Nännini nöpöttävät
ja kaikki naapurin miehet ovat ikkunani takana kieli pitkällä
Kommentit (18)
Kun täällä pitää huudella!!
kerroin vaan mitä miehenne päivisin tekevät.
Kiitos vaan miehes lainasta, tyydyttävät kyydit anto...
on ukoilla jotakin kateltavaa, että nöpöttele siellä rauhassa. Luulin, että sulla oli jotakin asiaa tästä aiheesta oikeasti. Itse pidän nöpötykseni kurissa, kun en jaksa tölläileviä ukkoja katsella. Kaipaan vähän toisentyyppistä huomiota. Että jos tarkoituksesi oli kertoa joku uutinen, että miehet katselevat naisen tissejä, niin luulen että aika moni nainen on sen jo huomannut. Siis mies kuin mies, oma mies, naapurin mies, veli, ystävän mies, isä, ex-mies ja tuleva mies = tissejä tiiraileva mies. Osa tekee sen törkeästi osa vaivihkaa.
oma jormani lykkii parhaillaan mua takaapäin. että kyl se oli varmaan tuo naapurin 50v jokke joka siellä oli. sun miehes on todella taitava kielestään.. aaaaaahhh..
kuinka katkeroituneita av:laiset ovat. voi raukkoja.
No on se hyvä! Mut eipä taida miehes kovin kummonen kooltaan ja taidoiltaan olla, kun samaan aikaan tänne kirjottelet!
on melkonen mela. mut miehelläs ei siks se varmaan onkin niin taitava kielestään
pienestä se sinäkin kilahdat, kertoo sun itsetunnosta
niin on taas puhdas uuteen matsiin. ei, en ole alaikäinen, enkä ole mitenkään velvollinen sitä sinulle todistamaan. kyllä säälin sua kun vetäsit ketjusta moiset herneet nenään.
Itsehän aloitit kirjoittelun ja luulis sinusta vastusta löytyvän! Mutta ei niin ei!! Kerro vaan minkä ikäinen olet, jos sinusta on tissien vilautteluunkin, niin luulisi kanttia löytyvän iän kertomiseen!!!
Itsehän aloitit kirjoittelun ja luulis sinusta vastusta löytyvän! Mutta ei niin ei!! Kerro vaan minkä ikäinen olet, jos sinusta on tissien vilautteluunkin, niin luulisi kanttia löytyvän iän kertomiseen!!!
eivät millään voi olla katsomatta tissejäni. (en käytä rintsikoita)
Tuu järkiis ja laita nuttu päälle, ettet enempää tuu kipeex!
Täällä yks täti ihminen antaa pikkuisen neuvonx2. Nauti toki, ei tarvitse olla ryppyotsainen, mutta paras ilo on sellainen, jolla ei yritetä saada ketään muuta tuntemaan pahaamieltä. Ja toinen neuvo, maan vetovoima repii jokaisen tissit ajanoloon alaspäin. Koita siihen mennessä keksiä myös muita ilonaiheita elämääsi, kuin miesten huomio. Tuohon saattaa nimittäin jäädä koukkuun ja se ei ole sitten kaunista kenenkään mielestä. Eniten kärsit sinä itse. Mutta nyt kun on vielä ilon aika, hip hip vaan!!
ottaa paidan pois. kyllä taas rouvia suututtaa kun heidän eskot ja petterit on taas ollut minun ikkunani takana