Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro ihmisistä, jotka mielestäsi IHAN VÄÄRÄLLÄ ALALLA!

Vierailija
09.07.2015 |

No näitähän riittää. :D Tässä räikeimmät, joihin itse törmännyt.

Itselläni lukion opinto-ohjaaja oli yleisesti inhottu nainen. Hän kohteli minuakin tosi tylysti, vaikka en tosiaankaan ollut mikään ongelmaopiskelija ja olen hymyilevä ja ystävällinen. Tuntui että hän itse inhoaa paljon meitä opiskelijoita.

Olen ollut myös sairaalassa kesätöissä sairaalahuoltajana. Sen osaston osastonhoitaja oli aivan kaamea nainen, hän kohteli potilaita ja työntekijöitäkin välillä epäkunnioittavasti ja oli kuin koko osaston kuningatar. Osastolla oli myös yksi sairaanhoitaja, joka sanalla sanoen oli täysi natsi ja sadisti selvästi. Korotti usein ääntään ja oli erittäin tyly hellyyttäville vanhuksille, jotka eivät olleet mitenkään aggressiivisia. Ihan normaaleissa päivärutiineissa siis. Nautti selvästi asemastaan heikompiinsa. Vieläkin pistää vihaksi kun miettii miten tuollainen tyyppi voi olla hoiva-alalla ja näistähän puhutaan... Sitten kun itse on vanhus, niin ei haluaisi tollasen armoille.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lukion historianopettaja oli täysin leipiintynyt eikä oikeasti ollut kovin kiinnostunut opettamisesta. Historia oli vielä mun lempiaine. :(

Vierailija
2/9 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelijat, jotka näyttävät hapanta naamaa. Yhdessä yksityisyrittäjäperheen kahvilassa lopetin käymisen, koska se perheen tytär näytti aina siltä, että voisi sanoa "haista vittu". Siinäpähän menettävät asiakkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo Hakkarainen

Vierailija
4/9 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mäki tiedän hoitajan joka nauttii vallastaan puolustuskyvyttömien vanhusten kanssa. Oikeesti ei oo ees hoitaja, koska jätti opinno kesken. On siis hoitoapulainen. Esittää olevansa sairaanhoitja.

Vierailija
5/9 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsin seuraamaan erästä ammattimkoulu opettajaa työssään. ei kertonut oppilailleen mitään, käski vain keksimään itse miten pitäisi toimia. sitten seurasi ivallinen hymy naamallaan oppilaiden yritystä, ilmoitti että he tekivät kaiken väärin, kirjasi sen muistiin ja siirtyi eteenpäin. ei sanallakaan kertonut heille mitä he tekivät väärin, ei yrittänytkään korjata virheitä ja opastaa. toisin sanoen, ei opettanut. 

pelottaa kuvitella miten yleistä tuollainen voi ollakaan. ammattikoulujen opettajien tasoon pitäisi panostaa enemmän, jos joku lähihoitaja tai sähköasentaja ei tiedä mitä on tekemässä niin siinä voi olla hengenlähtö lähellä. haluaisitteko tuollaisessa "opetuksessa" olleen henkilön tekemään sinulle töitä?

Vierailija
6/9 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja väärällä alalla ovat myös kaikki ne lällykät, jotka eivät tee tarvittavia korjausliikkeitä, kun heille näistä valitetaan. Ongelmia vältellen eläkkeelle, niin kaikki kiittelevät ihanaa työkaveria.

Vierailija
7/9 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks hesalainen kampaaja joka pilasi mun tukan.

Vierailija
8/9 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 04:28"]Yks hesalainen kampaaja joka pilasi mun tukan.
[/quote]
Sama juttu, kolme kertaa kampaajan luomus päin helvettiä. :D Ja yksi heistä kehtasi olla kaiken lisäksi vielä töykeä!

Vierailija
9/9 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajisss on kyllä paljon väärällä alalla olevia. Lieneekö syynä, että on alin perin lähtenyt opiskelemaan jotain itseä kiinnostavaa (kielet, kirjallisuus, historia) ja sitten tajunnut että muuta töitä ei ole kun yläasteen maikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan