Treffipalstat
Naiset Hoi (miksei miehillekkin) treffipalstoille/tinderiin muutama ohje lyhyesti: Jos et tiedä oletko hoikka, normaali vai lihva, niin käytä netissä olevaa BMI-laskuria (painoindeksilaskuri) se on maksuton. Mikäli olet omastamielestä sporttinen ja ylipainoa on 10 kg niin ilmoita vaan , että olen
vähän lihava. Kuukausi sitten jumpassa käynti ei tee sinusta sporttista. Toinen asia. Koira ja kissa kuvat. Kukaan täyspäinen lihaa syövä heteromies ei halua muuttaa samaan asuntoon missä on haisevia ja sotkevia eläimiä. Saatikka lähteen kerään koiranpaskaa johonki pussiin ! Nämä ohjeet siltävaralta, mikäli haluat parisuhteen.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:24"]
Ap. Etunimi ja ikä kiitos jotta osaan tinderissä sivaltaa vasemmalle.. Oletan että habaa ja sixpack löytyy? Ja kai nyt sen BMI:n siellä ilmoitat? Tosin silloin kun lihasta löytyy niin BMI voi olla yli normaalin eli se ei kerro yhtään mitään. T nainen jonka bmi on 23 ja rasvaprossa 14.
[/quote]
1. BMI
2. Mistä tiedät rasvaprosenttisi?
3. Miksi oletat että olen Tinderissä?
Kyllä minä naisena törmään valitettavan usein miehiin, joilla on koira ja jotka pitävät eläinrakkautta yhtenä tärkeimmistä ominaisuuksista. Painoa taas ei voi ilmoittaa omin sanoin ehdotuksesi mukaisesti, vaihtoehdot vaihtelevat sivun mukaan ja "vähän lihava" ei ole koskaan ollut vaihtoehto. Ja kyllä, urheilua säännöllisesti harrastava ihminenkin voi olla pyöreähkö, ruokavalio vaikuttaa painoon enemmän kuin liikunnallisuus. Pelkän harrastuksen perusteella ei tietysti kuitenkaan voi määritellä ruumiinrakennettaan, se on täysin erillinen asia.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:24"]
Ap. Etunimi ja ikä kiitos jotta osaan tinderissä sivaltaa vasemmalle.. Oletan että habaa ja sixpack löytyy? Ja kai nyt sen BMI:n siellä ilmoitat? Tosin silloin kun lihasta löytyy niin BMI voi olla yli normaalin eli se ei kerro yhtään mitään. T nainen jonka bmi on 23 ja rasvaprossa 14.
[/quote]
1. BMI
2. Mistä tiedät rasvaprosenttisi?
3. Miksi oletat että olen Tinderissä?
[/quote]
Justhan mä tossa bmi:n sanoin. Rasvaprossan tiedän koska olen käynyt kehonkoostumusmittauksessa. Oletan että olet koska tästä aiheesta täällä valitat. Kiesus mikä urpo..
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:24"] Ap. Etunimi ja ikä kiitos jotta osaan tinderissä sivaltaa vasemmalle.. Oletan että habaa ja sixpack löytyy? Ja kai nyt sen BMI:n siellä ilmoitat? Tosin silloin kun lihasta löytyy niin BMI voi olla yli normaalin eli se ei kerro yhtään mitään. T nainen jonka bmi on 23 ja rasvaprossa 14. [/quote] 1. BMI 2. Mistä tiedät rasvaprosenttisi? 3. Miksi oletat että olen Tinderissä? [/quote] Justhan mä tossa bmi:n sanoin. Rasvaprossan tiedän koska olen käynyt kehonkoostumusmittauksessa. Oletan että olet koska tästä aiheesta täällä valitat. Kiesus mikä urpo..
[/quote]
Täytyy kysyä että oletko ehkä vähän rajoittunut? Koetko ympäröivän maailman käsittämättömän monimutkaisena vai ymmärrätkö helposti asioiden syy-seuraus-suhteita?
Täällä taas joku narsisti pilaamassa naisten mielenterveyttä!
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:07"]
Täällä taas joku narsisti pilaamassa naisten mielenterveyttä!
[/quote]
Tarkoitatko 4, 6, 10, 13, 16 ja 19?