Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koron testaus Koronan jälkeen, kysymys ?

Olenkohan jo terve
21.02.2022 |

Siis jos olen sairastanut Koronan noin viikko sitten ja tekisin nyt korona testin, näkyisikö testi miinuksena vai plussana.

Eli, voiko testillä testata onko minulla vielä korona ?

Kolmesti rokotettu ja tähän en löydä tietoa mistään.
Henkeä kylläkin ahdistaa edelleen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy aika pitkään positiivisena. Sinun tulee siis käyttää maskia, vaikka olisitkin jo palautunut itse sairastumisesta.

Vierailija
2/4 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy aika pitkään positiivisena. Sinun tulee siis käyttää maskia, vaikka olisitkin jo palautunut itse sairastumisesta.

Hämmentävää

Karanteeni aika viisi päivää plus kaksi oireetonta päivää,

ja

jos testi näyttäisi edelleen plussaa, tartuttaisinko ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri terkkarilla sanottiin ettei kannata mitään jälkitestejä tehdä. Meilläpäin sanottiin että viiden eristyspäivän jälkeen voi palata töihin. 10 päivää on maksimiaika joka vietetään eristyksissä. Jos palaa töihin ja lähikontakteihin 5-10 päivän sisällä täytyy käyttää maskia siihen saakka kun on kulunut ytuo 10 päivää ensioireista tai positiivisesta testistä.

Vierailija
4/4 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. PCR kyllä näyttää positiivista pitkäänkin, mutta se, että elimistössä on pieniä jämiä viruksen perimästä ei sairastuta ketään, tartuttavuus loppuu paljon nopeammin.