Ihmiset eivät oikeasti ole kateellisia
Kommentit (11)
En ole kateellinen, muut ihmiset voivat olla. Minä en.
kateutta on olemassa mut mä itse en ole yhtään kateellinen.
Höpön löpön. Usein ihmiset eivät vain tiedosta olevansa kateellisia. Pinnan alla jyllää kateus, mutta tietoisuuden tasolla se tulkitaan pelkäksi ärsyyntyneisyydeksi tai inhoamiseksi toista kohtaan.
En ole kateellinen mutta kateellisia ihmisiä on paljon. Kuulun niihin harvinaisiin ihmisiin jotka eivät ole kateellisia :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:12"]
Höpön löpön. Usein ihmiset eivät vain tiedosta olevansa kateellisia. Pinnan alla jyllää kateus, mutta tietoisuuden tasolla se tulkitaan pelkäksi ärsyyntyneisyydeksi tai inhoamiseksi toista kohtaan.
[/quote]
Mua ei ärsytä kuin ilkeät ihmiset. Niissä on just noita pinnan alla kateellisia, jotka on ilkeitä muille...
Mäkään en oo ikinä ollu kateellinen . Halveksin kateutta. Vain huonoitsetuntoiset on kateellisia. Mulla hyvä itsetunto.:)
Kateutta on paljon. Mutta.mä en ole kateellinen mistään kellekään
Kaikki tietävät että kateus kuuluu ihmisyyteen. Kukaan ei kuitenkaan myönnä olevansa itse kateellinen. Eikö tuo ole vähän hassua?
Hahahah tän keskustelun voi taas rinnastaa siihen, että av-mammoilla ei kenelläkään myöskään ole selluliittia, miehellä on yli 20cm muna, kaikilla on isot tissit, hieno auto, hyvä koulutus. Näin tällä palstalla. Täällähän on vaan täydellisiä ihmisiä, eikä kukaan ole kateellinen kenellekään ;)
Minä en ainakaan ole kateellinen.