Miten noloa on, että on vain yksi seksikumppani?
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:43"]
Entä jos nolla?
[/quote]
Naiselle ok, miestä dissataan.
Ei ole noloa, mutta ei sitä tarvitse kenellekään kertoa jos silti nolottaa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:45"]Ei yhtään noloa. Miksi olisi?
[/quote] on kokematon, estynyt ja epäseksuaalinen? Ap
Ei se ole noloa, vähän outoa vaan. Sama, kuin olisit kuullut elämässäsi vain yhden hyvän kappaleen.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:47"]Ei se ole noloa, vähän outoa vaan. Sama, kuin olisit kuullut elämässäsi vain yhden hyvän kappaleen.
[/quote] joten onko mulla oikeus nyt mennä salaa vieraisiin niin olisin vähemmän friikki? Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:47"]Ei se ole noloa, vähän outoa vaan. Sama, kuin olisit kuullut elämässäsi vain yhden hyvän kappaleen.
[/quote]
:'D mistä te keksitte näitä
No riippuu aika tosi paljon minkä ikäinen olet ja oletko seurustellut pitkään. Jos olet alle 20v niin on ihan ok. Jos olet 30v niin on jo aika tosi outoa, ellet sitten ole ollut parisuhteessa kaikki vuodet tähän asti.
Noloa. Olisiko hienompaa olla jakorasia. Omaa kehoa ei arvosteta
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:49"]No riippuu aika tosi paljon minkä ikäinen olet ja oletko seurustellut pitkään. Jos olet alle 20v niin on ihan ok. Jos olet 30v niin on jo aika tosi outoa, ellet sitten ole ollut parisuhteessa kaikki vuodet tähän asti.
[/quote] olen 35 ja ollut suhteessa 22-vuotiaasta. Suu- ja käsiseksiä olin saanut ennen nyxää kahdelta muulta. Eli miten friikki olen asteikolla 4-10? Ap
Hoida asia pois päiväjärjestyksestä. Heti.
Olen seurustellut 2 vuotta ja ollut siis vaan poikaystäväni kanssa. Jos suhde on pysyvä, jota oikeasti toivon, niin jääkö minulta nuoruuden mahdollisuudet käyttämättä? En halua kuitenkaan erota sillä perusteella, että haluaisin lisää kokemusta ja pettämiseen en ryhdy ikinä! N18
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:45"]Ei yhtään noloa. Miksi olisi?
[/quote] on kokematon, estynyt ja epäseksuaalinen? Ap
[/quote]
En minä ainakaan ole mitään noista, vaikka onkin vain yksi kumppani.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:55"]Olen seurustellut 2 vuotta ja ollut siis vaan poikaystäväni kanssa. Jos suhde on pysyvä, jota oikeasti toivon, niin jääkö minulta nuoruuden mahdollisuudet käyttämättä? En halua kuitenkaan erota sillä perusteella, että haluaisin lisää kokemusta ja pettämiseen en ryhdy ikinä! N18
[/quote] voi kyllä kaduttaa etenkin jos mies alkaa pihdata. Ap
Mulla on ollut vain yksi. Tiedän, että tämä on joku provo tai ap on vähän pimeä. Mutta jos ja kun en ole vielä halunnut enempää seksikumppaneita, niin en niitä hankikaan. Elän omien ajatusteni mukaan.
Miksi olisi