Justiinan 200e häälahjafarssi jatkuu
Tää on loistava!
http://www.feissarimokat.com/2015/07/haahullu-vastaa-kritiikkiin/
Mä niin toivon että tää on oikea tyyppi ja että kukaan ei mee paikalle :)
Kommentit (143)
"Jos lahjan ostaminen tuottaa vaikeuksia, voit antaa käteistä."
Jos minulla ei ole 200e tätä idioottia varten niin en silloin voi ostaa konkreettista lahjaa, kirjoittaa shekkiä tai tehdä edes luvatonta tilisiirtoa. HALOO????+
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:54"]
Kaikki esittää hyvin tai sit te ootte vaan ihan pöljiä... Tää sama teksti melkein sanasta sanaan oli täällä ja monissa nettifoorumeilla jo aiemmin...
[/quote]
Eli? Mitä tarkoitat? Että tämä on provo? Vai mitä?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:54"]
Kaikki esittää hyvin tai sit te ootte vaan ihan pöljiä... Tää sama teksti melkein sanasta sanaan oli täällä ja monissa nettifoorumeilla jo aiemmin...
[/quote]
Eli? Mitä tarkoitat? Että tämä on provo? Vai mitä?
[/quote]
Niin.
Kun vähän etsii, löytyy tosiaan tällaisia, joissa tuota samaa tai vastaavaa toivotaan, mutta eivät ne välttämättä kaikki ole provoja.
Aika läppä tuo "halvalla hutastut mustalaishäät". Ei taida Justiinalla olla faktat hallussa edes tuon vertaa.
Mä menisin tonne häihin mut veisin vaa euron puutarhatontun mukanani
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:24"]http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Suomen-pahin-bridezilla-haukkui-vieraat-roskasakiksi-En-halua-halpoja-mustalaishaita/1076430
[/quote]
:DDDD go justiina!
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 07:55"]Ap:n kanssa samoilla linjoilla...
Toivon todellas Justiinan olevan oikea tyyppi ja vielä enemmän toivon, ettei viiva yllä edes hääpaikalta kotiosoitteeseen!
[/quote]
Ootpa ilkeä ihminen. Miksi toivot toiselle pahaa? Mitä pahaa tää morsian on sulle tehnyt? Eipä yhtään mitään.
Ei vitsi, mä veisin varmasti sen oikean lahjan lisäksi kotoa löytyvää krääsää yksittäispakattuna hienoihin paketteihin. Siinä sit morsian vois ihmetellä :D
Joo'o, jos tää hää-Justiina on toi Justiina K niin oltiin samalla ala-asteella. Sain ainakin kerran jälki-istuntoa kun piilotin tytön pulpettiin "oot tyhmä!"-aiheisia lappuja. Tapeltiin yhden tytön kaveruudesta tai vastaavaa, voi veljet.
En kyllä tiedä sitten onko oikeesti kyseinen Justiina, tää on niin sekavaa! :D
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 07:08"]Mulle tulee niin paha mieli ton Justiinan puolesta. Raukka suunnitellut pikkutytöstä asti häitä ja sit menee sössimään ne omalla järjettömällä käytöksellään:( Tulee ihan kamala mielikuva missä se on yksinään hääpaikalla, jousikvartetti soi ja koomikko juontaa ja justiina itkee:(
[/quote] :D
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:27"]Ylilaudalla väitetään, että pariskunta on tunnistettu seinäjokilaisiksi Justiinaksi ja Timoksi, jotka Facebookistakin löytyvät. Missään ei kuitenkaan ole esitetty mitään "todisteita", että kyseessä olisivat samat ihmiset. Nuo Fabosta löytyneet ovat jotain vähän päälle parikymppisiä, seurustelleet puoli vuotta, tyttö uskovaisesta perheestä. Tuskinpa siis osui oikeaan.
[/quote]
teillä on väärä tyyppi :D tunnen tämän pariskunnan erittäin hyvin.