Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko mielestäsi pelimies?

Vierailija
09.07.2015 |

Nuorempana kisailin kavereiden kanssa siitä, kuka saa eniten naisia kaadettua. Itellä oli monesti useampi hoito kierrossa samaan aikaan. Nyt kun lähestyn 30 ikävuotta, olen vähän aikuistunut ja etsin tositarkoituksella vähän rauhallisempaa ja siveellisempää naista, kuin nämä keiden kanssa olen nuoruuteni paneskellut. 

Haittaisiko sinua tälläinen ex-pelimiehen maine miehessä? Parempi varmaan pitää tuo ihan omana salaisuutena uusilta naisilta?

M28

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nainen miehen ruumiissa. 

Vierailija
2/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne naiset, ketä sinä saat kumppaniksesi, miettii ihan samaa. Että kannattaakohan tuolle kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä ja kypsymätön olet. Kierrän tuon tason miehet kaukaa. Ja mitäpä se valehtelu menneisyydestä auttaa, kun sulla ei ole oikeita pitkäaikaisia parisuhteita takana.

Vierailija
4/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa siveellisestä naisesta on?

Vierailija
5/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millä tavalla sä nyt poikkeat valtaosasta miehiä? Kaikki, ehkä supernörteimpiä lukuunottamatta, tuota on nuorena miehenä tehneet ja sitten kun aikuistuvat, käyvät armeijan ja ymmärtävät vähän elämän päälle; kasvavat tuosta ohi ja alkavat etsimään oikeaa suhdetta.

Vierailija
6/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sanoisin että jos olet todella muuttunut, avoimuus on avainsana. Jos joku silti pitää historiaa nykyistä itseäsi tärkeämpänä, toisin sanoen arvostelee sinua, voit miettiä haluatko jatkaa suhdetta sellaisen henkilön kanssa.

Vierailija
7/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:17"]

No millä tavalla sä nyt poikkeat valtaosasta miehiä? Kaikki, ehkä supernörteimpiä lukuunottamatta, tuota on nuorena miehenä tehneet ja sitten kun aikuistuvat, käyvät armeijan ja ymmärtävät vähän elämän päälle; kasvavat tuosta ohi ja alkavat etsimään oikeaa suhdetta.

[/quote]

Sitten kun aikuistuvat ja käyvät armeijan? Eli mitä? 19-vuotiaana?

Vierailija
8/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:13"]Nuorempana kisailin kavereiden kanssa siitä, kuka saa eniten naisia kaadettua. Itellä oli monesti useampi hoito kierrossa samaan aikaan. Nyt kun lähestyn 30 ikävuotta, olen vähän aikuistunut ja etsin tositarkoituksella vähän rauhallisempaa ja siveellisempää naista, kuin nämä keiden kanssa olen nuoruuteni paneskellut. 

Haittaisiko sinua tälläinen ex-pelimiehen maine miehessä? Parempi varmaan pitää tuo ihan omana salaisuutena uusilta naisil?

M28
[/quote]
Sinulle on tärkeää että nainen on siveellinen. Samaa toivovat naiset mieheltä. Eli huoramiehet eivät ole aviomiesmateriaalia. Pelimies=mieshuora.

Vierailija
9/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ymmärrä tätä, että pelimies etsii "siveellistä" naista. Minkä helvetin takia se sun tulevan vaimosi pitäisi olla siveellisempi kuin itse olet ollut?

Vierailija
10/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:13"]Nuorempana kisailin kavereiden kanssa siitä, kuka saa eniten naisia kaadettua. Itellä oli monesti useampi hoito kierrossa samaan aikaan. Nyt kun lähestyn 30 ikävuotta, olen vähän aikuistunut ja etsin tositarkoituksella vähän rauhallisempaa ja siveellisempää naista, kuin nämä keiden kanssa olen nuoruuteni paneskellut.  Haittaisiko sinua tälläinen ex-pelimiehen maine miehessä? Parempi varmaan pitää tuo ihan omana salaisuutena uusilta naisil?   M28 [/quote] Sinulle on tärkeää että nainen on siveellinen. Samaa toivovat naiset mieheltä. Eli huoramiehet eivät ole aviomiesmateriaalia. Pelimies=mieshuora.

