Eikö muka normaalit ihmiset käy väh. kahdesti päivässä suihkussa?
Itse käyn aina aamuin ja illoin, joskus kolmannenkin kerran jos on tullut hikoiltua paljon. Luulin, että tämä on ihan yleinen käytäntö ihmisten keskuudessa. Jos kävisin vain kerran päivässä suihkussa olisi tosi saastainen ja paskainen olo. Kyllä sitä joka päivä oppii jotain uutta.
Kommentit (155)
Mä käyn pari kertaa viikossa. Alapesu toki päivittäin.
Mä käyn yleensä joka toinen päivä, aina urheilun jälkeen. Välillä jos pidän taukoa urheilusta käyn joka kolmas päivä. Ollessani pitkään yksin kotona mm kipeänä saatan käydä vain kerran viikossa. En ole tullainen hikihaisu :)
Joo, ei oo normaalia jos ei treenaa ja hikoile. Hiuksiakaanhan ei suositella pestäväksi joka päivä. Itse käyn iltaisin suihkussa huuhtomassa päivän hiet ja pesen kyllä tukan päivittäin.
Ap mene lääkäriin sinussa on jokin vika ainakin psyykkisellä puolella. Pakonomainen pesemisen tarve.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:43"]
Mä käyn pari kertaa viikossa. Alapesu toki päivittäin.
[/quote]
Herranjumala vain kahdesti viikossa? Ompa täällä epähygienistä sakkia. -Ap
aamulla ja illalla. Joskus jopa kolme tai neljäkin kertaa. Mut ne on pikapika suihkuja. :) Kivempi olla freesi kun haisuli.
Ennen käytiin lauantaina saunassa ja se riitti.
Kolme kertaa päivässä ei todellakaan ole normaalia, eikä tee iholle mitenkään hyvää.
joka toinen päivä, normaalisti, jos extra kuuma ja hikoillut niin joka ilta. normaalia on että ei haise pahalle ja on puhdas olo. normaalia ei ole että et pidä muita normaalina jos ei suihkuttele hullunlailla niinkuin sinä ap.
Itse käyn joka toinen päivä ja tukan pesen siinä samalla. Koen olevani ihan normaalin hygieeninen ihminen.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:45"]
aamulla ja illalla. Joskus jopa kolme tai neljäkin kertaa. Mut ne on pikapika suihkuja. :) Kivempi olla freesi kun haisuli.
[/quote]
No on täällä sentäs joku järkevä eikä mikään haisunäätä. -Ap
[/quote]
Mahtaa olla kauheat vesilaskut. Taidatte olla jotain extra hikoilevaa sakkia, kun NELJÄKIN kertaa päivässä!?!
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:48"]
[/quote]
No on täällä sentäs joku järkevä eikä mikään haisunäätä. -Ap
[/quote]Taitaa olla juurikin niin, että teidän haisunäätien pitää käydä useamman kerran päivässä pesulla.
En oleta että kaikki tekisivät ja toimisivat samalla tavalla kuin minä.
Mutta kyllä, käyn suihkussa aamulla ennen töihin menoa ja sieltä illalla tullessa.
Normaalisti käyn n. joka toinen päivä. Salitreenin ja juoksulenkin jälkeen käyn. Käyn myös suihkussa kun ajelen karvat. Eli keskimäärin käyn 3-8 kertaa viikossa. En tosin pidä mitään suihkupäiväkirjaa enlä merkkaa kalenteriin ylös.
Hih hih, et ole tosissasi. Haluat vain saada aikaan pitkän ketjun :) Kyllähän kaikki tietää, että suomalaisista noin puolet käy suihkussa kerran päivässä ja loput harvemmin. Peseytyähän voi muutenkin kuin suihkussa.
Normaali-ihmiset ei hikoile ja paskaannu sitä tahtia että tarvitsis käydä useammin kuin kerran päivässä pesulla.
Käyn joka ilta. Teen enimmäkseen aamuvuoroja, ei tulis mieleenkään kolmelta aamuyöllä mennä suihkuun, ennemmin käytän nekin minuutit nukkumiseen.
Tuli aloitusviestistä ja parista vastauksesta mieleen että voiskos olla niin että kun usein pesee ihoa, niin se alkaa puskea hikeä ja/tai talia ja siksi haisee? Ainakin hiukset alkavat rasvoittua useammin jos pesee usein.
Normaalit ihmiset käyvät suihkussa niin usein kuin itse kokevat tarpeelliseksi.