Millaiset ovat unelmahiuksesi?
Kommentit (16)
Ne mitkä mulla on jo melkein nyt: pitkät ja vaaleat, mutta pitäis jälleen käydä pitkästä aikaa kampaajalla leikkauttaan kerroksittain
Paksut, kiiltävät, pitkät tummanruskeat hiukset.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:13"]Paksut, kiiltävät, pitkät tummanruskeat hiukset.
[/quote]
Haha mulla on pyllyyn asti pitkät paksut tummanruskeat;)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:21"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:13"]Paksut, kiiltävät, pitkät tummanruskeat hiukset.
[/quote]
Haha mulla on pyllyyn asti pitkät paksut tummanruskeat;)
[/quote]
En ihan niin pitkiä haluaisi
Pitkät, laineilevat ja platinanvaaleat kutrit
Pitkät, paksut ja vahvat, hyväkuntoiset kullanvaaleat hiukset (värjäämättömät).
Muuten täsmäävät, mutta oma väri on asteen tummempi, hiekanvaalea.
Tykkäsin pitkästä mustasta letistä, mutta kaippa tää kaljukin on ihan jees näin vanhana.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:22"]
Pitkät, laineilevat ja platinanvaaleat kutrit
[/quote]
mulla on sellaiset mutta haluaisin piikkisuorat. Voisi joskus leikkauttaa jotain mallejakin hiuksiin.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:57"]
Tämä + otsatukka.
[/quote]
Hups, linkki jäi: http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=85394541
Kaksi läpinäkyvää haiventa joista toinen osoittaa pohjoiseen ja toinen etelään. Sellaiset ovat minun unelmahiukseni.
Pitkät, tummat, paksut ja aaltoilevat tai suorat hiukset. Harmi, etteivät kasva kunnolla niin pitkiksi tai ole sen väriset tai edes tasaisen väriset. Ei kuitenkaan mitään "nörttihiuksia" ponnarilla, vaikka olenkin miespuolinen.
Luonnollisen tummanvaaleat (tuota väriä ei valitettavasti väripurkista saa) paksut, hyväkuntoiset hiukset jotka ulottuu juuri rintojen alle. Amanda Seyfried tyyliset!
Tummanvaaleat, aurinkoraitaiset tai kevyesti ja luonnollisesti latvapainotteisen raidoitetut, keskiselkäpituiset tai hivenen lyhyemmät, väljät kiharat, paksut, ehkä hyvällä otsiksella.
Toisaalta afrokin olisi kiva, erityisesti sellainen vähän väljempi mulattiafro.
pitkät mustat hiukset joita kasvatan parhaillaan
poika 666 vee