Onko ketään 25-vuotiasta luultu 16-vuotiaaksi?
Joudun joskus tuollaisiin tilanteisiin mutta se kuulostaa niin uskomattomalta etten ole varma. Esim. kysytään ikää kun ostan jotain lippua, hämmennyn enkä keksi miksi muutenkaan kysyttäisiin.
Kommentit (12)
Nuorempana tätä tapahtui siis usein eli satun olemaan kyllä babyface tyyppiä mutta että vieläkin..? Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:30"]Bussikuski myi minulle alle 16v lipun. Olin 35. Toki kävelin nuorten jälkeen bussiin ja olin pukeutunut nuorekkaasti, mutta silti....
[/quote]
Mulle kävi taannoin sama. Olin ostamassa lippua ja tarjosin tasarahan mutta kuski jäikin odottamaan ja kysyi ikää, vastasin vähän häpeillen että 25 ja kuski mumisi jaa.. ja myi aikuisen lipun mitä olin ostamassakin. Katsoin netistä ja ikäraja oli 16! Mutta jos tätä voi 35sellekin tapahtua niin ei kai siinä sitten mitään :)
Juu bussikuski kysyi että lasten vai aikuisten lippu.. :D olin aika hämmentynyt.
Olen 27v ja useasti luullaan 15-vuotiaaksi. Ei häiritse :)
Minua on luultu kuusitoistavuotiaaksi vielä 36-vuotiaanakin.
No ei mutta ku olin 16v nii yks turkkilainen luuli mua 20 vuotiaaksi :D
Hämmentää myös että kun kerroin tapahtuneesta esim.perheelle tai kaverille he vaikuttavat vähän epäileväisiltä, alan kuvitella olenko hullu ja kuvittelen vaan koko tilanteen :D Mutta miksi muuten kukaan kysyisi ikääni ks. tilanteissa ja ehkä läheiseni ovat vain niin tottuneet naamaani?
Siis 25 v ei edes näytä miktään vanhalta? Miksi se olisi niin ihmeellistä?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:39"]Siis 25 v ei edes näytä miktään vanhalta? Miksi se olisi niin ihmeellistä?
[/quote]
16v on vaan niin nuori! Muistan että näytin silloin toooosi nuorelta, mielestäni en näytä enää yhtä nuorelta. Mutta tiedä sitten.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:39"]Siis 25 v ei edes näytä miktään vanhalta? Miksi se olisi niin ihmeellistä?
[/quote]
Läheisten epäileväiset reaktiot tilanteeseen saavat miettimään tapahtuuko tällaista edes kenellekään
Hep hep. Tosin olen alle 160-senttinen ja hoikka. Ja ilmeisesti baby face.
Bussikuski myi minulle alle 16v lipun. Olin 35. Toki kävelin nuorten jälkeen bussiin ja olin pukeutunut nuorekkaasti, mutta silti....