Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsellinen kysymys: mitä tämä mies meinaa?

Vierailija
10.07.2015 |

Ollaan tutustuttu netissä. Eilen tavattiin ensimmäisen kerran, ihan vain parin minuutin ohimennen kohtaaminen. Juteltiin vielä muutama viesti fb:ssä kohtaamisen jälkeen. 

Aamulla laitoin huomenten toivotuksen. Hän on ollut facebookissa, mutta ei ole klikannut viestiä nähdyksi eikä ole siihen reagoinut. 

Heti tulin epävarmaksi, epäluuloiseksi ja pettyneeksi. 

Kiva heebo. Itse en ehkä sitten ollut niin kiva...? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen ohjelma olla auki koneella mutta ei henkilö koneen ääressä. Oletkohan hieman kriittinen ja epävarma

Vierailija
2/6 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juuri paras paikka kysyä. Antamillasi lähtötiedoilla saat täydellisen analyysin miehen mielenliikkeistä.

P.S. Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:43"]

Voihan sen ohjelma olla auki koneella mutta ei henkilö koneen ääressä. Oletkohan hieman kriittinen ja epävarma

[/quote]

Olen. Ja toivottavasti turhaan. 

Vierailija
4/6 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kai niitä viestejä klikata FB:ssä nähdyksi, eikö se 'nähty'-leima tule silloin, kun se viesti avataan / sille sivulle mennään? Pelko pois, AP, ei tämä ole mikään tulkintaa ja analyysiä vaativa paikka. Kiva, että tyyppi oli livenäkin kiinnostava, nyt voit rauhoittua ja katsoa, tuleeko siitä jotain.

(Noin periaatteessa mä olen sitä mieltä, että tekstiviestit ja muu kirjallinen asynkroninen viestintä on kovin vaikeaa tuttujenkin kesken, saati uusien tyyppien välillä. Et voi tietää, missä mielentilassa ja miten kiireessä sun viesti luetaan, ja jos alat laittaa painoa sanavalinnoille ja vastausajoille, voit tuhota monta potentiaalista juttua pähkäilemällä turhia. Puhelin! Skype! Äänenpainot, reaktiot, sanaton viestintä näkyviin.)

Vierailija
5/6 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihan rauhassa äläkä hätäile. Mä pilasin monta suhteenalkua nuorena liialla kiirehtimisellä. Paremman tuloksen saat aikaan sillä, kun annat miehen metsästää sua ja leikit vähän vaikeasti tavoiteltavaa.

Vierailija
6/6 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:51"]

EI kai niitä viestejä klikata FB:ssä nähdyksi, eikö se 'nähty'-leima tule silloin, kun se viesti avataan / sille sivulle mennään? Pelko pois, AP, ei tämä ole mikään tulkintaa ja analyysiä vaativa paikka. Kiva, että tyyppi oli livenäkin kiinnostava, nyt voit rauhoittua ja katsoa, tuleeko siitä jotain.

(Noin periaatteessa mä olen sitä mieltä, että tekstiviestit ja muu kirjallinen asynkroninen viestintä on kovin vaikeaa tuttujenkin kesken, saati uusien tyyppien välillä. Et voi tietää, missä mielentilassa ja miten kiireessä sun viesti luetaan, ja jos alat laittaa painoa sanavalinnoille ja vastausajoille, voit tuhota monta potentiaalista juttua pähkäilemällä turhia. Puhelin! Skype! Äänenpainot, reaktiot, sanaton viestintä näkyviin.)

[/quote]

Lyhyet viestit näkee kokonaisuudessaan ilman aukiklikkaamistakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän