Minkä lempinimen käytöstä jotain asiaa koskien et pidä?
Itseäni ottaa päähän juoppojen tekohauska lellittelynimi alkoholille=alkomahooli.
Kommentit (108)
pojuyde & tytyde (eli poikaystävä & tyttöystävä). RRAAH!
Minä oon aina sanonut eppu ja toppu kun puhun koululaisista. Ja tulen tästä eteen päinkin sanomaan. Lälläslää ärsyyntyjät! :)
N24
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:33"]
Minä oon aina sanonut eppu ja toppu kun puhun koululaisista. Ja tulen tästä eteen päinkin sanomaan. Lälläslää ärsyyntyjät! :) N24
[/quote]
Olet vastenmielinen. :(
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:33"]
Minä oon aina sanonut eppu ja toppu kun puhun koululaisista. Ja tulen tästä eteen päinkin sanomaan. Lälläslää ärsyyntyjät! :) N24
[/quote]
Olet vastenmielinen. :(
[/quote]
Niin sinäkin.
Kertsi eli kertosäe
karsu karkista
somettaa?!!! Tää on pahin tulee mieleen nimittäin eräs muu sana, vinkki: lisää vain r !! X(
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:09"]Monet eläinnimistä.
Eli puffis/puhvis= puhveli,
kirffis =kirahvi,
pavis=paviaani,
delffis=delfiini,
tukis=tukaani,
sarvis=sarvikuono,
virtis/v-hepo =virtahepo,
Sit mauto =mopoauto
Aaaarrggghh
[/quote]
Käyttääkö joku/jotkut oikeesti tälläsiä sanoja? Missä päin? En ole koskaan kuullut, ihan karseeta kieltä!
Hästäk. Hyi helvetti!! Miksi se ei voi olla risuaita???
Itse en tykkää jos esim pidätystä suorittaessa pidätetty kutsuu kytäksi. Onko se niin vaikeaa sanoa poliisi?
Karsu, raitsikka, maitu, ponkkari, klokkani, bruna, metukka, ranut...
Tönö kyrvästä, sehän sitä paitsi tarkottaa taloa. Miten ihmeessä sen on voinut vääntää tarkoittamaan kyrpää?
Poliisi-pollari. Nykyään kun asun yhdysvalloissa tota ei enää kuule, mutta suomessa mua kutsuttiin pollariksi.. en tykännyt mutten koskaan kenellekkään sanonut.
Mitä vikaa on herkussa silloin kun tarkoitetaan syötävää? Silloinhan herkku on paikallaan, mutta kaikissa muissa yhteyksissä ei. Iljettävää sanoa herkullinen, kun puhutaan vaikka tapahtumasta tai löydöstä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:25"]
Siis eppu ja toppu??? Eli eka ja toka?? Käyttääkö joku oikeasti tollaisia sanoja?????
[/quote]
Kyllä valitettavasti käyttää, jopa opettajat.