Mitä Madonnalle on tapahtunut?
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/0f42e2d0-0302-41f4-b5ae-e3b5b46b20a4
Ei kyllä näytä yhtään itseltään, liekö kuollut ja laitettu kaksoisolento ettei rahavirrat lopu levy yhtiöiden pomoilta?
Kommentit (41)
Nyt on mennyt kuvankäsittely todella överiksi. 😂
Kuvat muokattu melkein tunnistamattomaksi - en usko, että luonnossa on ihan tuollainen…
Minua on jo pitkään hävettänyt hänen puolestaan. Luulin nuorena, että hänessä olisi kanttia vanheta arvokkaasti, mutta hänestä onkin tullut yksi säälittävimmistä.
Vierailija kirjoitti:
Minua on jo pitkään hävettänyt hänen puolestaan. Luulin nuorena, että hänessä olisi kanttia vanheta arvokkaasti, mutta hänestä onkin tullut yksi säälittävimmistä.
Mä ajattelin hänen vanhenevan samalla tavalla kuin Sinkkuelämää-Samantha.
Kuvanmuokkaus, leikkaukset, meikki ja järjen menetys. Tuo on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Kuvat muokattu melkein tunnistamattomaksi - en usko, että luonnossa on ihan tuollainen…
Kulmakarvat on ainoat mistä etäisesti tunnistaa.
Jotkut eivät osaa vanheta arvokkaasti.,..,,
Minä en usko että on Madonna.
Sen lauluäänikin on ihan eri.
Hampaat yksi valkoinen laatta yhdessä kuvassa. Kuvankäsittely?
Ig:ssä olevat kuvat ei ainakaan ole enää itse Madonna. Sen näkee tyhmäkin. Ei tosiaan ole mitään kuvamanipulaatiota vaain ihan eri ihminen. Mutta taviksille menee läpi näinkin räikeät valheet. Tuota linkkiä en nyt jaksa katsoa.
Ja totta kai kaikki haluavat tuollaisen muodottoman virkatun pannumyssyräysän päähänsä, koska MADONNA on poseerannut kuvassa sellainen kutreillaan. Juuuuuuuuuh. Sallikaa mun nauraaaaaaahhahhahhaaaa!
Jännä ilmiö muuten, että kun julkkikset tekevät niin rajuja muutoksia kasvoilleen esim leikkauksilla ja botokseilla, niin ihmiset ovat tottuneet näkemään niin muokatut kasvot että eivät enää tajua kun henkilö on vaihdettu toiseen! Sairasta!
Vierailija kirjoitti:
Eikö Madonna ole 60v? Tuohan näyttää ihan joltain 24v nuorelta naiselta
No se ON joku 24v nainen. Etkö näe? Eihän toi nyt Madonna ainakaan ole, lol.
Eikö Madonna ole 60v? Tuohan näyttää ihan joltain 24v nuorelta naiselta