä menettelee, että hääpäivänä tai syntymäpäivänä toivoo nättiä kukkakimppua, mutta kun joka helkkarin merkkipäivänä pitäisi olla joku tajunnanräjäyttävä yllätys.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:45"]En ole koskaan ymmärtänyt, miksi lahjojen saaminen on naiselle niin järjettömän tärkeää jopa pysyvässä parisuhteessa. Se nyt vielä menettelee, että hääpäivänä tai syntymäpäivänä toivoo nättiä kukkakimppua, mutta kun joka helkkarin merkkipäivänä pitäisi olla joku tajunnanräjäyttävä yllätys.
[/quote]
En minäkään tuota tajua. Kyllä minulla on varaa ostaa ihan itse kaikki mitä tarvitsen. Lahjojen vastaanottaminen on joskus jopa noloa, kun tuntuu että kään kiitollisuudenvelkaan.
Ei ole vaikeaa muistaa syntymäpäiviä, edes joku pikkujuttu, saa ainakin pillua sitten.
T.mies
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:48"]Ei ole vaikeaa muistaa syntymäpäiviä, edes joku pikkujuttu, saa ainakin pillua sitten.
T.mies
[/quote]
Toihan on naisen puolelta huoraamista. Itse en tarvitse maksua, vaan olen useimmiten halukas. Maksusta en edes suostuisi.
Kunnon lompakkoloinen. Yllättävää av-palstalla? NOT.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:23"]
niin että kuvittelee sen olevan hänen oma ideansa? Kaupunkiloman tarpeessa...
[/quote]
Oot kyllä aika röyhkeä tapaus, lapsettaako aikuista akkaa, pikkulapsille synttärilahjat kuuluu ei aikuisille ihmisille.
Miehet ei tajua mitään vihjailuja. Sanot suoraan vaan. Mieskin on helpottunut kun ei tarvitse keksiä mitään.