Mulla on niin paha olla.... :/ Ollaan yritetty vuosia lasta
ja nyt raskaustesti näyttää plussaa. Olen todella onnellinen asiasta, mutta jossain takaraivossa kuultaa pelko, että jos se onkin tuulimuna tmv.
Olen tehnyt jo useamman testin ja halunnut rauhoittaa mieltäni, olen halunnut esim. nähdä onko ne rt viivat vahvistuneet :D Olisin tänään halunnut ostaa paketin liuskoja ka vielä kerran varmistaa, ettei ne viivat vaan ole haalistuneet (hullua tiedän, mieheni kutsui minua sairaaksi) Siitähän meille tuli kauhea riita ja huusin, että ollaan niin pitkään yritetty, että mua stressaa tämä, niin huuti takaisin ja haukkui minua huoraksi ja, että lapsi ei muka hänen ole. EN TODELLAKAAN ole häntä pettänyt. On niin pahamieli, mä niin tarvitsisin tukevaa ja ymmärtävää miestä, oon muutenkin tosi herkillä.
Itkettää vaan ja mitä tekee mies, istuu vaan tabletti kourassa ja tuijottaa sitä.
Kommentit (12)
Näin ensialkuun rauhoitu hyvä nainen!
Stressamalla et ainakaan hyvää lapsellesi tee. Kaikki on nyt luonnon käsissä, sinä et sille mitään voi kuten ei miehesikään. Varatkaa aika neuvolaan, keskustelkaa siellä lisää.
Miehelläsi voi olla täysin samoja pelkoja kuin sinullakin, älkää antako niille valtaa.
Onnittelut raskaudesta ❤️ En voi luvata että kaikki menee hyvin, mutta se ei ole sinun, ei minun eikä miehesi käsissä.
Ja lopeta hyvä nainen se testien osto!
Rauhoitu vaan, äläkä usko heti ensimmäisenä pahinta. Kyllä kaikki menee hyvin. Yritä keskustella sen miehes kanssa ihan rauhassa, niin ehkä sekin sitten ymmärtäisi
Kiitos asiallisista vastauksista <3 Helpotti, halasin miestäni ja pyysin anteeksi "höyryämistäni". Hän pyysi anteeksi myös ja sanoi, että sanoi pahasti, koska halusi suututtaa minut myös. Ja lupasin rauhoittua ja olla ostamatta YHTÄÄN testiä :D Kiitos teille <3
Mene labraan testiin, niin ei tarvitse arpoa.
Vaikkutat aikalailla epätasapainoiselta pieneltä tytön hupakolta. Oletteko käyneet psykiatrin juttusilla oletko sinä kyvykäs äidiksi.
En pahalla mutta kun tuo sun luonne ja itsekeskeisyys paistaa liian kovasti pinnalla, siinä jää lapsikin toiseksi kun sinä haluat jotain tyhmää.
Hieman vaikutatte tasapainottomilta ihmisiltä, onko mielenterveysongelmia? Kannattaako tuollaiseen perheeseen edes lasta hankkia, sehän stressaa!
Onpa ihanaan suhteeseen lapsi tulossa kun mies huutaa huoraa ja sanoo ettei ole hänen pienestä riidasta...
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:43"]Vaikkutat aikalailla epätasapainoiselta pieneltä tytön hupakolta. Oletteko käyneet psykiatrin juttusilla oletko sinä kyvykäs äidiksi.
En pahalla mutta kun tuo sun luonne ja itsekeskeisyys paistaa liian kovasti pinnalla, siinä jää lapsikin toiseksi kun sinä haluat jotain tyhmää.
[/quote]
Menepä ihan itse sinne psykiatrin juttusille, ei ole ihan tervettä toi sun asenne AP:tä kohtaan. .
Ei ole mielenterveysongelmia, ongelmia kyllä vuosien, vuosien lapsettomuudesta ja keskenmenoista. Ja ei, en ole tytönhupakko, 35v. nainen. Meillä on muuten loistava avioliitto, lapsettomuuden tuskat varjostaneet suhdetta, mutta taas toisaalta lujittanut meidän suhdetta. AP
Mun mies ei todellakaan mikään täydellinen ole, mutta ei kyllä ikinä haukkuisi huoraksi ja että lapsi ei olisi hänen.. Itse tein monta testiä kun tulin raskaaksi ja muutaman päivän välein testasin että vahvistuuko viivat. Mies vähän hymähteli mutta ymmärsi minua kun monta keskenmenoa ollut.
Miehen kielenkäyttö oli kyllä törkeää, mutta tilanne on varmasti stressaava hänellekin. Tuleva isäkin varmasti pelkää ja huolehtii tulevasta, ei toki oikeuta tuollaiseen kielenkäyttöön mutta voi selittää osaltaan töykeää käytöstä. Onnea matkaan, toivottavasti kaikki menee hyvin.
Kuulostat jotenkin epästabiililta. Miehet tykkää suoraviivaisemmasta menosta. En itsekään tajua tuollaista hysteriaa, jossa mikään ei kelpaa eikä koskaan ole hyvin. Rauhoitu, sisko hyvä. Iloitse raskaudesta. Jos menee kesken tms., niin et sä sille mitään olisi voinut. Miehesi ei nyt uskalla puhua sulle kun arvelee että olet hullu. N35