Voi helvetin mobiiliversio!!!!!!!
"Posting not allowed", "posting not allowed"... Kolmatta päivää putkeen tätä sama paskaa, ettei voi mitään kommentoida keskusteluihin!! Muuten sentään aina silloin tällöin pääsee kommentoimaan, vaikka toki toi saatanan "Postin not allowed" onkin vauvapalstan mobiiliversion yleisin tapahtuma.
En ole mikään tietokonenero itsekään, mutta mikä helvetti voi maksaa siinä, että tuota mobiiliversiota ei vaan saada toimivaksi täällä millään??? Millään muulla saitilla ei ole näin saakelin surkeaa mobiiliversiota, ettei edes keskusteluun osallistuminen onnistuisi! Mitä hyödyttää edes ylläpitää käyttökelvotonta mobiiliversiota? Onko oikeasti liikaa vadittu, että edes kskusteluihin osallistuminen mahdollistettaisiin?? Okei, en vaadi enää kappalejakoja sun muuta "hienouksia", kunhan nyt edes kahden sanan viestin voisi ketjuun kirjoittaa. Onko sekin liika pyydetty???? Vai onko teillä siellä ylläpidossa sellainen idis, että keskustelupalstalla ei tarvitse pystyä keskustelemaan???
Kommentit (5)
Mulla ei auta päivitys, mutta joko: poistat evästeet, laitat hetkeksi lentotilaan, tai pois päältä ja päälle.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:44"]
Mulla ei auta päivitys, mutta joko: poistat evästeet, laitat hetkeksi lentotilaan, tai pois päältä ja päälle.
[/quote]
Siis näin puhelimella.
Mulla toimii kun sulkee puhelimesta sen välilehden ja avaa sivun uudelleen.
Ei toimi sivun päivitys, ei toimi netin sulkeminen välillä, ei toimi lentotila eikä edes koko puhelimen sulkeminen välillä. Aina vaan "Posting not allowed". Banneistakaan tuskin on kyse, koska samalla puhelinyhteydellä täysversio toimii moitteetta. Sitä vaan on hankala käyttää puhelimella, kun se pullauttaa takaisin mobiiliversioon joka kerta kun esim. sivua vaihtaa. -ap
Puhelin mulla on Galaxy s4
Hmm... Pääseehän ketjuihin kommentoimaan, kun päivittää sivun. Mulla tulee tuo, jos olen n. 3 tuntia palstailematta, eli sivu auki, mutta en lue ketjuja. Sitten vain päivitys ja taas onnistuu. Nyt olen jo oppinut, että kun tiedän etten tule hetkeen olemaan täällä, niin laitan sivun pois... kaikista yksinkertaisinta.