Miksi alan aina palvoa miestä, johon ihastun?
Näin tapahtuu aina kun ihastun mieheen. Näen vain hänet, ihailen ja palvon. Usein myös toivoisin itse olevani hän.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:16"]Mä oon ihan samanlainen. Olen niin rakastunut, että en enää edes tiedä haluaisinko mielummin olla tämän henkilön kanssa, vai olla itse se henkilö. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia jonkun samanlaisen kanssa, mistä luulet että se voisi sulla johtua? Millanen isäsuhde sulla on? :D
[/quote]
Ei olla enää juurikaan tekemisissä. Joskus puhelimessa puhutaan. Isäni on hieman yksinkertainen. Ap
Sen olen kyllä huomannut että tavis-suomalaiset ei ymmärrä minun suhtautumista mun mieheen ja meidän tapa elää. Mua ei kuitenkaan liikuta muiden mielipiteet. Ikinä en ole ollut feministi ja en nää mitään väärää siinä että arvostaa ja "palvelee" miestä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:25"]
Sen olen kyllä huomannut että tavis-suomalaiset ei ymmärrä minun suhtautumista mun mieheen ja meidän tapa elää. Mua ei kuitenkaan liikuta muiden mielipiteet. Ikinä en ole ollut feministi ja en nää mitään väärää siinä että arvostaa ja "palvelee" miestä.
[/quote]
Mä olen feministi (nro 16), eikä se sitä estä yksilötasolla, että omassa parisuhteessa miehen tulisi olla se nro 1 eikä mun.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:25"]Sen olen kyllä huomannut että tavis-suomalaiset ei ymmärrä minun suhtautumista mun mieheen ja meidän tapa elää. Mua ei kuitenkaan liikuta muiden mielipiteet. Ikinä en ole ollut feministi ja en nää mitään väärää siinä että arvostaa ja "palvelee" miestä.
[/quote]
Tällaista haluaisin itsekin. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:04"]Saat ap minun mieheni. Häntä pitäisi kuulemma palvoa ja ihailla, ja tuntuu ikävältä kun minä suhtaudun häneen ihan vain tavallisena ihmisenä. :D
[/quote]
Suloisia olette molemmat :D Ap