Kukaan ei huomaa laihtumistani
Olen muutaman kuukauden aikana laihduttanut 70 kilosta 56 kiloon, eli 14 kiloa on lähtenyt. Kukaan ei ole sanallakaan minulle maininnut asiasta. Ihan kun kukaan ei huomaisi ollenkaan. Olen 165cm pitkä, joten ei pitäisi kilot pituuteenkaan hukkua.
.
On niin paha mieli, ettei kukaan huomaa, kun on nähnyt kovasti vaivaa, ja selkeästi vaatekoko pienentynyt.
.
Onko mahdollista, että silmä on kerennyt tottua ulkonäkööni, kun olen pudottanut niin hitaasti?
Kommentit (27)
Kiitos tsempeistä:) Olen aina ollut hieman pyöreä, ja kyllä on fyysisesti paljon parempi olo, sen lisäksi, että vaatteet istuu paremmin. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:40"]Millä konstilla laihdutit ?
[/quote]
Jätin herkut pois. Silloin tällöin ostan suklaapatukan ja pienen limupullon. Olen kiinnittänyt huomiota säännölliseen syömiseen, syön paljon kasviksia ja kalaa. Pasta ja riisi täysjyvää. Pyöräilen töihin, ja käyn hölkkäämässä. Aloitin liikunnan ihan vain kävelyllä, kun oli kunto aika huono:)
Tiedän niin tunteesi ap! Laihdutin puolessa vuodessa -15kg ja kolme vaatekokoa, lähipiiri ei ole sanonut mitään, mutta esim etäisesti tutun kultasepän luona käydessä hän jutteli kuin vieraalle ihmiselle, lähtiessä parahti että hän ei ollut tuntea kun olen hoikistunut niin paljon! Se tuntui tosi kivalta kommentilta ja siksi vituttaa kun kaverit ja sukulaiset ei sano mitään. Sokeakin näkee muutoksen, sun kohdalla samoin! Ihmiset on niin perikateellisia paskoja etteivät viitsi sanoa, oikein suomalaisuuden multihuipentuma!
Mä laihduin puolessa vuodessa 20kg ja kyllä mulle siinä huomautettiin/kehuttiin. Tavallaan palasin normaalitilaani masennusplösökauden jälkeen. Kyllä ne muut on sen huomannu mutta eivät jostain syystä sano. Nauti vaan olostasi nyt :)
Jos näkee usein niin ei sitä välttämättä huomaa. Vähän niinkuin lapset, ne kasvaa kokoajan, mutta vähän kerrallaan niin eihän sitä huomaa.
Olen laihduttanut kymmeniä kiloja enkä halua, että asiasta keskustellaan. Puhuisin laihduttamisesta jos kaipaisin huomiota. Mennyt on mennyttä, ei ole kovin kohteliasta, että ilman omaa aloitettani aiheesta puhuu joku tuttuni, jolle painoni ei kuulu ollenkaan. Inhottavimmat arvailevat painolukemia ääneen.
Mäkin olen viimeisen viiden aikana laihtunut paljon, enkä tykkäis jos joku kommentoisi, ellei se olis joku tosi läheinen. Tyyliin äiti, sisko, mies.
Jotkut juntit möläyttää myös jos olet lihonut, ja tuijottaa mahaa.
"Ootpa sää lihonu!"