Yksityinen numero soittanut?
Mikä on yksityinen numero, olen päivisin töissä ja teen puhelintyötä asiakaspalvelussa joten en työaikana vastaa siviilipuhelimeen, sillä aikaa nämä soitot on tullut, nyt on soittanut muutaman kerran, eikä takaisin voi soittaa. Ja ennen kuin joku sanoo, että soittaja on poliisi, niin ei pitäisi olla, en ole koskaan ollut ongelmissa virkavallan kanssa. Lääkäristä en odota soittoa myöskään, niin en tiedä kuka tuo soittaja on enkä tiedä uskaltaisinko edes vastata, koska nykyään on paljon huijareita. Onko muille tullu yksityisestä nro. soittoja ja jos on, niin kuka soittaja on ollut? Lehtisoittajat ei tietääkseni voi soittaa yksityisestä nro.
Kommentit (31)
Ei lehtisoittajat tuntemattomasta soita.
Veikkaan Puuttinia. Sinut on valittu perustettavan Finnbassin kansantasavallan hallitukseen.
Jos on oikeasti asiaa, niin laittakoot kirjeellä asiansa, posti kulkee vielä nykyäänkin.
Mulle soitti viimeksi lastenvalvoja tuntemattomasta.
Ja mulle poliisi. Vaikka en ollut mitään rikosta tehnyt eikä kukaan muukaan sukulaiseni. Kysyivät vanhan kuolinpesän asioista, joihin kuului aseita.
Soita takaisin.
Menet puhelutietoihin ja painat vihreää luuria.
Numeroa et saa tietoosi, mutta puhelu yhdistyy.
Tuntematon soittaja voi laittaa tekstarin, jos on oikeata asiaa. Vai onko teillä koskaan käynyt niin, että olette katuneet vastaamatta jättämistä?
Minulle soitti lääkäri koskien äitini asioita (äiti itse oli iskenyt luurin korvaan, vanhuusjuttuja).
Ei ole koskaan tullut minulle tärkeää puhelua yksityisestä numerosta.
Kokeile jos löytyisi kukasoitti.fi
Ukko39 kirjoitti:
Soita takaisin.
Menet puhelutietoihin ja painat vihreää luuria.
Numeroa et saa tietoosi, mutta puhelu yhdistyy.
Älä missään nimessä soita takaisin. Entä jos on joku huijarinumero, johon soittaminen vie paljon rahaa? Heittäkää pitkät pyllyt tuntemattomille numeroille, jos eivät voi laittaa tekstaria.
Sähköyhtiöstä soitti minulle yksityisestänumerosta.
Vierailija kirjoitti:
Sähköyhtiöstä soitti minulle yksityisestänumerosta.
Juu, mutta oliko se välttämätöntä infoa?
Viranomaiset soittavat usein tuntemattomasta numerosta.
Vierailija kirjoitti:
Viranomaiset soittavat usein tuntemattomasta numerosta.
Minkälaisissa asioissa? Mulle eivät soita koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle soitti viimeksi lastenvalvoja tuntemattomasta.
Minulla ei ole lapsia
-ap
Onko teille tullut tuntemattomia puheluja Iso-Britanniasta?
Skotlannista?
Vierailija kirjoitti:
Rokotteen tuputtajat
Kaikki 3 rokotettakin jo otettu. En mä ymmärrä mikä tuo soitta on ollut. Toisaalta kiinnostaisi tietää, mutta sitten ärsyttää kun ei voi numero näkyvillä soittaa.
Tuli joku aika sitten. Ei kiinnosta mikä oli.