[/quote] Onneksi ei voi tietää sitä, että mies on huorannut.

Vierailija
11/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:13"]Nuorempana kisailin kavereiden kanssa siitä, kuka saa eniten naisia kaadettua. Itellä oli monesti useampi hoito kierrossa samaan aikaan. Nyt kun lähestyn 30 ikävuotta, olen vähän aikuistunut ja etsin tositarkoituksella vähän rauhallisempaa ja siveellisempää naista, kuin nämä keiden kanssa olen nuoruuteni paneskellut.  Haittaisiko sinua tälläinen ex-pelimiehen maine miehessä? Parempi varmaan pitää tuo ihan omana salaisuutena uusilta naisil?   M28 [/quote] Sinulle on tärkeää että nainen on siveellinen. Samaa toivovat naiset mieheltä. Eli huoramiehet eivät ole aviomiesmateriaalia. Pelimies=mieshuora.

[/quote] Onneksi ei voi tietää sitä, että mies on huorannut.

[/quote]

Kyllä sen pystyy päättelemään, jos mies ei ole ollut vakavissa & hyvissä parisuhteissa ja ikää on JO 28-vuotta. Epäilyttävää kaikille naisille, jotka etsivät laadukasta materiaalia lastensa isiksi.

Vierailija
12/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se monien kanssa seksin harrastaminen varmaan ole ongelma. Vaan ne luonteenpiirteet mitkä saavat noin tekemään. Itsekunnioituksen puute, hyväksynnän hakeminen, ihailun kerjääminen muilta miehiltä... Nuo luonteenpiirteet paljastuvat kyllä jos ne eivät ole iän myötä jalostuneet (mitä epäilen). Eli sama se, kertooko naiselle. Ne naiset jotka eivät ole hypänneet koko nuoruuttaan miesten perässä ovat ehtineet kehittää aivojaan. Ja näkevät kyllä millaisesti ihmisestä on kyse.

Vierailija
13/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aika moni nainen ja mies ole tehnyt ja kokeillut yhtä sun toista ennen vakiintumista. Ei niitä lukuja tarvitse kertoa tai tehdä asiasta numeroa. Menneisyys on menneisyyttä ja elämä on tässä ja nyt.

Vierailija
14/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:34"]

Eihän se monien kanssa seksin harrastaminen varmaan ole ongelma. Vaan ne luonteenpiirteet mitkä saavat noin tekemään. Itsekunnioituksen puute, hyväksynnän hakeminen, ihailun kerjääminen muilta miehiltä... Nuo luonteenpiirteet paljastuvat kyllä jos ne eivät ole iän myötä jalostuneet (mitä epäilen). Eli sama se, kertooko naiselle. Ne naiset jotka eivät ole hypänneet koko nuoruuttaan miesten perässä ovat ehtineet kehittää aivojaan. Ja näkevät kyllä millaisesti ihmisestä on kyse.

[/quote]

Olen muuten samaa mieltä, mutta kyllä ne monet seksikumppanitkin ovat aivan ylitsepääsemätön ongelma.

Vierailija
15/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:37"]

Eiköhän aika moni nainen ja mies ole tehnyt ja kokeillut yhtä sun toista ennen vakiintumista. Ei niitä lukuja tarvitse kertoa tai tehdä asiasta numeroa. Menneisyys on menneisyyttä ja elämä on tässä ja nyt.

[/quote]

Ihminen kantaa menneisyyttään aina mukanaan. Kyllä minulle ainakin pitäisi kertoa - ja olen sen verran hyvä ihmistuntija että näkisin jos toinen yrittää valehdella.

Parempi vaan etsiä ihminen jolla on samanlainen arvomaailma ja asenne kumppaneita kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän