Siis miksi joku käyttäissi viellä pöytätietokonetta?
Ne on niin hitait ja tehottomii! Myös ylikuumenee ja pitelee hirveetä äänt koska niis on isot tuulettimet! Ei ne auta tuulettimet ku neki kuumenee, tyhmää kuka insinööri keksiskelee noita... Android paras käyttöjärjestelmä kaikelle, linux paras jos on x86. Joo älypuhelin, tv, tabletti paras... Kannettava voi olla hyödyllinen jos tarvii paljo ramia niiku 32gb, tai jos tarvii näytönohjaimen editointiin, kuten 4k elokuviin. Ulkoset kovalevyt käy läppäreihi ja tv:seen, ei tarvi mitää pöytätietokonetta ostaa joka näyttää rumalta ja mikä painaa hirveesti.
TV + kannettava parempi mielestä jopa älypuhelin yhdistys tv näyttö ja bluetooth näppäimistö parempi, kuin pöytäkone.
Pöytäkoneet kuluttaa energiaa enemmän ja maksavat enemmän joten taloudellinen taakka on todellinen.
Kannettavat parempia koska akku ja hiljainen, ei mene rikki jos sähköt menee poikki.
Valmiita yritystason kannettavia tietokoneita voi kuitenkin ostaa erittäin halvalla. Kannettavan jälleenmyynti arvo on suurempi kuin pöytätietokoneen.
En vaan ymmärrä pöytätietokoneiden käytön tarvetta. Se on typerää.
Kommentit (16)
Miksi joku on eri ikäinen kuin sinä? Sinun ikäsihän on se ainoa oikea ikä. Miksi kaikki eivät ole sinun kanssasi saman ikäisiä. Tyhmiä ovat.
Käytin linux fedora boxia vuosia mutta nyt ostin pelikoneen. Tottakai se pöytäkone on paras verrattuna johonkin leluun. Tosin jos ei ole tilaa ja on tossunalla että ei saa edes pelikoneelle tilaa niin parempi vaan nuolla niitä feministin jalkoja.
Vierailija kirjoitti:
Käytin linux fedora boxia vuosia mutta nyt ostin pelikoneen. Tottakai se pöytäkone on paras verrattuna johonkin leluun. Tosin jos ei ole tilaa ja on tossunalla että ei saa edes pelikoneelle tilaa niin parempi vaan nuolla niitä feministin jalkoja.
Pöytätietokone on lelu. Sitä käytetään pelaamiseen pääosin. On tietenkin poikkeuksia retro tarpeet ja elokuvien muokkaajat, mutta nämä ovat erittäin pieni vähemmistö.
Itse teen töitä tietokoneella, joten en tarvitse mitään ylikokoista laatikkoa. Kaikki data pyörii erinomaisesti ja taloudellisesti kannettavalla. Ja kannettavan voi ottaa vaikka parvekkeelle ja tietenkin tehdä töitä vaikka junassa. Pöytätietokone ei mitään.
Miksi kaikki eivät ole yhtä tyhmiä kuin AP? Jos kaikki olisivat yhtä tyhmiä kuin hän, meillä ei olisi minkäänlaisia tietokoneita.
Meillä teinipojat halusivat pöytäkoneen pelaamiseen ja videoiden tekemiseen, läppärillä kuulemma vaikea saada sellaisia videoiden editointiohjelmia jne.
Gigantin Tero on taas tehnyt pöytätietokonealoituksen. Gigantin Tero luulee olevansa Googlella töissä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä teinipojat halusivat pöytäkoneen pelaamiseen ja videoiden tekemiseen, läppärillä kuulemma vaikea saada sellaisia videoiden editointiohjelmia jne.
I rest my case.
Pöytäkoneeseen saa kovemmat tehot.
On myöskin typerää kirjoittaa viellä.
Käytän ihan vain ärsyttääkseni juuri sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöytätietokone on lelu. Sitä käytetään pelaamiseen pääosin. On tietenkin poikkeuksia retro tarpeet ja elokuvien muokkaajat, mutta nämä ovat erittäin pieni vähemmistö.
Itse teen töitä tietokoneella, joten en tarvitse mitään ylikokoista laatikkoa. Kaikki data pyörii erinomaisesti ja taloudellisesti kannettavalla. Ja kannettavan voi ottaa vaikka parvekkeelle ja tietenkin tehdä töitä vaikka junassa. Pöytätietokone ei mitään.
Eli et pyöritä mitään raskasta softaa. No se tuli jo selväksi kun mielestäsi joku läppäri on parempi kun pöytäkone. Meillä ne läppärinromut eivät kelpaisi muuhun kun ehkä vauvapalstailuun, uutistenlukuun ja sähköpostin katseluun. Hetkinen, kirjoitan tätä serveriltä (toisesta joka minulla on) jonka tehoihin ei mikään läppäri pysty.
Mä en jaksa kikkailla minkään viritysten kanssa, joten all in one pöytäkone, koska siinä on riittävän iso näyttö vanhemmallekin ihmiselle, ei tarvitse koko aikaa laseja.
Kvanttitietokonetta ei vielä saa läppärinä.
Mä ostin pöytäkoneen. Se on tosi pieni ja tehokas. En aivan ymmärrä pointtiasi. Minulla on myös kaksi läppäriä (työ+oma)