SIIS APUA! 11-vuotiaalle napakoru feissarimokissa (linkki&kuva))
http://www.feissarimokat.com/2015/07/mammapalstalta-paivaa-osa-17/ Olen sitten varmaan kukkahattutäti, kun mielestäni tuon ikäiselle ei tuollaista tarvitse hankkia todellakaan, vai mitä mieltä olette?
Kommentit (31)
Napaläväri ei muuten ole sama asia kuin korvakorut. Tyypillisesti ihmisen mahan iho kasvaa aika lailla iän myötä, tuosta iästä sekä pituutta että leveyttä. Se reikä leviää ruman näköiseksi iän myötä. Korvalehti sen sijaan ei kasva niin paljoa edes lihomisen myötä ja hyvä lävistäjä osaa laittaa reiän korvalehteen niin että se on järkevässä paikassamyös aikuisena.
Todellakaan 11-vuotiaalle ei vielä hankita mitään lävistyksiä (paitsi korvakorut vielä menee.) Tuollaisia kuvia ei myöskään julkaista lapsesta nettiin. En ole mikään kukkahattutäti edes, minulla on itselläni huulilävistys ja kaksi korvanreikää molemmissa korvissa. Nämä olen kaikki ottanut vielä teininä. Mutta siis 11-vuotias, huh huh...
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:25"]Huoh, se on vaan lävistys. Ei eroa korviksista mitenkään. [/quote] Missä kolossa mahdat sinäkin asua, jos pidät luonnollisena lävistyksiä lapsella, olivat ne korvissa tai navassa.
[/quote]
No mitäs vittua. Pointti ei ollu, pidänkö mä henkilökohtaisesta lävistyksiä luonnollisina, vaan se, että napakoru on vaan lävistys siinä missä korviksetkin. Kyseessä ei kuitenkaan oo mikään kielen halkaisu tai implanttisarvi tai mikään muukaan dramaattinen kehon muokkaus. Mun mielestä jengi yksinkertaisesti ylireagoi jonkun tuntemattoman rei'itettyyn napaan. :D
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:25"]Huoh, se on vaan lävistys. Ei eroa korviksista mitenkään. [/quote] Missä kolossa mahdat sinäkin asua, jos pidät luonnollisena lävistyksiä lapsella, olivat ne korvissa tai navassa.
[/quote]
No mitäs vittua. Pointti ei ollu, pidänkö mä henkilökohtaisesta lävistyksiä luonnollisina, vaan se, että napakoru on vaan lävistys siinä missä korviksetkin. Kyseessä ei kuitenkaan oo mikään kielen halkaisu tai implanttisarvi tai mikään muukaan dramaattinen kehon muokkaus. Mun mielestä jengi yksinkertaisesti ylireagoi jonkun tuntemattoman rei'itettyyn napaan. :D
[/quote]
Vaikka ovat molemmat lävistyksiä, ei voi verrata noin keskenään. Varmasti hankkisit omalle 11-vuotiaalle mieluummin korvakorut kuin esimerkiksi alapäähän.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:25"]
Huoh, se on vaan lävistys. Ei eroa korviksista mitenkään.
[/quote]
No samalla periaatteella voisi sitten ostaa 11-vuotiaalle myös pilluun lävistyksen?
[/quote]
Viimeksi kun tarkistin, niin napa ei ole eroottinen alue. Mitä vittua sinä teet navallasi, jos pidät pillua ja napaa saman arvoisina?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:25"]
Huoh, se on vaan lävistys. Ei eroa korviksista mitenkään.
[/quote]
No samalla periaatteella voisi sitten ostaa 11-vuotiaalle myös pilluun lävistyksen?
[/quote]
Viimeksi kun tarkistin, niin napa ei ole eroottinen alue. Mitä vittua sinä teet navallasi, jos pidät pillua ja napaa saman arvoisina?
*saattaisin itsekin antaa napakoruun luvan jopa noin nuorelle, koska se on oikeasti vain napa. Koru ei näkyisi paitsi uidessa ja kaksi pientä arpea navassa on eri asia kuin naamassa. Plus sitten se olisi todella loiva ja helppo muoto antaa kakaralle periksi, kun se haluaa yrittää itsenäistyä ja hakea määräysvaltaa omaan kehoonsa. Korun saa myöskin irti, sijainti on myöskin helpompi hoitaa kuin vaikka korvan rustolävistys. Napakoru menee vain pehmytkudoksesta läpi. Nänni- ja klitorisrenkaat ovat täysin eri asioita ja kersat eivät mitään moisilla rilluttimilla tee. -lävistäjä
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:30"]
Ei kai se ole sen kummempi kuinvauvalle korvakorut...
[/quote]
Ei ei ja ei. Ei vauvat tarvitse korvakoruja herranjestas.
[/quote]
Eikös ne vanhemmat väitä, että kun se vauva tahtoo...
Itse otin 12-vuotiaana napakorun DI-äitini luvalla :-D
11 kuulostaa silti mielestäni liian nuorelta, vaikka siinä on vaan vuosi eroa.. Ja kuvan lataaminen tuon ikäisen vatsasta nettiin on mautonta.
T. Nyt 24v ja edelleen napakoru
Mä sain napakorun 11-vuotiaana... t. Nykyään 25w.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:25"]Huoh, se on vaan lävistys. Ei eroa korviksista mitenkään.
[/quote]
Missä kolossa mahdat sinäkin asua, jos pidät luonnollisena lävistyksiä lapsella, olivat ne korvissa tai navassa.