Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako yli 175-senttistä naista tunnet tunnet?

Vierailija
09.07.2015 |

Minkälainen tämä tuntemasi nainen on?
Ihmettelen pitkiin naisiin kohdistuvaa vihaa ja pohdin, että yhdistääkö heitä jokin tietty juttu. Kun eihän pelkkä pituus voi olla syynä siihen, että haukutaan ties miksi ja ettei miehet voi heidän kanssaan seurustella.
Kun kadulla katsoo, on jos jonkin näköistä tallaajaa. Miksi juuri pitkistä niin paljon puhutaan pahaa. Tuntuu, että läskikin saa olla muttei pitkä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta. Kymmenisen? Töistä ja kaveripiiristä. Ja sitten amk-opena tapaan heitä joka luokassa, eli jatkuvasti. 

Ihminen on aina yksilö. Lyhyt tai pitkä, laiha tai lihava. Myöskään nimi ei ole enne. 

Vierailija
2/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaohjaajista muutama on, ihan läheisiä tuttuja ei tule äkkiä mieleen, sekä yksi ex-työkaveri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulle jo eilen ehdotettu psykiatrian päivystystä. Kyllä sä tuosta kateellisuudesta pääset vielä eroon mutta miestäsi et enää takaisin saa, pitkä vei voiton.

Vierailija
4/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:36"]

Vaikka kuinka monta. Kymmenisen? Töistä ja kaveripiiristä. Ja sitten amk-opena tapaan heitä joka luokassa, eli jatkuvasti. 

Ihminen on aina yksilö. Lyhyt tai pitkä, laiha tai lihava. Myöskään nimi ei ole enne. 

[/quote]

Tiedä yhden tytön, jonka nimi on Enne. Pitkä tyttö. 

Vierailija
5/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen monta. Pari heistä on todella kauniita eikä miehistä ole ainakaan ollut puutetta, päinvastoin. Ihan samanlaisia naisia kuin muutkin.

Vierailija
6/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:33"]Minkälainen tämä tuntemasi nainen on?
Ihmettelen pitkiin naisiin kohdistuvaa vihaa ja pohdin, että yhdistääkö heitä jokin tietty juttu. Kun eihän pelkkä pituus voi olla syynä siihen, että haukutaan ties miksi ja ettei miehet voi heidän kanssaan seurustella.
Kun kadulla katsoo, on jos jonkin näköistä tallaajaa. Miksi juuri pitkistä niin paljon puhutaan pahaa. Tuntuu, että läskikin saa olla muttei pitkä.
[/quote]En ole koskaan kuullut mitään muuta kuin että pitkiä ihaillaan, varsinkin miehet käy kuumana. Seko olet!

Vierailija
7/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen aloitus. Kuinkas paljon vihaa sitten kohdistuu lyhyisiin miehiin?

Vierailija
8/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita, ihan normaaleja ovat. Mukaanlukien minä ja äitini...

Vierailija
9/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:44"]

En ole koskaan kuullut mitään muuta kuin että pitkiä ihaillaan, varsinkin miehet käy kuumana. Seko olet!

[/quote]

No ei se nyt näinkään ole. 180cm miestä harvemmin kiinnostaa 175cm pitkä nainen. Hyvä se on, että mies on vähintään 10cm pitempi.

Vierailija
10/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miettii, niin en useata. Esim.serkkuni ovat kuitenkin hyvin pitkiä, yli 180cm molemmat. Itse 171cm. Miksi tuntisin vihaa ketään kohtaan niin mitättömästä asiasta kuin pituudesta :D

Vierailija
11/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta sillä työskentelen muodin parissa ja mallit on usein tosi pitkiä.

Vierailija
12/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä tunnen, koska olen pitkästä suvusta, itsekin 178 cm. Useimmat ovat mukavia ihmisiä, siis ihan normaaleja.

En ole huomannut, että pitkiä naisia erityisesti vihattaisiin. Lehdet ovat täynnä ohjeita siitä, miten täytyy pukeutua näyttääkseen pitemmältä. Korkokenkiä käytetään sen vuoksi, että näytettäisiin pitemmältä tai ainakin sääret olisivat pitemmän näköiset - meillä pitkillähän ne jo ovatkin, ja koroilla vielä pitemmät. Ihmiset pyöristävät pituutensa aina ylöspäin, eivät alaspäin, koska haluavat olla sen puoli senttiä pitempiä edes paperilla. Mallien ja missien eli ulkonäöltään ihanteellisten naisten peruskriteerinä on keskiarvosta melkoisesti ylöspäin poikkeava pituus; voi olla vaikka kuinka sopiva muuten, mutta erittäin harva keskipituinen saa edes varpaitaan oven väliin. Pitkät ihmiset eivät ole tässä maailmassa altavastaajina.

Olen aniharvoin kuullut mitään negatiivista pituudestani, ja ne harvat kerrat olen voinut vaivatta tulkita silkasta kateudesta kumpuaviksi. Katseet myös. Ja miesten katseissa ei yleensä ole ollut tarvetta edes tulkinnoille, koska kaikenpituisille olisin näyttänyt kelpaavan. :)

Minusta on ihanaa olla pitkä, olisin pari senttiä pitempikin, jos se olisi mahdollista. Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että vaikka 150-senttinen on ihastunut omaan kokoonsa tai keskiverto on mielestään juuri täydellisen mittainen. Nämä ovat makuasioita. On vain plussaa, että oma koko on omasta mielestä kohdallaan, koska pituus on yksi niistä ominaisuuksista, jota ei voi muuttaa (ei edes naistenlehtien väriblokkineuvoilla tai tolppakengillä).

Onko sitä kirahveista jankuttavaa tyyppiä muuten näkynyt tässä ketjussa? Siinä on nimittäin malliesimerkki hieman kitkerästä, omaan pituuteensa selvästi pettyneestä ihmisestä.

Vierailija
13/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 176 cm. Eikä minuun ole koskaan kohdistunut vihaa sen enempää kuin muihinkaan. Tämä viha on täysin av-todellisuutta.

Vierailija
14/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni ja poikaystävän siskon ja äidin.

Vierailija
15/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijan kavereista pari on pitkiä 178cm ja +180cm.
Kävin ennen syömässä ruokapaikassa mitä piti äiti ja tytär, molemmat n:180cm ja tytär varsinkin oli oikein pantavan näköinen.
Ei mulla ole mitään väliä minkä pituinen nainen on jos näyttää hyvältä.
T.m181cm

Vierailija
16/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. tunnen parikymmentä. Ennen kun mallin hommia tein pari kuukautta siellä tutustuin. Sitten tietysti nykyisellä työpaikalla on pari pitkää. Mitä nyt heistä sanoisi? Ovat pitkiä ja kauniita.

Vierailija
17/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10 ainakin. Nuoremmat naiset usein pitkiä. Olen 173 ja helposti 178 senttisiä tunnen monta

Vierailija
18/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen montakin, malleja suurin osa. Poikkeuksellisen kauniita ihmisiä, ei todellakaan pulaa miehistä. Itsekin olen törmännyt tähän pitkien naisten vihaamiseen vasta silloin kun "löysin" av:n.