Kuinka paljon maksaa piilareiden hommaaminen?
Ja mitä kaikkea ne saadakseen tarvitsee tehdä? Näöntarkastus ainakin, maksaako se piilarisovitus tms. Kannattaako heti hankkia sellaiset 30 päivän piilolinssit jos aikoo käyttää niitä päivittäin?
Kommentit (10)
Selvä, kiitoksia :) Itse en siis laseja ole hankkimassa vaan pelkästään piilarit. Onko väliä käykö halpisoptikolla esim. specsavers vai täytyykö oikeasti käydä Instrussa tms?
Ap
Itse olen aina vaan tilannut netistä (oliskohan lenson) kuukausipiilarit, tulee todella halvaksi. Mutta kannattaa kyllä ekana käydä optikolla varmuudeksi.
Öööh mulla maksoi kertakäyttöiset 19e paketti, jossa on 30kpl, eli 15 päivälle.
Mulla maksaa Lensonilta 6kk piilarit n. 80 euroa. Mun mielestä tosi edulliset.
Nisseniltä tilaan. Käytän kuukauden linssejä joita ihan yötä päivää saa pitää, usein otan kyllä yöks pois. Anyway puolen vuoden paketti on vajaa 90 euroo. Sen lisäks täytyy olla piilarineste, sillä yhdellä pärjää usein sen puol vuotta ja se maksaa kahdeksan euroa yks puteli. Sen mukana tulee aina uus piilarikotelo. Mulla on piilolinssikontrollikäynnit ilmasii, siellä katotaa silmän vointi ja tarkistetaan näkö :) Oon nissenin asiakkaana ollu piilariasiois kolme vuotta ja mun mielestä edullista & hyvää palveluu.
Kun menet optikolle näöntarkastukseen, niin muista sanoa heti että haluat sen tarkastuksen piilolinssejä varten. Piilarireseptissä kun on eri tietoja kuin laseissa.
http://www.piilolinssioptikko.net/piilolinssiresepti-ja-silmalasiresepti/
Mä tilaan linssit aina LensOnilta, jonka joku jo mainitsikin. Suosittelen. Siellä on jatkuvasti tarjouksia ja usein ilmaiset postarit. Pakettikin mahtuu postiluukusta, ainakin kun ei osta nestepulloa, niin ei tarvi juosta postissa. Piilarinesteen ostan apteekista. Melkein kaikkien nestepullojen mukana tulee sitten aina uusi linssikotelo.
Kiitoksia kaikille vastanneille! Olen selvinnyt 23 vuoden ikään ilman mitään näköä korjaavia välineitä ja nyt en enää näe telkkarin tekstejä sohvalla istuessani eli jotain on tehtävä :D laseja en missään nimessä halua niin piilarit sitten.
Ap
Piilareiden hinta riippuu myös vahvuuksista ja hajataiton voimakkuudesta. Tilasin just Lensonilta puoleksi vuodeksi kuukausilinssit 108€, toisessa hajataiton korjaus.
Piilareita ei suositella käytettäväksi 24/7, joten suosittelen joitain edullisia laseja, joita käyttäisit sitten välillä kotona, jotta silmät eivät liikaa kärsisi piilareista.
Itse olen aina ottanut samalla nuin lasit, näöntarkastus ei ole maksnt mitään eikä sovitus. Kertakäyttöpiilarit noin 1€\pari. 30kpl paketeissa myydäön yleensä eli 60€ tais maksaa. Lasit maksoi 79€