Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko gynekologin vastaanotolla pakko olla selvin päin?

Vierailija
22.02.2022 |

Olisi aika gynekologille mutta inhoan gynekologisia tutkimuksia. Onko ongelma jos otan rohkaisuryypyn ennen sitä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa! Kunhan ei missään örvellyskunnossa ole ja pystyy täysin asiallisesti olemaan, niin asia ok.

Onhan se lääkärillekin helpompi tutkia rentoa ihmistä.

Katsot vain, että rohkaisuryyppy on tosiaan sitä eikä puolta litraa viinaa.

Vierailija
2/17 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvin päin ollessa vältät sen, että Omakantaan lääkäri kirjoittaa että asiakas tuoksahti alkoholilta ja käytös vaikutti holtittomalta. Mä olin ainanaan niin gynekammoinen, että joskus puoli vuottan ennen kun seuaava käynti edes oli, menetin yöunet.

Nyttemmin jännitys kestää sen pari tuntia ennen vastaanottoa, vatsa aina ihan kuralla jne. Eihän käynti kiva ole, mutta onpa sitten taas joksikin aikaa ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useinkin ollut lääkärillä pienessä sievässä. Niin vähässä kuitenkin, ettei ole käytökseen vaikuttanut kuin vapauttavasti.

Olen pahasti lääkärikammoinen johtuen traumaattisen kivuliaista hoidoista lapsuudessa.

Ei ole tullut koskaan mitään mainintaa omakantaan tästä.

Vierailija
4/17 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskallat ottaa sen riskin, että sua pidetään jatkossa jokaisella lääkärikäynnillä alkoholiongelmaisena ja kaikki vaivat laitetaan alkoholismin piikkiin eikä oteta todesta.

T. Yksi joka ei enää kertaakaan elämässään aio tehdä sitä virhettä, että hakeutuu terveydenhuoltoon ahdistuksen takia..

Vierailija
5/17 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt lääkärissä muutaman juoneena, ei tullut mitään merkintöjä kantaan, enkä usko että huomattiin.

Vierailija
6/17 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole vaaraa, että rohkaisuryyppy ei rajoitu vain lääkärissäkäyntiin, niin anna mennä.

Usein vain on uhkana, että alat tarvita sitä ryyppyä vähän joka tilanteeseen: sukujuhliin, työhaastatteluun jne.

Vierailija
7/17 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lääkäri?

Vierailija
8/17 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan. Pari napanteria, niin jo on eukko rentona. Ei se lääkäri sen maskin takaa edes haista, vaikka olis vähän konjamiinia ottanut.

Vierailija
9/17 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mieluummin jotain yrttiä: kärsimyskukka ja valeriana rentouttaa.

Vierailija
10/17 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä siellä ramppaat? Ei terveen tarvitse kaivattaa itseään vuosittain.

Vierailija
11/17 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen hengityksen hajusta huomaa. Valitettavasti.  

Vierailija
12/17 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyne, kauhun paikka! Kumpi on pahempi, gyne vai hammaslääkäri? Itseäni ihan naurattaa, miten voi olla niin pulssianostattava paikka. Enkä itseasiassa koe edes jännittäväni pahemmin, silti verenpainelukemat tapissa siellä. Käynyt säännöllisesti jo vuosia, silti mieluummin jättäisin väliin. Mutta aina sieltä on hengissä selvitty.

Vierailija
13/17 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvin päin ollessa vältät sen, että Omakantaan lääkäri kirjoittaa että asiakas tuoksahti alkoholilta ja käytös vaikutti holtittomalta. Mä olin ainanaan niin gynekammoinen, että joskus puoli vuottan ennen kun seuaava käynti edes oli, menetin yöunet.

Nyttemmin jännitys kestää sen pari tuntia ennen vastaanottoa, vatsa aina ihan kuralla jne. Eihän käynti kiva ole, mutta onpa sitten taas joksikin aikaa ohi.

Ei yksityislääkärit mitään Omakantaan kirjoittele.

Harvassa kunnassa on terkkarin gynejä. Yliopistosairaalan lääkärit saattavat kirjoittaa, tai sitten eivät. En suosittele rohkaisuryyppyä.

Tosin näin korona-aikaan kaikki vastuuntuntoiset ihmiset tuoksahtavat alkoholilta.

Hassu kysymys, mistä keksitkin.

Vierailija
14/17 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota mieluummin jotain yrttiä: kärsimyskukka ja valeriana rentouttaa.

Mä oln kokeillut kaikenlaisia luontaistuotteita joiden pitäisi muka rauhoittaa, yhdestäkään ei ole tullut minkäänlaista vaikutusta.

Vierailija
15/17 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko mies varata itselleen lääkäriajan Kynelogin vastaanotolle?

Vierailija
16/17 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile

Vierailija
17/17 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yksityislääkärit mitään Omakantaan kirjoittele.

Harvassa kunnassa on terkkarin gynejä. Yliopistosairaalan lääkärit saattavat kirjoittaa, tai sitten eivät. En suosittele rohkaisuryyppyä.

Tosin näin korona-aikaan kaikki vastuuntuntoiset ihmiset tuoksahtavat alkoholilta.

Hassu kysymys, mistä keksitkin.

Kyllä ne yksityislääkärikäynnit ( myös gynekäynnit) näkyvät Omakannassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä