PITKÄTUKKAISET miehet!
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:04"]Elokuvista parhaiten huomaa, että ei-minkään-näköinen mies voikin olla puolipitkillä tai pitkillä hiuksilla jumalattoman kuuma. Otetaan esimerkiksi Kalkaros;-)
[/quote]
No älä muuta sano ❤
Samaa mieltä. Lyhyttukkaiset näyttävät tylsiltä pukumiehiltä. Ei kiinnosta. Ei luovuutta.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:01"]Mulla oli 10 vuotta pitkä tukka, mutta eipä tullut kukaan nainen kehumaan. Nykyään on lyhyt ja olen ihan tyytyväinen. [/quote] No me ei olla sitten tavattu :)
[/quote]
Koska viimeksi menit kehumaan tuntemattoman miehen pitkää tukkaa?
Pitkä tukka on miehillä ihana! Varsinkin jos yksi tai useampi näistä täyttyy:
a) ei perus olkapäille-tukkaa, vaan yhtä pitkä kuin minulla! (alaselkään)
b) hyväkuntoinen ja paksu tukka
c) pitää hiuksistaan huolta
d) pitää lettejä (<3)
e) on hevimies tai haltia
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:21"]Samaa mieltä. Lyhyttukkaiset näyttävät tylsiltä pukumiehiltä. Ei kiinnosta. Ei luovuutta.
[/quote]
Juuri näin ajattelen myös!
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:24"]
Pitkä tukka on miehillä ihana! Varsinkin jos yksi tai useampi näistä täyttyy: a) ei perus olkapäille-tukkaa, vaan yhtä pitkä kuin minulla! (alaselkään) b) hyväkuntoinen ja paksu tukka c) pitää hiuksistaan huolta d) pitää lettejä (<3) e) on hevimies tai haltia
[/quote]Pitääkö haltialla olla ne korvat ja sukkahousut jalassa?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:24"]
Pitkä tukka on miehillä ihana! Varsinkin jos yksi tai useampi näistä täyttyy: a) ei perus olkapäille-tukkaa, vaan yhtä pitkä kuin minulla! (alaselkään) b) hyväkuntoinen ja paksu tukka c) pitää hiuksistaan huolta d) pitää lettejä (<3) e) on hevimies tai haltia
[/quote]Pitääkö haltialla olla ne korvat ja sukkahousut jalassa?
[/quote]
No ei sukkiksia, mutta tiukat pöksyt. Ja korvat joo! Sehän se idea on, että pääsee hiplaamaan haltian korvia <3
Ei. Ehkä nuorena, mutta yli 30-vuotiaat pitkätukat näyttävät säälittäviltä...
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:24"] Pitkä tukka on miehillä ihana! Varsinkin jos yksi tai useampi näistä täyttyy: a) ei perus olkapäille-tukkaa, vaan yhtä pitkä kuin minulla! (alaselkään) b) hyväkuntoinen ja paksu tukka c) pitää hiuksistaan huolta d) pitää lettejä (<3) e) on hevimies tai haltia [/quote]Pitääkö haltialla olla ne korvat ja sukkahousut jalassa? [/quote] No ei sukkiksia, mutta tiukat pöksyt. Ja korvat joo! Sehän se idea on, että pääsee hiplaamaan haltian korvia <3
[/quote]No sitten olen juuri sellainen! Kaikki vaatteetkin on mulle tiukkoja. (xxl)
Musta pitkät hiukset on ihania miehellä.Esim. Marilyn Manson nuorena pitkän tukan kanssa oli suloinen tapaus.
Tsekatkaa mun keskustelu! "Permanentit miehellä? 80 luku" mul on pitkät hiukset sellaset pitkät rokkari hiukset.. sellaset paksuksi hamputetut.. :D bon joviksi on haukuttu! Eli sinne mielipidettä onks paha miehel permi! Musiikkia harrastan ja muutamat studiotki ollu kiinnostuneita :3
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:01"]Mulla oli 10 vuotta pitkä tukka, mutta eipä tullut kukaan nainen kehumaan. Nykyään on lyhyt ja olen ihan tyytyväinen. [/quote] No me ei olla sitten tavattu :)
[/quote]
[/quote]
En oo se kelle kirjoitat, mutta omasta puolestani, että kadulla katson pitkätukkia. :) Tuntemilleni olen kehunut,esim. paria työkaveria. Kadulla ois ehkä outoa sanoa jollekin miehelle "hei, sun hiukset näyttää muuten aivan ihanilta" :D
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:46"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:07"]
[/quote]
[/quote]
En oo se kelle kirjoitat, mutta omasta puolestani, että kadulla katson pitkätukkia. :) Tuntemilleni olen kehunut,esim. paria työkaveria. Kadulla ois ehkä outoa sanoa jollekin miehelle "hei, sun hiukset näyttää muuten aivan ihanilta" :D
[/quote]
Mä kehuin baarissa random miehen pitkää tukkaa ja partaa ja kysyin et pussaillaanko. Tossa se nyt vieressä kuorsaa ja aviomiehenänikin tunnetaan.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:55"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:46"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:07"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mä kehuin baarissa random miehen pitkää tukkaa ja partaa ja kysyin et pussaillaanko. Tossa se nyt vieressä kuorsaa ja aviomiehenänikin tunnetaan.
[/quote]
❤
MJ on aika hottis pitkällä kiharalla tukallaan. Katselee mua seinällä paperin muodossa.
Elokuvista parhaiten huomaa, että ei-minkään-näköinen mies voikin olla puolipitkillä tai pitkillä hiuksilla jumalattoman kuuma. Otetaan esimerkiksi Kalkaros;-)