Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen ei saisi harrastaa?

Vierailija
09.07.2015 |

Olemme hieman reilu kolmekymppinen lapseton pariskunta. Itse valmistuin viitisen vuotta sitten ja vuosi sitten toteutin lapsuuteni unelman, ostin oman hevosen. Hevonen toki vie hirveästi aikaa, mutta olen todella onnellinen ja pidän harrastuksestani, miehelläni on oma harrastuksensa, ei yhtä aikaa vievä kuin omani.
Olen kuullut monia kommentteja yleensä vanhemmilta naisilta, miten naisen kuuluisi hoitaa kotia ja laittaa pihaa yms. Kerran viikossa saa käydä työväentalon jumpassa, mutta muuten miehellä on vapaus ja oikeus mennä ja tehdä, naiselle se ei kuulemma sovi.
Olen häkeltynyt. Kuka oikeasti ajattelee noin vuonna 2015?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä, ei harrastusten parissa.

Vierailija
2/5 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? No siinähän kommentoivat, tuskin tanssit heidän pillinsä mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:14"]

Olemme hieman reilu kolmekymppinen lapseton pariskunta. Itse valmistuin viitisen vuotta sitten ja vuosi sitten toteutin lapsuuteni unelman, ostin oman hevosen. Hevonen toki vie hirveästi aikaa, mutta olen todella onnellinen ja pidän harrastuksestani, miehelläni on oma harrastuksensa, ei yhtä aikaa vievä kuin omani. Olen kuullut monia kommentteja yleensä vanhemmilta naisilta, miten naisen kuuluisi hoitaa kotia ja laittaa pihaa yms. Kerran viikossa saa käydä työväentalon jumpassa, mutta muuten miehellä on vapaus ja oikeus mennä ja tehdä, naiselle se ei kuulemma sovi. Olen häkeltynyt. Kuka oikeasti ajattelee noin vuonna 2015?

[/quote]

Aivan eri asia käydä joskus harrastamassa kuin hankkia oma hevonen. Jos et noiden eroa ymmärrä niin turha sinulle selittää

Vierailija
4/5 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:14"]

Olemme hieman reilu kolmekymppinen lapseton pariskunta. Itse valmistuin viitisen vuotta sitten ja vuosi sitten toteutin lapsuuteni unelman, ostin oman hevosen. Hevonen toki vie hirveästi aikaa, mutta olen todella onnellinen ja pidän harrastuksestani, miehelläni on oma harrastuksensa, ei yhtä aikaa vievä kuin omani. Olen kuullut monia kommentteja yleensä vanhemmilta naisilta, miten naisen kuuluisi hoitaa kotia ja laittaa pihaa yms. Kerran viikossa saa käydä työväentalon jumpassa, mutta muuten miehellä on vapaus ja oikeus mennä ja tehdä, naiselle se ei kuulemma sovi. Olen häkeltynyt. Kuka oikeasti ajattelee noin vuonna 2015?

[/quote]

Aivan eri asia käydä joskus harrastamassa kuin hankkia oma hevonen. Jos et noiden eroa ymmärrä niin turha sinulle selittää
[/quote]

Kyllähän minä sen eron ymmärrän! En vain ymmärrä sitä, että miksi en saisi omistaa hevosta ja käydä tallilla? Miehelleni tämä on tietenkin ok ja lapsia meillä ei ole.

Ap

Vierailija
5/5 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Väkisin pitäis tykätä laitella pihaa ja hampaat irvessä hoidella kotia. Ihanan rajoittunutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi