Nyt siellä sataa taas! : /
Kommentit (18)
Mulle riitti jo noi pari päivää helvetillistä hellettä tälle kesälle, +18 on just sopivasti ei ole sitten väliä sataako tai paistaa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:35"]
pituutta on 176 cm ja painan 57 kg. tekeekö se mielestäsi että vihaan helteitä minusta lihavan??
[/quote]
ja tämä oli nro 4
[/quote]
Joopa joo, että olet muka alipainoinen, lolololool...varmaan läski. Läski ei edes tiedä mikä on normaalipainoinen vaan laittaa painon noin alakanttiin, vitun läski paljastuit.
9: Vakuuttava kommentti anonyymipalstalla. En sano, etteikö voisi olla totta, mutta et kai tosissasi luule, että tuon perusteella me nyt vakuutuimme asiasta?
nro 4 jatkaa ja
minulle on aivan sama uskovatko minua minulle ennestään tuntemattomat, katkerat ihmiset..
Nyt voi jopa liikkuakin ulkona kun ei ole niin tukalat olot!
Miksi te valittajat ette matkusta vaikka ulkomaille jos vihaatte kerran näin paljon suomen säätä?
Välillä on poutaa ja aurinkokin pilkistää. Aina tilaisuuden tullen pistäydytään mukulan kanssa pihalla ja hypitään lätäköissä. Uusi nurmikkokin kasvaa kohisten. Sitten taas juoksujalkaa sisälle, kun alkaa tulla pisaraa päähän.
Itse taas vihaan helteitä ja rakastan pimeitä , sateisia päiviä <3 , hyvästi helteet !! ei tule ikävä!!
ihanaa IHANAA IHANAAA RAKASTAN KYLMÄÄÄ IHANAA TALVI TULOSSA KOHTA JA SAA TAAS OLLA PIMEÄSSÄ JA KYLMÄSSÄ 10 KK VUODESSA IHANAA IHANAA IHANAAA
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:24"]
Itse taas vihaan helteitä ja rakastan pimeitä , sateisia päiviä <3 , hyvästi helteet !! ei tule ikävä!!
[/quote]
läski ja ruma haluaa olla pimeässä ja kylmässä
Sama homma. Ei tuu mistään mitään.
Meillä on satanut viimeisen kahden viikon aikana kolmena päivänä.
Keväällä ja syksyllä meinasin hajota, kun aina satoi ja töissä se kuravaateshow on todella syvältä.
pituutta on 176 cm ja painan 57 kg. tekeekö se mielestäsi että vihaan helteitä minusta lihavan??
[/quote]
ja tämä oli nro 4
Jos aurinko paistais niin tää palsta ois täynnä valituksia, että kuuma, en kestä tätä jatkuvaa hellettä.
[/quote]
Ei kukaan edes hellettä ole pyytänyt! Joten älä nillitä! Jos edes olisi vähän sateettomia aurinkoisia päiviä ja lämpötila jotakin 20-24 astetta niin kyllä se riittäisi.
Täällä sataa ja ukkostaa