Ideoita kielettämiseen.
Mites on naiset. Mikä antaa Teille upean orgasmin. Itse kieletän klitorista hitaasti, välillä kiihdyttäen, klittaa imien jne. Olisiko mitään muuta ajatusta? Kyllä hän tuostakin hoidosta joka kerta laukeaa hiljaa ynisten ja tärähdellen. mutta....
Laukeaa helposti myös sormettamisesta, vaginaorgasmia ei ole tullut koskaan 20 yhdessäolo vuoden aikana. Ei kuulemma ole saanut sitä ennenkään.
Kommentit (5)
Saako naisen peppuun koskea? Jos saa, niin hoitele joskus klitorista tuolla kuvaamallasi tavalla. Sitten kun tunnet että alkais kohta tulla, niin laita etusormi peppuun ja peukku pimppaan. Liikuta näitä sormiasi hellästi vastakkain, niinkuin hierot sormenpäitä yhteen. Samalla imet klitorista... Itse saan tuolla tavalla aivan jäätävän orgasmin. Se tunne, kun peppu ja pillu sykkii miehen sormissa =)
Valitettavasti saan vain panemalla.
Nuoleminen ja sormetus minulle mieluiten. Pelkkä nuoleminenkin ok. Ei imemistä. Näin erilaisia me ollaan
Hitaasti imeminen on minusta ihaninta. Turn off puolestaan nopea ja erityisesti vain kielen kärjellä tehty klitoriksen ärsyttäminen