38v ja TAAS raskaana :(
Olen käyttänyt vaikka ja mitä ehkäisymenetelmiä koska lapsia en ole koskaan halunnut enkä halua. Sama mies ollut pian 18v ja kaikki on hyvin, siksipä en juuri lasta haluakaan koska en halua minkään muttuvan. Tein raskaustestin tänään ja olen jälleen raskaana! Ihan uskomatonta paskaa suorastaan kun lapsia ei halua niin tuntuu että tulen paksuksi jo pelkästä seksin ajattelemisesta. Älkää kivittäkö, tämä tulee olemaan jo elämäni neljäs abortti. Nyt haluan tämän jälkeen sterilisaatioon!
Kommentit (40)
Joillain se on helppoa. 10 vuotta ilman ehkäisyä ja nolla raskautta.
Sarvet kirjoitti:
En vastusta aborttia, mutta on vastenmielistä, kun kissaihmiset käyttävät sitä ehkäisykeinona. Sterilisaatioon siitä ja vähän äkkiä! Bonuksena lastenvihaajageenisi eivät leviä maailmalle.
Kissaihmiset?
Vierailija kirjoitti:
No mitä ehkäisyä käytitte nyt?? Tuplaehkäisy on jo aika varma. Esim hormonikierukka + kondomi.
Ehkäisyn pettäminen neljä kertaa on jo aika jännä juttu...Sterilisaation olisit jo iän puolesta saanut ajat sitten.
Käytössä ollut pillerit, kierukka sekä ehkäisyrengas- ja kapseli. Ensimmäisen kerran otin puheeksi sterilisaation täytettyäni 30v, ennen sitä jo halusin mutta tiesin etten saa. Mutta vielä 30 vuotiaana kaksi eri lääkäriä vain väitti että mieli muuttuu. Se asia vaan jäi sitten kun en jaksanut enää vääntää asiasta mikä oli mielestäni ihan selvä. NYT vaadin sterilisaation ettei enää käy näin. Vauva vaan ei ole vaihtoehto. Mies hieman surullinen jälleen ja on yrittänyt taivutella niinkuin ennenkin mutta valitettavasti minun kanssani ei lapsia tule saamaan, saa hankkia niitä jonkun muun kanssa jos haluaa. Joitakin ei ole luotu äidiksi ja minä olen esimerkki sellaisesta. ap
Sarvet kirjoitti:
En vastusta aborttia, mutta on vastenmielistä, kun kissaihmiset käyttävät sitä ehkäisykeinona. Sterilisaatioon siitä ja vähän äkkiä! Bonuksena lastenvihaajageenisi eivät leviä maailmalle.
Minä en nää aborttia murhana kun ei se ole käytännössä mikään vielä abortointihetkellä. Ei minulla ainakaan ole tunnetta että se olisi ihminen. Varmaan joillakin on. Valitettavasti meillä abortti ollut minun "ylihedelmällisuudestäni" johtua ns.ehkäisykeino. ap
Ja tulet vauvalle avautumaan asiasta. Niinpä niin.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa pois. Noita lapsenyrittäjiähän on tälläkin palstalla.
Tuo ei ole vaihtoehto. Sen verran kuitenkin arvostan vartaloani etten halua "pilata" sitä synnytyksellä. Sen verran olen lukenut kokemuksista kun äiti jätetään ongelmien kanssa yksin kun lapsi ulkona. Näin käynyt myös kahdelle tuttavalleni, seksielämä kärsii edelleen ja muutenkin elämässä haasteita alatiesynnytyksestä johtuen mutta korjata voi vaan yksityisellä ja toinen tuttava onkin nyt menossa ja rahoittaa koko lystin omasta pussistaan. Toivottavasti moni tajuaa synnyttää sektiolla koska oikeasti niistä alapääongelmista ei puhuta mitä synnytys voi pahimmillaan aiheuttaa, elinikäiset traumat ja häpeän omasta vartalosta. ap
Vierailija kirjoitti:
Ja tulet vauvalle avautumaan asiasta. Niinpä niin.
On täällä paljon hullumpiakin aloituksia ja kyllä nämä joidenkin mielestä ikävämmätkin asiat mielestäni kuuluu tänne. Eikö tämä ole AIHE VAPAA? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole vaihtoehto. Sen verran kuitenkin arvostan vartaloani etten halua "pilata" sitä synnytyksellä. Sen verran olen lukenut kokemuksista kun äiti jätetään ongelmien kanssa yksin kun lapsi ulkona. Näin käynyt myös kahdelle tuttavalleni, seksielämä kärsii edelleen ja muutenkin elämässä haasteita alatiesynnytyksestä johtuen mutta korjata voi vaan yksityisellä ja toinen tuttava onkin nyt menossa ja rahoittaa koko lystin omasta pussistaan. Toivottavasti moni tajuaa synnyttää sektiolla koska oikeasti niistä alapääongelmista ei puhuta mitä synnytys voi pahimmillaan aiheuttaa, elinikäiset traumat ja häpeän omasta vartalosta. ap
No niin, eiköhän tämä naurettava pelleily riitä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sektio on normaalille, normaalilla järjellä ja itsetunnolla varustetulle ihmiselle turha, jollei ole raskauskomplikaatioita, kuten makrosomiaa tai lapsella hengenhätä. Nämä synnyttämistä pelkäävät tai oman kroppansa pilaamista pelkäävät ihmiset voisivat suosiolla jättää lapset hankkimatta, koska se kroppa menee väistämättä jo raskausaikana heidän kriteeriensä mukaan "pilalle".
Enkä kiellä, etteikö vammoja voisi tulla, mutta harvalla niin vakavia, että vaativat leikkaushoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Joillain se on helppoa. 10 vuotta ilman ehkäisyä ja nolla raskautta.
Kaikki eivät saa lasta koskaan. Eivät ikinä minkään ikäisinä. Miksi tämä on vaikeaa ymmärtää? Jos ihminen ylipäätään on hedelmällinen niin silloin onnistuu raskautuminen vähintään 40v saakka. Muut eivät hedelmällisiä ole olleetkaan.
Hienoa, olet tehnyt ilmastotekosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sektio on normaalille, normaalilla järjellä ja itsetunnolla varustetulle ihmiselle turha, jollei ole raskauskomplikaatioita, kuten makrosomiaa tai lapsella hengenhätä. Nämä synnyttämistä pelkäävät tai oman kroppansa pilaamista pelkäävät ihmiset voisivat suosiolla jättää lapset hankkimatta, koska se kroppa menee väistämättä jo raskausaikana heidän kriteeriensä mukaan "pilalle".
Enkä kiellä, etteikö vammoja voisi tulla, mutta harvalla niin vakavia, että vaativat leikkaushoitoa.
Kyllä, tässä on yksi niistä monista syistä miksi en halua lapsia koska vartalo muuttuu liikaa raskausaikana ja siihen päälle mahdolliset synnytysvauriot. Itse olen lisäksi jo sen verran iäkäs että tuskin edes palautuisin niin hyvin kuin 10v nuoremmat. ap
Vierailija kirjoitti:
No, miksei ukko oli jo käynyt sterilisaatiossa?
Juuri näin: Miehellä se on vain pari nipsausta siemenjohtimiin, naisella paljon isompi operaatio.
Et voi olla raskaana. Palstan mukaan yli 35v eivät enää voi raskautua.
Vierailija kirjoitti:
Ei se välttämättä auta vaikka oma mies käy siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin: Miehellä se on vain pari nipsausta siemenjohtimiin, naisella paljon isompi operaatio.
Kyllä, mutta tässähän ehkä mies vielä haluaisi lapsen.
Mulla on ollut hormonikierukka 6 vuotta. Ei ole pettänyt. Kuukautisista ei tarvitse kärsiä hormonikierukan kanssa.