Mies joka keskittyy hiuksiinsa enemmän kuin nainen tekee
Naiset, miten suhtautuisitte asiaan jos miehenne välittäisi hiuksistaan niin paljon että olisi jatkuvasti peilin edessä kampaustaan korjaamassa, ja muutenkin kuluttaisi hiustensa hoitoon paljon enemmän aikaa kuin itse kulutatte omiin hiuksiinne?
Kommentit (12)
Mulla on sellanen mies. Naurattaa ja monesti sanonkin miehelle että nyt on taas päivän hiuskeskustelun aika eli jutusta on tullut jo vitsi.
Sellainen mies ei varmaan kelpuuttaisi minua. Mutta olisi ärsyttävää, jos mies valittaisi naismaisesti huonosta hiuspäivästä tai ei voisi kävellä sateessa ym.
Hyvä asia, hiuksistaan huolehtivat miehet on ihania.
Exä oli tollanen ja osittain siks onkin ex. Jaksa kattella tollasia 'ämmiä'.
Mitä suhtautumista siihen nyt pitäisi olla. Jokaisella on kiinnostuksen kohteensa. Parisuhteessa on hyvä antaa tilaa niille.
Muistakaa tämä, kun seuraavan kerran ihmettelette, miksi miestä häiritsee korkeampi koulutuksenne, suurempi tilipussinne tai suurempi seksikumppanien määrä. Olette kunnostautuneet asioissa, jotka mielletään maskuliinisiksi: mies ei halua naista kilpailemaan kanssaan miehekkyydessä.
Vastaavasti naiset eivät halua miehen olevan heitä itseään paremmin perillä kosmetiikasta, kevään uusista muotitrendeistä tai hiustenhoidosta yleensä. Ette halua miehen kilpailevan kanssanne naisellisuudessa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:20"]Muistakaa tämä, kun seuraavan kerran ihmettelette, miksi miestä häiritsee korkeampi koulutuksenne, suurempi tilipussinne tai suurempi seksikumppanien määrä. Olette kunnostautuneet asioissa, jotka mielletään maskuliinisiksi: mies ei halua naista kilpailemaan kanssaan miehekkyydessä.
Vastaavasti naiset eivät halua miehen olevan heitä itseään paremmin perillä kosmetiikasta, kevään uusista muotitrendeistä tai hiustenhoidosta yleensä. Ette halua miehen kilpailevan kanssanne naisellisuudessa.
[/quote]
Anteeksi vain, mutta voin halutakin. Unelma olisi mies, joka hoitaa ulkonäköään ja varsinkin hiuksiaan, jotka olisivat pitkät ja tuuheat <3
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:20"]Muistakaa tämä, kun seuraavan kerran ihmettelette, miksi miestä häiritsee korkeampi koulutuksenne, suurempi tilipussinne tai suurempi seksikumppanien määrä. Olette kunnostautuneet asioissa, jotka mielletään maskuliinisiksi: mies ei halua naista kilpailemaan kanssaan miehekkyydessä.
[/quote]
Anteeksi vain, mutta voin halutakin. Unelma olisi mies, joka hoitaa ulkonäköään ja varsinkin hiuksiaan, jotka olisivat pitkät ja tuuheat <3
[/quote]
No hyi.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:20"]
Muistakaa tämä, kun seuraavan kerran ihmettelette, miksi miestä häiritsee korkeampi koulutuksenne, suurempi tilipussinne tai suurempi seksikumppanien määrä. Olette kunnostautuneet asioissa, jotka mielletään maskuliinisiksi: mies ei halua naista kilpailemaan kanssaan miehekkyydessä.
[/quote]
Puhu omasta puolestasi. Minä en hae miehestäni mitään stereotypiaa, vaan omaa ainutlaatuista olemustaan. En itse tiedä kosmetiikasta, muotitrendeistä tai hiustenhoidosta juuri mitään, ainakaan enempää kuin mieheni. Sen sijaan meillä molemmilla on maisterin tutkinnot taskuissa, minulle ennemmän seksikumppaneita ennen miestäni ja tuplapalkka verraten mieheeni. Molemmat aivan vapaasta tahdosta valinneet toisemme.
Sitä paitsi mitä maskuliinista on korkeakoulutuksessa? Naisia suurin osa. http://www.stat.fi/artikkelit/2014/art_2014-09-29_002.html
Eih, exäni oli aina värkkäämässä hiustensa kanssa. Koko tyyppi oli suht tavallisen näköinen, hiukset mukaanlukien. Joka kerta jos lähdettiin juhliin tai baariin tms, tuo dorka vietti peilin edessä ainakin puolitoista tuntia. Laittoi vahaa hiuksiin ja sitten suortuva kerrallaan asetteli niitä paikoilleen. Lopulta hiuksissa oli liikaa vahaa ja exä lähti raivoissaan pesemään hiuksiaan ja koko rumba alkoi alusta. Tämä oli jo vitsi kaveriporukkamme keskuudessa, jos olimme meillä aloittelemassa, muut istuvat olohuoneessa mutta exä yksin värkkäsi vessassa. Nykyinen mieheni onneksi leikkauttaa hiuksensa niin, että näyttää hyvältä ilman tuntien hiustenlaittoa.
Ihan ok, jos miehellä olisi todella hyväkuntoinen ja pitkä tukka kuten minulla. Sitten ymmärtäisin. Jos olisi harmaa hiirenhäntä niin sitten en...