Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarjosin naapurin opiskelijapojalle kesätöitä-

Vierailija
09.07.2015 |

Riski nuori mies, tullut kotiin syömään ja roikkumaan kavereiden kanssa. Töissä ei käy. Meillä on 1v ja 3v lapset ja aloittelen puolella työajalla.

Tarjosin puolipäivätöitä 1000 euroa kk. 

Ei kelvannut. Mieluummin nukkuu iltapäivään ja on somessa ja pelailee ja harrastaa.

Vanhemmat maksvat opiskelun.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska mies! Vanhemmat elättävät.

Vierailija
2/8 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon puolipäivätöistä... Ja ei kelvannut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi kelvannut!

T. 22-vuotias opiskelijatyttö, joka on tehnyt lastenhoitokeikkaa melkein 4-vuotta.

Vierailija
4/8 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi oma aloitus, provo

Vierailija
5/8 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 08:41"]

Keksi oma aloitus, provo

[/quote]

Tämä on oma. Kyllästynyt siihen, että laiskuri on aina tyttö, teini tai vanhempi.

Kun todellisuudessa tytöt elättävät itsensä suuremmassa määrin kuin pojat.

Provo se on se ensimmäinenkin aloitus, vaikkakaan ei minun.

Vierailija
6/8 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tekisi töitä lomallani jos ei olisi pakko!

Vierailija
7/8 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:34"]Riski nuori mies, tullut kotiin syömään ja roikkumaan kavereiden kanssa. Töissä ei käy. Meillä on 1v ja 3v lapset ja aloittelen puolella työajalla.

Tarjosin puolipäivätöitä 1000 euroa kk. 

Ei kelvannut. Mieluummin nukkuu iltapäivään ja on somessa ja pelailee ja harrastaa.

Vanhemmat maksvat opiskelun.
[/quote]

Mun vanhemmat tukivat minua opiskeluissa ja minulla oli säästössä rahaa että pärjään kesän yli! Joten kyllä minäkin lomailin kesälomani enkä halunnut vahtia jonkun kakaroita!

Vierailija
8/8 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 09:20"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:34"]Riski nuori mies, tullut kotiin syömään ja roikkumaan kavereiden kanssa. Töissä ei käy. Meillä on 1v ja 3v lapset ja aloittelen puolella työajalla. Tarjosin puolipäivätöitä 1000 euroa kk.  Ei kelvannut. Mieluummin nukkuu iltapäivään ja on somessa ja pelailee ja harrastaa. Vanhemmat maksvat opiskelun. [/quote] Mun vanhemmat tukivat minua opiskeluissa ja minulla oli säästössä rahaa että pärjään kesän yli! Joten kyllä minäkin lomailin kesälomani enkä halunnut vahtia jonkun kakaroita!

[/quote]

Tottahan tuo on, miksihän sitten mammat äityvät haukkumaan, jos aloituksessa olisi tyttö...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi