Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin kieltäytyä töistä sote-alalla? Olen alkanut vihaamaan asiakastyötä ja asiakkaita

Vierailija
22.02.2022 |

Minulla on alan tutkinto ja pitkä työkokemus. Olen lopen uupunut asiakastyöhön (parit työuupumussaikut, työnohjaukset ja psykologikäynnit eivät ole auttaneet). Vihaan asiakastyötä ja asiakkaita, todella vihaan yli kaiken enkä pysty sitä työtä tekemään. Ennen kuin lyttäätte minut niin en halua kenellekään asiakkaalle todellakaan mitään pahaa, päinvastoin. Olisi väärin asiakkaita kohtaan pitää minut siinä työssä.

Olen hakenut vaikka mitä toimistohommia ja sellaisia, mutta ei tärppää. Asiakastyöhön olisi vapaita työpaikkoja auki koko ajan, niihin en kertakaikkiaan pysty enää menemään.

Neuvoja?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johonkin tuotantoon niin ei tarvitse olla asiakaspalvelutehtävissä? Toimistohommiin voi olla vaikea päästä, kun niihin hakee työkokemusta omaavat merkonomit sekä tradenomit. Ellei joku osastosihteerin tehtävä tule kyseeseen, siihen taustastasi olisi hyötyä.

Taustasta? Ei ap ole kertonut taustaansa. Voi olla vaikka lääkäri.

Vierailija
42/49 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johonkin tuotantoon niin ei tarvitse olla asiakaspalvelutehtävissä? Toimistohommiin voi olla vaikea päästä, kun niihin hakee työkokemusta omaavat merkonomit sekä tradenomit. Ellei joku osastosihteerin tehtävä tule kyseeseen, siihen taustastasi olisi hyötyä.

Ei osastosihteeriksi taida päästä, ei niitä paikkoja juuri aukea. Meiltäkin lakkautettiin ne toimet kun toimenhaltijat jäi eläkkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ikä?

Onko täysi ammatinvaihto mahdoton idea?

43. Työkkäri ei anna minun opiskella. Ap

Sitten hakeudut omaehtoiseen opiskeluun.

Mikä se on? En saa opintotukea enää ja minulla on lapsi elätettävänä. Ap

Omaehtonen opiskelu on nimenomaan sitä työttömyystuella opiskelua. Ensin pitää olla työtön ja sitten suunnitelmaan merkitään, että tuetaan omaehtoista opiskelua työttömyystuella. Jos aloitat ensin opiskelut, et voi saada siihen työttömyystukea, vaan sinun pitää hakea opintotukea ja mahdollisesti opintolainaa.

Vierailija
44/49 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ikä?

Omaehtonen opiskelu on nimenomaan sitä työttömyystuella opiskelua. Ensin pitää olla työtön ja sitten suunnitelmaan merkitään, että tuetaan omaehtoista opiskelua työttömyystuella. Jos aloitat ensin opiskelut, et voi saada siihen työttömyystukea, vaan sinun pitää hakea opintotukea ja mahdollisesti opintolainaa.

Ei työkkäri anna mun opiskella koska oma nykyinen ala työllistäisi noin periaatteessa. Ap

Vierailija
45/49 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta silloin kannattaisi varmaan koulutusta vaatimattoman toimistohomman sijaan tähdätä asiantuntijatehtäviin esimerkiksi lääketeollisuuteen.

Vierailija
46/49 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos lääkisläiset voivat toimia osastosihteereinä niin miksei myös lääkärit?

Vierailija
47/49 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä itse hakeutuisin johonkin osapäivätyöhön ja sen avulla lähtisin aikuispuolelle opiskelemaan uutta ammattia. Itse olen nuoriso-ohjaaja osapäiväisesti ja tarkoitus lähteä sen ohella opiskelemaan... Palkka n 1200€ kuussa ei tietysti päätä huimaa. Duuni on kuitenkin kevyttä.

Vierailija
48/49 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ikä?

Ei työkkäri anna mun opiskella koska oma nykyinen ala työllistäisi noin periaatteessa. Ap

Kuten joku aiemmin jo kirjoitti, lähetä pyyntö valviraan, että poistavat ammattioikeutesi rekisteristä, näin voit aloittaa puhtaalta pöydältä eikä työkkäri voi pakottaa takaisin sote-alalle.

Vierailija
49/49 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin siis työterveyteen lopulta (kun saikut ja keskustelukäynnit ym eivät olleet yhtään auttaneet) sanomaan, että en kykene tähän työhön enää. Saamani vastaus oli että kykenetpäs, töihin vaan, sen jälkeen otin loparit. En nähnyt muuta vaihtoehtoa. Anoin palkatonta vapaatakin monta kertaa, mutta sitä ei myönnetty ja sanottiin että ei tulla koskaan myöntämään.

Ap

Missä on noin täydellisen epäpätevä työterveys?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi