Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen monta kertaa ajanut ojaan

Vierailija
22.02.2022 |

Kun on paljon lunta, niin ei ole sattunut mitään. Valis

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei auto pysy hanskassa niin parempi lopettaa heti. Mä en ole ajanu ojaan koskaan.

Niin mä olen lopettanutkin autolla ajamisen. Ap

Ai milloin muka? Ainakin viime kesänä suhasit sinne tänne.

Lokakuutako se oli, kun ap viimeksi osti autonkin. Silloin kun asui vielä sinisessä hyväkuntoisessa omakotitalossa, jossa oli tilaa paljulle. 

Hyacinth Bucket'n sisaren talossa on tilaa vain ponille. Mutta meidän Ammattivalittajan kartanossa onkin varmasti tilaa vaikka vielä uima-altaallekin.  :)

Vierailija
22/28 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HobbyHall kortitkaan ei kuulemma ole hyviä - jälkikasvu väittää niin, vaikka kilometrejä takana paljon. Tosin en ole varma, oliko viimeksi vika minun kortissani, vaikka niin kerrottiin - toinen auto ajoi perään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä aja päissään

En ole koskaan ajanut päissään. Ap

Oletko puolisokea vai tyhmä ?

Olen kymmeniä vuosia ajanut autolla ja vain kerran pieneen ojaan toinen etupyörä kun oli umpihanki

Vierailija
24/28 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei auto pysy hanskassa niin parempi lopettaa heti. Mä en ole ajanu ojaan koskaan.

Niin mä olen lopettanutkin autolla ajamisen. Ap

Ai milloin muka? Ainakin viime kesänä suhasit sinne tänne.

Lokakuutako se oli, kun ap viimeksi osti autonkin. Silloin kun asui vielä sinisessä hyväkuntoisessa omakotitalossa, jossa oli tilaa paljulle. 

Hyacinth Bucket'n sisaren talossa on tilaa vain ponille. Mutta meidän Ammattivalittajan kartanossa onkin varmasti tilaa vaikka vielä uima-altaallekin.  :)

Joo, eiköhän tähän 2 huoneeseen ja keittiöön uima-allaskin mahtuisi. Ap

Vierailija
25/28 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä aja päissään

En ole koskaan ajanut päissään. Ap

Oletko puolisokea vai tyhmä ?

Olen kymmeniä vuosia ajanut autolla ja vain kerran pieneen ojaan toinen etupyörä kun oli umpihanki

No mulla on menierin tauti ja huimausta. Erittäin vaikeaa ajaa, jos on kovasti lunta. Ap

Vierailija
26/28 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko edes analysoitua miksi päädyit autoinesi ojaan, ettei vastaavaa kävisi enää jatkossa? Ilmeisesti et, koska kirjotit päätyneesi monta kertaa ojaan.

Vierailija
27/28 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitko edes analysoitua miksi päädyit autoinesi ojaan, ettei vastaavaa kävisi enää jatkossa? Ilmeisesti et, koska kirjotit päätyneesi monta kertaa ojaan.

Joka kerta oli lunta ja isot kinokset. En enää ajele talvisin niin ei tuollaista ongelmaa ole sen jälkeen ollut. Ja muutin n kuukauden päästä toisille seuduille muutenkin. Ap

Vierailija
28/28 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luullut olevani maailman surkein kuski... mutta en sitten ehkä olekaan. Nyt takana 38 autoiluvuotta enkä vielä ole ojaan päätynyt.  :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi