Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi alan aina palvoa miestä, johon ihastun?

Vierailija
09.07.2015 |

Näin tapahtuu aina kun ihastun mieheen. Näen vain hänet, ihailen ja palvon. Usein myös toivoisin itse olevani hän.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vääristynyt isäsuhde.

Vierailija
4/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:40"]Sulla on vääristynyt isäsuhde.
[/quote]

Miten se on vääristynyt? Ap

Vierailija
5/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta on hyvä että olet itsekin tiedostanut tilanteen. Kaltaisesi ihmisenä läheisenä on tosi ärsyttävä elää.

Vierailija
6/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä en ikinä ole se mies.

Vierailija
7/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:40"]Sulla on vääristynyt isäsuhde.
[/quote]

[/quote]

No kerro meille millanen se on. Oliko isäsi poissaoleva, ei lainkaan paikalla, kuollut nuorena, etäinen, mielestäsi täydellinen vai mitä? Olitko isän tyttö tai olisitko halunnut olla?

Vierailija
8/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti että se mies on ihan samanlainen kuolevainen kuin muutkin. Se käy vessassa ja sen henki haisee aamulla.

Auttoiko?

Vierailija
9/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:40"]Sulla on vääristynyt isäsuhde.
[/quote]

[/quote]

No kerro meille millanen se on. Oliko isäsi poissaoleva, ei lainkaan paikalla, kuollut nuorena, etäinen, mielestäsi täydellinen vai mitä? Olitko isän tyttö tai olisitko halunnut olla?
[/quote]

En ollut isän tyttö. Käytiin kuitenkin usein uimassa ja hiihtämässä. Kiusasin häntä silloin kun hän oli työttömänä. En tiedä miksi. Lopulta hänellä meni hermot, juoksi perääni kun menin piiiloon sängyn alle ja hän huusi tappavansa minut. Kerjäsin itse verta nenästäni. En ymmärrä miksi tein niin. Tuo muisto ei kuitenkaan ole päällimmäisenä mielessä kun ajattelen lapsuuttani. Mulla oli hyvä lapsuus. En kuitebkaan koskaan ihaillut isääni. Äiti vihasi häntä. Minä en vihannut mutta ei hän ollut minulle palvonnan kohdekaan.

Vierailija
10/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan samanlainen. Miten siitäkin pääsis eroon??

Vierailija
12/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ap minun mieheni. Häntä pitäisi kuulemma palvoa ja ihailla, ja tuntuu ikävältä kun minä suhtaudun häneen ihan vain tavallisena ihmisenä. :D

Vierailija
13/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:40"]Sulla on vääristynyt isäsuhde.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

En ollut isän tyttö. Käytiin kuitenkin usein uimassa ja hiihtämässä. Kiusasin häntä silloin kun hän oli työttömänä. En tiedä miksi. Lopulta hänellä meni hermot, juoksi perääni kun menin piiiloon sängyn alle ja hän huusi tappavansa minut. Kerjäsin itse verta nenästäni. En ymmärrä miksi tein niin. Tuo muisto ei kuitenkaan ole päällimmäisenä mielessä kun ajattelen lapsuuttani. Mulla oli hyvä lapsuus. En kuitebkaan koskaan ihaillut isääni. Äiti vihasi häntä. Minä en vihannut mutta ei hän ollut minulle palvonnan kohdekaan.
[/quote]

Niinpä etsit sitä turvallista isähahmoa niistä miehistä.

Vierailija
14/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain määrin mullakin toi ongelma. Haluan vahvan ja miehekkään miehen jolla on vahva itsetunto. Haluan että mies on perheen pää. Itse haluan olla hyvä vaimo, tehdä ruokaa, siivota. En halua perinteistä suomalaista parisuhdetta missä nainen ja mies on tasa-arvossa. Mulla ei ole mitään tarvetta olla se joka sanoo kaapin paikan. Tyydyn siis olemaan alistuva osapuoli. Esimerkkinä tämän hetken suhteesta niin kannan aamuteen mun miehelle sänkyyn joka aamu sekä kuorin hänen potutkin valmiiksi.

Vierailija
15/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:07"]

Jossain määrin mullakin toi ongelma. Haluan vahvan ja miehekkään miehen jolla on vahva itsetunto. Haluan että mies on perheen pää. Itse haluan olla hyvä vaimo, tehdä ruokaa, siivota. En halua perinteistä suomalaista parisuhdetta missä nainen ja mies on tasa-arvossa. Mulla ei ole mitään tarvetta olla se joka sanoo kaapin paikan. Tyydyn siis olemaan alistuva osapuoli. Esimerkkinä tämän hetken suhteesta niin kannan aamuteen mun miehelle sänkyyn joka aamu sekä kuorin hänen potutkin valmiiksi.

[/quote]

Kuvailit tasan sen mitä etsin miehessä ja millaisen suhteen haluaisin. Taustalla kyllä oman isän kuolema lapsuudessa, että menenkö tää nyt vääristyneen isäsuhteen piikkiin vai...

Vierailija
16/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:07"]

[/quote]

Kuvailit tasan sen mitä etsin miehessä ja millaisen suhteen haluaisin. Taustalla kyllä oman isän kuolema lapsuudessa, että menenkö tää nyt vääristyneen isäsuhteen piikkiin vai...
[/quote]

Menee

Vierailija
17/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:04"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:40"]Sulla on vääristynyt isäsuhde. [/quote] Miten se on vääristynyt? Ap [/quote] No kerro meille millanen se on. Oliko isäsi poissaoleva, ei lainkaan paikalla, kuollut nuorena, etäinen, mielestäsi täydellinen vai mitä? Olitko isän tyttö tai olisitko halunnut olla? [/quote] En ollut isän tyttö. Käytiin kuitenkin usein uimassa ja hiihtämässä. Kiusasin häntä silloin kun hän oli työttömänä. En tiedä miksi. Lopulta hänellä meni hermot, juoksi perääni kun menin piiiloon sängyn alle ja hän huusi tappavansa minut. Kerjäsin itse verta nenästäni. En ymmärrä miksi tein niin. Tuo muisto ei kuitenkaan ole päällimmäisenä mielessä kun ajattelen lapsuuttani. Mulla oli hyvä lapsuus. En kuitebkaan koskaan ihaillut isääni. Äiti vihasi häntä. Minä en vihannut mutta ei hän ollut minulle palvonnan kohdekaan. [/quote] Niinpä etsit sitä turvallista isähahmoa niistä miehistä.

[/quote]

Höpöhöpö

Vierailija
18/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:07"]

[/quote]

[/quote]

Mun oma iso oli heikko ja kaikenlisäksi tuurijuoppo, äiti paistoi poissaolollaan lähes koko lapsuuteni ajan. En kyllä usko että mun vanhemmat tai mun lapsuus liittyy mun tilanteeseen mitenkään. Tiedän kuitenkin sen että olen läheisriippuvainen. Mun nykyiselle miehelle kuitenkin tilanne sopii mainiosti koska hänen kulttuurissa nainen kuuluu toimia niin kun minä toimin.

Vierailija
19/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan samanlainen. Olen niin rakastunut, että en enää edes tiedä haluaisinko mielummin olla tämän henkilön kanssa, vai olla itse se henkilö. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia jonkun samanlaisen kanssa, mistä luulet että se voisi sulla johtua? Millanen isäsuhde sulla on? :D

Vierailija
20/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin korotat miehen ja alennat itsesi kun teet noin. Haluatko, että mies kantaa vastuun sinustakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi