Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaginaorgasmeja saava nainen/saavan naisen mies, miten löysit(te) tämän ilon?

Vierailija
22.02.2022 |

Yksin vai yhdessä, välineiden avulla vai miehen avustuksella?.. kauanko etsinnät kestivät... kertokaa lisää!

Kommentit (254)

Vierailija
81/254 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos löytyy joku nautintopisteensä harjoittelun avulla löytänyt, niin olisi kiva kuulla siitä prosessista tarkemmin ja esim. mistä kohtaa se piste/ne pisteet löytyivät. Mikä oli miehen osuus ja vaatiko se häneltä kärsivällisyyttä ja miten hän oppi toimimaan oikein.

joo ei saa vaatia mieheltä kärsivällisyyttä..

Nainen kysyi, ei ollut pointti tuo.

Voi että mua ap:tä harmittaa mihin tää ketju meni. Tämä kai se syy on, miksi ei naisten nautinnosta mitään puhuta, kun se aiheuttaa joissakin naisissa jotain selittämätöntä ahdistusta. Ettekö tajua, että moni NAINEN on itse äärimmäisen kiinnostunut löytämään kaikki mahdolliset nautintopisteensä??? Miksi tällaiset ketjut pitää tulla tuhoamaan?? Ei kai me sitten edes naiset itse haluta maksimoida naisten nautintoa, opiskellaan vasn sitten koko loppuelämä paremmiksi suihinottajiksi ja miesten nautinnon maksimoijiksi, naiset ei ilmeisesti samaa nautintoa ja monipuolista seksiä tarvitse, vaan se on miehen yksinoikeus, onhan hän luomakunnan kruunu ja me naiset heidän palvelijoitaan 🙄 Heitetään lisää paskaa vaginaorkkuja saavien niskaan ja varmistetaan, ettei asia ikinä koske meitä, millään tavalla. Ja ettei tästä enää koskaan kukaan uskalla sanoa halaistua sanaa.

Vierailija
82/254 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos löytyy joku nautintopisteensä harjoittelun avulla löytänyt, niin olisi kiva kuulla siitä prosessista tarkemmin ja esim. mistä kohtaa se piste/ne pisteet löytyivät. Mikä oli miehen osuus ja vaatiko se häneltä kärsivällisyyttä ja miten hän oppi toimimaan oikein.

joo ei saa vaatia mieheltä kärsivällisyyttä..

Nainen kysyi, ei ollut pointti tuo.

Voi että mua ap:tä harmittaa mihin tää ketju meni. Tämä kai se syy on, miksi ei naisten nautinnosta mitään puhuta, kun se aiheuttaa joissakin naisissa jotain selittämätöntä ahdistusta. Ettekö tajua, että moni NAINEN on itse äärimmäisen kiinnostunut löytämään kaikki mahdolliset nautintopisteensä??? Miksi tällaiset ketjut pitää tulla tuhoamaan?? Ei kai me sitten edes naiset itse haluta maksimoida naisten nautintoa, opiskellaan vasn sitten koko loppuelämä paremmiksi suihinottajiksi ja miesten nautinnon maksimoijiksi, naiset ei ilmeisesti samaa nautintoa ja monipuolista seksiä tarvitse, vaan se on miehen yksinoikeus, onhan hän luomakunnan kruunu ja me naiset heidän palvelijoitaan 🙄 Heitetään lisää paskaa vaginaorkkuja saavien niskaan ja varmistetaan, ettei asia ikinä koske meitä, millään tavalla. Ja ettei tästä enää koskaan kukaan uskalla sanoa halaistua sanaa.

Juuri niin.. mutta aina joku hyökkää ja hyökkää. Ei tosiaan kohta uskalla naiset sanoa mitään.

Paskaa on tullut jo niskaan mulle henkilönä vaikka kuinka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/254 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella omituista, että jotkut naiset yrittävät aggressiivisesti vaientaa keskustelun vaginaorgasmeista! Onko kyseessä yleisesti naisvihamielinen asenne, vai henkilökohtainen huonommuuden tunne? Nämä naiset lienevät myös sitä porukkaa joka kokee myös itseään kauniimmat/nuoremmat/mitä vaan "parempaa" uhkaksi itselleen, ja sen seurauksena suhtautuvat penseästi kuvitteellisiin uhkiinsa.

Vierailija
84/254 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka yrittää vaientaa ja mitä? Kyllä täällä puhutaan vain siitä klitoriksesta kuin jostain saastasta. En kyllä ole nähnyt kenenkään olevan vastaan mitään muuta orgasmia. 

Nyt Ukrainalle tukea!

Vierailija
85/254 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi naisen orgasmi saada aikaan tällaisen vihamielisen ryöpyn..ei voi käsittää.

Vierailija
86/254 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi naisen orgasmi saada aikaan tällaisen vihamielisen ryöpyn..ei voi käsittää.

Johtunee siitä, että huonoitsetuntoiset naiset vertaavat itseään muihin.

Vierailija
87/254 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia sain vain klitoriksesta lähteviä orkkuja. Synnytysten jälkeen olen alkanut saada myös g-pisteorkkuja (tai näin ainakin itse hahmotan ne). Siihen ei liittynyt mitään harjoittelua tai kikkoja, niin vain kävi.

Kohdunkaulasta lähteviä orkkuja en ole saanut. Täällä kuulostaa siltä, et jotkut vain saa ja jotkut ei? Minusta meillä miehen penis harvoin edes osuu kohdunkaulaan, mutta ehkä dildolla voisi kokeilla. Tai joku asento, missä pääsee syvälle.

Vierailija
88/254 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtunee siitä, että huonoitsetuntoiset naiset vertaavat itseään muihin.

Mutta miksi he vertailevat itseään vain muihin naisiin eivätkä miehiin? Tasa-arvon kannalta on jo vuosisatojen ajan ollut tärkeää tehdä vertailua myös eri sukupuolten välillä.

Vierailija
89/254 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen lapsia sain vain klitoriksesta lähteviä orkkuja. Synnytysten jälkeen olen alkanut saada myös g-pisteorkkuja (tai näin ainakin itse hahmotan ne). Siihen ei liittynyt mitään harjoittelua tai kikkoja, niin vain kävi.

Kohdunkaulasta lähteviä orkkuja en ole saanut. Täällä kuulostaa siltä, et jotkut vain saa ja jotkut ei? Minusta meillä miehen penis harvoin edes osuu kohdunkaulaan, mutta ehkä dildolla voisi kokeilla. Tai joku asento, missä pääsee syvälle.

Mä en ihan ymmärrä myöskään tätä "jotkut saa jotkut ei" -linjaa. Koska monesti on naisen seksuaalisuuden toteutumiselle paljon esteitä. Hiukan outoa on myös, ettei vaginaorkku näytä yleensä liittyneen minkäänlaiseen harjoitteluun, vaan on joku on/off-juttu. Koska koko seksuaalisuushan on koko ajan myös opettelua ja harjoittelua ja uuden kokeilua ja sen kertomista toiselle, mikä tuntuu hyvältä. Klittaorkkukin pitää usein seksuaalisessa kanssakäymisessä naisen opetella, joten miksi vaginaorkku olisi eri asia? 🤔 Kuten itsekin sanoin, nautinnon piste on löytynyt mutta vaatisi harjoittelua saada sille stimulaatiota riittävästi. Tollanen "Mä nyt vaan oon saanu sen nelivuotiaasta asti jasä ilmeisesti et voi sitä saada, voi voi" -asenne on kieltämättä outo.

Vierailija
90/254 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, äskeinen kommentti ei liittynyt suoranaisesti viestiin jota kommentoin, tuli joku ajatuskatko. Kiitos tästäkin vastauksesta jota nyt vahingossa kommentoin vähän tylysti!

Vierailija
91/254 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saa orgasmia mitenkään. En siis millään tavalla. Ja siihen ei auta opettelut tai asennot tai mitkään. Se on minussa oleva rakenteellinen ominaisuus. Ja täällä kun lukee osaa näistä kommenteista, en ansaitsisi miestä elämääni laisinkaan koska en saa orgasmia? Jos pelkkä orgasmi ja se miten sen saa on naiseuden mitta niin minusta aika surullista. Hienoa että jotkut saa. Mutta siihen törmään välillä että tullaan oikeasti selittämään, että et vain ole osannut rentoutua tai saanut oikeanlaista stimulaatiota...olisi mukava jos joskus annettaisiin vaan ihmisen olla sellainen kuin on ilman että heti leimataan huonoksi naiseksi.

Vierailija
92/254 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero miesten jutuilla ja naisten jutuilla. Miehet kertoo oman version ja kuuntelee toisten. Naiset kertoo miten oma juttu on ja se on muuten parempi kuin muilla ja siksi miehet haluavat mieluummin minunlaisen, oliko muilla eri kokemuksia? Naiset on myrkkyä toisilleen. Täälläkin keslustelussa paistaa se tyyli puhua siitä miten parempia naisia ebätiborgasmin saavat naiset ovat. Heidän kanssa kun ei miehen tarvitse nähdä lisävaivaa. Ja se pil lu puristaa paljon paremmin kuin muissa orgasmeissa. Tosi toisiaan tukevaa keskustelua. Ei todellakaan avointa ja suvaitsevaa keskustelua, vaan parenmuudesta kilpailua. Surullista sinänsä. Olisi mukava jos naiset voisivat joskus vetää yhtä köyttä.. mutta ei.

Aivan niin. Sen lisäksi, että miehet jo laittavat meidät naiset eri arvoihin, ja vain sen perusteella minkälaisen orgasmin ja miten sen ehkä saamme, niin toiset naisetkin niin tekevät. Taitaa olla totta mitä naisista sanotaan,toinen nainen on toiselle susi.

Niin, ihmisissä on eroja, ja kaikilla ei ole samoja vahvuuksia/ominaisuuksia/kykyjä. Sinäkin pidät joitain näistä asioista toivottavampina kuin muita. Onko siis sinun preferenssisi tärkeämpiä kuin muiden, ja sillä oikeutettuja? Saatko sinä pitää enemmän kestävästä ja kyvykkäästä miehestä, vai pitäisikö sinun omien oppiesi mukaan julistaa että myös monipuoliseen rakastelun kyvytön minuutissa laukeava mies on ihan yhtä jees ja toivottu. Mieti nyt vähän omaa logiikkaasi.

Kuka on oikeasti näin tyhmä? Miten nopeasti laukeava mies on kyvytön monipuoliseen rakasteluun? Sun pitäisi ehkä laajentaa seksuaalista elämässi sen yhdynnän ulkopuolelle ennen kuin tulet tosissasi huutamaan aikuisille ihmisille?

Vierailija
93/254 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero miesten jutuilla ja naisten jutuilla. Miehet kertoo oman version ja kuuntelee toisten. Naiset kertoo miten oma juttu on ja se on muuten parempi kuin muilla ja siksi miehet haluavat mieluummin minunlaisen, oliko muilla eri kokemuksia? Naiset on myrkkyä toisilleen. Täälläkin keslustelussa paistaa se tyyli puhua siitä miten parempia naisia ebätiborgasmin saavat naiset ovat. Heidän kanssa kun ei miehen tarvitse nähdä lisävaivaa. Ja se pil lu puristaa paljon paremmin kuin muissa orgasmeissa. Tosi toisiaan tukevaa keskustelua. Ei todellakaan avointa ja suvaitsevaa keskustelua, vaan parenmuudesta kilpailua. Surullista sinänsä. Olisi mukava jos naiset voisivat joskus vetää yhtä köyttä.. mutta ei.

Aivan niin. Sen lisäksi, että miehet jo laittavat meidät naiset eri arvoihin, ja vain sen perusteella minkälaisen orgasmin ja miten sen ehkä saamme, niin toiset naisetkin niin tekevät. Taitaa olla totta mitä naisista sanotaan,toinen nainen on toiselle susi.

Niin, ihmisissä on eroja, ja kaikilla ei ole samoja vahvuuksia/ominaisuuksia/kykyjä. Sinäkin pidät joitain näistä asioista toivottavampina kuin muita. Onko siis sinun preferenssisi tärkeämpiä kuin muiden, ja sillä oikeutettuja? Saatko sinä pitää enemmän kestävästä ja kyvykkäästä miehestä, vai pitäisikö sinun omien oppiesi mukaan julistaa että myös monipuoliseen rakastelun kyvytön minuutissa laukeava mies on ihan yhtä jees ja toivottu. Mieti nyt vähän omaa logiikkaasi.

Kuka on oikeasti näin tyhmä? Miten nopeasti laukeava mies on kyvytön monipuoliseen rakasteluun? Sun pitäisi ehkä laajentaa seksuaalista elämässi sen yhdynnän ulkopuolelle ennen kuin tulet tosissasi huutamaan aikuisille ihmisille?

Vedäpä nyt vähän happea ja lue kommentoimasi teksti uudestaan. Älä keksi sieltä sellaista millä saat kiihdytettyä itsesi reaktiiviseen raivoon, vaan sisäistä se mitä itse tekstissä lukee. Kommentoi vasta tämän jälkeen.

Vierailija
94/254 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en saa orgasmia mitenkään. En siis millään tavalla. Ja siihen ei auta opettelut tai asennot tai mitkään. Se on minussa oleva rakenteellinen ominaisuus. Ja täällä kun lukee osaa näistä kommenteista, en ansaitsisi miestä elämääni laisinkaan koska en saa orgasmia? Jos pelkkä orgasmi ja se miten sen saa on naiseuden mitta niin minusta aika surullista. Hienoa että jotkut saa. Mutta siihen törmään välillä että tullaan oikeasti selittämään, että et vain ole osannut rentoutua tai saanut oikeanlaista stimulaatiota...olisi mukava jos joskus annettaisiin vaan ihmisen olla sellainen kuin on ilman että heti leimataan huonoksi naiseksi.

Zemppiä sulle! aika kamalaa muuten taas, että tämäkin kirjoitus sain vain yhden alapeukun...Mistä sekin kertoo. Täällä onn ikäviä ihmisiä.

Vierailija
95/254 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä täällä on tuomittu täysin orgasmittomat naiset? Onko se, että joitakin naisia kiinnostaa vaginaorgasmi, jonkun toisen tuomitsemista?

Seksuaalisuuden saralla monet jutut avautuu naisille iän myötä, joten välttämättä kovin nuorena ei kannata lyödä lukkoon mitään "tämä ei kuulu minun anatomiaani" -ajatusta. Kukaan ei tiedä, mitä mahdollisuuksia kelläkin vielä on.

Vierailija
96/254 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleenkään tiedä täytänkö "kriteerit" kun saan siis kun mies panee ja samalla hivelee sitä klitorista. Vissiin se seikka että hivelee, tekee minustakin epäkelvon.

Mutta orgasmin saan ja se on usein valtava, jolloin squirttaan.

Vierailija
97/254 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi. Ihmettelen vaan, miksi samanlaista riitelyä ei tule niihin ketjuihin, joissa miehiä kiinnostaa orgasmi ilman peniksen stimulaatiota tai eturauhasen stimulaation kautta.

Vierailija
98/254 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä täällä on tuomittu täysin orgasmittomat naiset? Onko se, että joitakin naisia kiinnostaa vaginaorgasmi, jonkun toisen tuomitsemista?

Seksuaalisuuden saralla monet jutut avautuu naisille iän myötä, joten välttämättä kovin nuorena ei kannata lyödä lukkoon mitään "tämä ei kuulu minun anatomiaani" -ajatusta. Kukaan ei tiedä, mitä mahdollisuuksia kelläkin vielä on.

No tuossahan juuri joku nainen kirjoitti, ettei saa millään tavalla. Sai siis yhden alapeukun, MIKSI? Olen luullu että alapeukku on alapeukku, ja yläpeukku on tykkäys..olen kai käsittänyt väärin.

Vierailija
99/254 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on aivan hirveä! Kenenkään ei kannattaisi kommentoida yhtään mitään ja jättää nämä lällällää-tyypit ja ilkiöt omaan liemiinsä kiehumaan. Nainen on todellakin naiselle susi ja siinä joukossa muutama mieskin menee hurraa-huutojen säestyksellä häpäisemässä naisia. 

Harmittaa jokainen viestini tänne, onneksi en ole kovin paljon kirjoitellutkaan. 

Vierailija
100/254 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi. Ihmettelen vaan, miksi samanlaista riitelyä ei tule niihin ketjuihin, joissa miehiä kiinnostaa orgasmi ilman peniksen stimulaatiota tai eturauhasen stimulaation kautta.

Siksi, että muutamalla tyypillä täällä on valtaisa tarve nostaa itsensä muiden yläpuolelle orgasminsa takia. Säälittävää todellakin. Se on jo tiedetty ennestään, että joidenkin miesten agendana on painaa naisia alas, he eivät ole yllätys, mutta en ole koskaan törmännyt tällä tavalla orgasmeista (!) lällättiviin naisiin enkä toivottavasti koskaan törmääkään oikeassa elämässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän