Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mulla on ns. hyvän naisen (siveän) maine....

Vierailija
09.07.2015 |

Joo, siis olen monta kertaa kuullut miehiltä kuinka ne kunnioittaa mua kun en jakele ympäriinsä. Mua tämä ei kyllä imartele tippaakaan. Ensinnäkin, sais jo painua historiaan tämä naisten huora/madonna boxit. Toiseksi... olen aseksuaali. En ole kertonut asiaa tässä isossa ystävä/tuttavaporukassa kenellekään. Miehet siis vain olettavat minun olevan ns. hyvä nainen joka säästää itseään tulevalle miehelleni. Jos mua panettais niin mä kyllä paneskelisin ympäri kaupunkia niin paljon kun pimppi sietää. Oletteko muut aseksuaalit törmänneet tällaiseen olettamukseen itsestäsi? Mua vaan niin ärsyttää kun naisen "siveellisyyttä" ylistetään. Tää on sentään 2015...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on varmaan huono maine jos mul mitää mainetta on, mut iha sama mulle ku jos oisin vaikka uskis tai homo tai mikä vaan muu, josta jotkut idiootit ajattelee pahaa. Oon mikä oon, teen mitä itse arvostan, en satuta ketään, joten oon hyvä nainen ja hyvä ihminen! Millainen muuten on huonon miehen maine? Ap:lla hyvä asenne.

Vierailija
2/3 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä o.O mulle ei ole kukaan tullut kiittämään tai moittimaan paneskeluani tai sen puutetta. pitäisikö käydä sitten ihan itse kysymässä tuttavapiirin miehiltä? saattaisi kyllä saada ehkä hiukan oudon maineen siitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme