Onko täällä muita, joka ei ole ikinä katsonut Salattuja Elämiä?
Taas vaihdoin kanavaa, kun tunnari alkoi soimaan. En tiedä ketään henkilöhahmoja siinä edes. Ei mitään erityistä syytä, mutta ei vaan jotenkin ole kiinnostanut.
Kommentit (22)
Katsoin ensimmäistä jaksoa ja kyllästyin kesken. En sitten yrittänyt enää uudestaan tutustua tähän sarjaan.
En kokonaista jaksoa koskaan. En tiedä ko. sarjasta mitään.
Hyi vi..tu, kuka sellaista aivotonta harrastelijamaista roskaa viitsisi katsoa? Ehkä 5 min olen tuota typeryyttä joskus vuosia sitten nähnyt ja heti tuli selväksi mistä on kyse. Ei ole älylliselle ihmiselle tarkoitettua moinen.
No, en tosin ole televisioa omistanut lähes kymmeneen vuoteen joten myönnän etten muutenkaan tiedä sarjoista juuri mitään. Sopranosia aikoinaan katsoin ja siinä oli sentään laatua, kuten Hill Street Bluesissa jota lapsuudessa tuli katsottua. Jotkut englantilaiset rikossarjat ja draamat on olleet myös ihan hyviä
Mä oon kyllä katsonut, mutta lopetin muutaman kuukauden jälkeen. Lukulomalla jostain syystä katsoin Salkkarien uusinnat joskus aamupäivällä. Lukuloman jälkeen en enää ikinä katsonut, enkä aio katsoa. Tästä on nyt 21 vuotta.
Ei ole tullut koskaan katsottua. Kerran katsoin ihan lyhyen pätkän, kun sukulainen oli näyttelijänä. En ole kyllä katsonut mitään muitakaan kotimaisia sarjoja.
Kenellä muulla salainen s*ksuaalinen himo Ismo-hahmoa kohtaan? Mistä se tulee? Mistä se johtuu? Kuvittelen Ismon vuorosanoja höngittävän korvaani Ismon äänellä ja ”ne” kohovat pian kivikovina rintaliivieni alla.
Hep! Puuduttava skeidaa, josta ei tulla ulos yhtään parempana.
Kun se alkoi joskus 904 vuotta sitten, yritin pariin otteeseen vähän katsoa. Mutta ei, ei vaan pysty. En todellakaan ole mikään hifistelijä, mutta se oli ihan kuin jotain kuudennen luokan joulujuhlanäytelmää tasoltaan. Ja ne juonet joista olen kuullut... Omg, lol.
Vierailija kirjoitti:
Minä katson 🤗
Tätä ei kysytty.
Vaan onko muita,joka ei ole IKINÄ katsonut salkkareita.Minä en ole.
Mukava kuulla, että on muitakin. Tuttavapiirissä kaikki ovat ainakin joskus katsoneet, niin olen jo alkanut epäillä, että olenko ainoa :)
Minä, sen tiedän mitä ne on kun poika joskus 1990-luvulla kotona vielä asuessaan olkkarissa katsoi. Sen mitä tupaan kuulin riitti kertomaan minulle että paskaa mitä paskaa. Poikakin katsoi lähinnä iloitakseen myötähäpeästä jonka sarja aiheutti, olkkarista kuului naurunpyrskähdyksiä ja voivottelua.
Vierailija kirjoitti:
Minä, sen tiedän mitä ne on kun poika joskus 1990-luvulla kotona vielä asuessaan olkkarissa katsoi. Sen mitä tupaan kuulin riitti kertomaan minulle että paskaa mitä paskaa. Poikakin katsoi lähinnä iloitakseen myötähäpeästä jonka sarja aiheutti, olkkarista kuului naurunpyrskähdyksiä ja voivottelua.
😂
Taisin pari jaksoa katsoa viime vuosituhannella.
EN. Niinpä lapsuuden ystäväni sanoi. Voi juku kun et katso sarjaa,voisimme vaihtaa sitä mielipiteitä. Olen siis tylsä typpi kun tykkään katsoa dokumetejä,jalkapalloa, jääkiekkoa,nyrkeilyä ja muodostelu luistelu kuin pari luistelu.Viellä tylsemmäksi minut tekee kun olen aamun virkku ja illan torkkuu,en juo viiniä,en kaljaa. Yksin hiihdän 80-luvun suksilla,lipsuu kyllä.Periksi ei anneta. Ja luistelenkki yksin.Ympyrää leikiketällä lasten luistelujäällä illalla.Älypuhelinkan en hankinut,saatika litynyt F.B. insta. Joten tosi tosi tylsä oon.Mut mulla on elämä.
Riitaisaa ja tyoerää jankuttamista yhdentekevistä asioista. Käännän aina kanavaa, jos se tulee. En ole katsonut ikinä edes neljäsosajaksoa. En vain pysty katsomaan sellaista roskaa.
En ole katsonut minäkään. Yhtään jaksoa.
Olen katsonut eläissäni pari tuntia.
En alkanut aikoinaan katsoa ja nykyään kiinnostaa vielä vähemmän.
Ne pätkät mitkä olen nähnyt on yleensä jakson lopusta teennäistä keskustelua joka päättyy tuijottaviin katseisiin ja dramaattiseen musiikkiin. Sitten alkaa tilulilulii tunnari..
Minä. Ei vaan voisi vähempää kiinnostaa mokoma.