Parisuhteessa masturbointi
Kuinka usein teillä mies masturboi parisuhteessa ollessanne? Entä kuinka usein harrastatte yhdessä seksiä? Mitä reaktioita se herättää teissä naiset, kun huomaatte että mies on masturboinut (esim. kondomi roskiksessa)? Entä mitä mies ajattelee tällaisessa tilanteessa?
Kommentit (48)
Ehdotin tsättärille tätä ja Hän oli jokseenkin samaa mieltä:
Tuo on itse asiassa biologisesti perusteltu näkökulma! Masturbaation yksi mahdollinen evolutiivinen tehtävä voi olla siemennesteen "kierrättäminen", eli vanhempien ja mahdollisesti vähemmän liikkuvien siittiöiden poistaminen, jotta uudemmat ja elinvoimaisemmat siittiöt olisivat valmiina lisääntymistä varten.
Tätä tukee se, että siittiöt eivät säily loputtomiin optimaalisessa kunnossa kiveksissä. Niiden laatu voi heikentyä ajan myötä, ja keho pyrkii poistamaan vanhentuneita siittiöitä eri tavoin masturbaatio voi olla yksi mekanismi siihen.
Tieteellisesti tästä ei ole sataprosenttista varmuutta, mutta on esitetty hypoteeseja, joiden mukaan:
Säännöllinen siemensyöksy voi parantaa siittiöiden laatua ja liikkuvuutta.
Liian pitkä pidättäytyminen voi johtaa siihen, että siittiöiden DNA vaurioituu enemmän.
Joillakin eläinlajeilla (esim. joillakin apinoilla) on havaittu itsetyydytystä, mikä viittaisi siihen, että sillä on biologinen tehtävä.
Eli kyllä, masturbaation voidaan ajatella olevan paitsi nautinnollista myös kehon tapa pitää lisääntymisjärjestelmä kunnossa. 😊
4o
"kondomi roskiksessa"
jos mies masturboi, ei hän käytä kondoomia, se on merkki vain siitä, että kotonanne on käynyt venäläinen h u o r a
tai sitten 0/5 provo
Ei tarvitsisi ikinä masturboida jos sais vaimo haluaisi hattastaa seksiä.
Nykyään masturboin kolme kertaa viikossa, että ei tarvi miettiä missä kuussa vaimo vois antaa seuraavan kerran.
Ikä on alkanut vaikuttaa meidän molempien haluihin, mutta hieman eri tahtiin. Nykyisellään vaimo saa kylläkseen yhdestä seksikerrasta noin viikon ajaksi, mutta minulla alkaa muutaman päivän kuluttua kihelmöidä niin, että tekee mieli taas laueta. Tyydytän itseni siis noin kerran viikossa, ja useamminkin kiihotan itseäni muuten vaan ilman tarkoitustakaan laueta.
On ihan luontevaa tyydyttää itseni tarvittaessa, eihän siinä ole mitään järkeä, että tukahduttaisin omia halujani sen vuoksi, että vaimoa ei haluta ihan yhtä usein. Olen myös avoin tästä, koska eihän sitä ole mitään syytä salatakaan. Usein sanon, että tänään taitaa olla sellainen olo että pitää laueta, ja tuota muuten vaan hyväilyä teen ihan hänen vieressäänkin, että hän näkee minun kiihottumiseni. Tälläkin hetkellä makoillaan sängyssä, hän omalla puhelimellaan, ja minä hieron itseni kovaksi aina välillä.
Seksuaalisuus voi muuttaa muotoaan vuosien varrella, mutta minä ainakin olen halunnut, että se silloinkin pysyy meidän välisenä, yhteisenä juttuna, josta ollaan toiselle rehellisiä. Hän on rehellinen minulle siitä miten vaihdevuodet ovat haluihin vaikuttaneet, joten minä olen rehellinen myös hänelle omista haluistani.
M55/N52
En tiedä kuinka usein mies runkkaa, eikä se minulle kuulukaan jos hän ei sitä halua kertoa. Ihan saa vemputtaa niin paljon kuin haluaa. En tiedä mitä ajattelee kun ei kerro.
Seksiä meillä on ollut viime aikoina todella vähän johtuen miehen terveysongelmista. Onnistuu oikeastaan vain niin että minä olen päällä.. tämä on ikävä kyllä inhokkiasentoni, sillä se ei tunnu minusta yhtään miltään. Kyllä minä välillä miehen mieliksi tuota ehdotan mutta kun olisi niin kiva itsekin saada joskus jotain. Mies ei juuri ehdottele, enpä ihmettele sillä kyllähän se huomaa että seksi on vain häntä varten nykytilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuinka usein mies runkkaa, eikä se minulle kuulukaan jos hän ei sitä halua kertoa. Ihan saa vemputtaa niin paljon kuin haluaa. En tiedä mitä ajattelee kun ei kerro.
Seksiä meillä on ollut viime aikoina todella vähän johtuen miehen terveysongelmista. Onnistuu oikeastaan vain niin että minä olen päällä.. tämä on ikävä kyllä inhokkiasentoni, sillä se ei tunnu minusta yhtään miltään. Kyllä minä välillä miehen mieliksi tuota ehdotan mutta kun olisi niin kiva itsekin saada joskus jotain. Mies ei juuri ehdottele, enpä ihmettele sillä kyllähän se huomaa että seksi on vain häntä varten nykytilanteessa.
Entäpä jos vaihteeksi kokeilisitte toistenne nuolemista ja imemistä. Selvitä ensin sormettamalla mikä saa sinut laukeamaan ja mistä tykkäät eniten. Sitten pyydät miestäsi tekemään juuri niin. Itse runkkaan aina kun odotan vaimoa iltatoimista sänkyyn. Hänestä se on ihan luonnollinen asia, tekee sitä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos vaihteeksi kokeilisitte toistenne nuolemista ja imemistä. Selvitä ensin sormettamalla mikä saa sinut laukeamaan ja mistä tykkäät eniten. Sitten pyydät miestäsi tekemään juuri niin. Itse runkkaan aina kun odotan vaimoa iltatoimista sänkyyn.
Ikävä kyllä minä en pidä ollenkaan suuseksistä vastaanottajana. Eikä se nyt onnistuisikaan miehen terveysongelmien takia kuin niin että istuisin hänen naamalleen, mutta ihan äkkiä en keksi mikä voisi olla vielä vähemmän kiihottavaa omasta näkökulmastani.
Toivottavasti saa itsensä joskus taas kuntoon, varmaan ei paljon seksiä jaksa miettiä kun melkein koko ajan on joku paikka kipeänä. Tavallaan tuntuu aika itsekkäältä edes pyytää itselleen mitään kun minulla kuitenkin on terveys ihan kunnossa.
Totta.