LAPSUUTESI "tyhmimmät" traumat/huonot muistot
Mulle jäi pieni trauma siitä, kun mun ehdoton lempiuimalelu, johon olin kiintynyt, sellainen bambi-uimarengas, lähti Tanskassa yhdellä melko autiolla pienellä rannalla merelle viipottaan eikä saatu siitä otetta. Sitten yksi nuori mies tarjoutui lähtemään uimaan sen perään. Ja silloin tosiaan tuuli ja se lelu vaan erkaantui nopeesti merelle ja tää sankarimies ui tosi kaukana jo. Mun vanhemmat pelkäs, että se mies voisi hukkua, kun oli niin kaukana rannasta. Mä vaan makasin maassa ja hakkasin nyrkkejä maahan ja paruin. Klassista :D No ei se mies saanut sitä kiinni ja palasi takaisin ja mun vanhemmat kiitteli paljon. Itse en osannut mitään kiitollisuutta näyttää... Myöhemmin kun tuota muistelee, niin voi vaan olla iloinen, millaisia auttavaisia ihmisiä löytyy maailmasta. :)
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:40"]Se kun joulupukki paljastui omaksi isäksi.
[/quote]
Äää, sama. :D
Olimme pienenä sirkuksessa, minulle iski migreenikohtaus ja vähän ajan kuluttua oksensin edessä istuvan miehen niskaan. Jäiköhän hänelläkin sirkus väliin? :D
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:53"]Inhotti syödä pullaa, mikä on täynnä muurahaisia. Mutten kehdannut sanoa mitään mummille. Vuosia myöhemmin muurahaiset paljastui kadremummaksi. En vieläkään pysty syömään pullaa, jossa on kardemummaa, toisaalta maun ja toisaalta sen ulkonäön takia.
[/quote]
Aih ♡
Naapurin tyttö kaatui portaissa ja sai haavan, jota piti lähteä lääkäriin näyttämään. Naapureilla ei ollut autoa, joten isäni lupautui kyytimieheksi. Minä itkin ja roikuin ovessa, jotta isä ei pääsisi lähtemään.
Viikkoja sen jälkeen kävelin portaissa huolimattomasti ja toivoin kompastuvani, jotta saisin samanlaisen haavan.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 06:03"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:40"]Se kun joulupukki paljastui omaksi isäksi.
[/quote]
Äää, sama. :D
[/quote]
Kuin myös, paitsi että joulupukkina oli eno!
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:40"]Se kun joulupukki paljastui omaksi isäksi.
[/quote] Heh, tän voisi tulkita myös niin, että "paljastui, että oikea isäni olikin joulupukki". :D
Eskariryhmämme oli retkellä Suomenlinnassa, jossa oksensin yllättäen alkaneen vatsataudin vuoksi. Suomenlinnaan pystyin menemään uudelleen vasta kolmen vuoden päästä siitä!! :'D
Piereskelin 4 vuotiaana pikkusiskon ristiäisissä :-D pappiakin nauratti.. nyt hävettää mutta onneksi siitä on jo aikaa..
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:31"]Piereskelin 4 vuotiaana pikkusiskon ristiäisissä :-D pappiakin nauratti.. nyt hävettää mutta onneksi siitä on jo aikaa..
[/quote]
:D
Se kun joulupukki paljastui omaksi isäksi.
Oltiin päiväkotiryhmän kanssa retkellä ja oltiin tulossa takaisin päiväkotiin. Olin retkellä syönyt aivan järkyttävän määrän porkkanaa ja matka taittui bussilla. Kärsin nuorempana pahasta matkapahoinvoinnista ja oksensin bussiin penkeille ja lattioille paksua ja kamalaa oranssia mönjää! Oksensin vielä lisää kun päästiin bussista ulos... Loppupäivä päiväkodissa meni eristyksissä kun päiväkotiohjaaja luuli että mulle iski vatsatauti ja muut lapset vältteli. Kyllä hävetti....
Inhotti syödä pullaa, mikä on täynnä muurahaisia. Mutten kehdannut sanoa mitään mummille. Vuosia myöhemmin muurahaiset paljastui kadremummaksi. En vieläkään pysty syömään pullaa, jossa on kardemummaa, toisaalta maun ja toisaalta sen ulkonäön takia.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:28"]Eskariryhmämme oli retkellä Suomenlinnassa, jossa oksensin yllättäen alkaneen vatsataudin vuoksi. Suomenlinnaan pystyin menemään uudelleen vasta kolmen vuoden päästä siitä!! :'D
[/quote]
Mulla on vähän samantyyppinen tarina. Oksensin nimittäin ratikassa lapsena ja sitten kammoksuin niitä pitkään.