Seuraa Tampereen hotelliin?
Hotellikuolema uhkaa ja kamala puute viikon reissaamisen jälkeen. Voisiko joku mukava mamma auttaa tänäyönä kun lapsukaiset jo nukkuvat? Mies 30v
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:10"]
Äh, mä oon niin vahvasti lääkitty yöksi, että oon kerran toiselle esikoiselle yrittänyt ainakin tunnin juottaa tuttipullosta limsaa... Voi reppanaa, huutaa nälkää ja mamma on ihan pierussa eikä tajua. Noj, onneksi näyttää ihan kohtuu normaali poika olevan:) Ja muutenkin, mun sairaus pahenee jatkuvista herätyksistä niin mies opetteli heräämään. N32v
[/quote]
Mä oon valinnu että teen tyttärille iltapesut ja puurot syötän, nukutan. Ja nukkuvat yön niinkuin mäkin, aamulla samoin laitan aamupuurot ja syötän, pesut ja ollaan jo häivytty usein kauppaan siinäkohtaa ku eukko kömpii vauvanluota hörppimään sitä multa jäänyttä jo vanhaksi mennyttä aamukahvia:D sopii meille, mulla ei tissejä oo nii huono alkaa antaa yöllä tissimmammaa:D mies 30v
[/quote]
Sehän onkin se pääasia, että molemmat hoitaa osansa, kuinka ne sitten onkaan jaettu. Meillä on imetetty vaan isäntää niin ei ole ollut väliksi kumpi heräilee.
N32v
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:44"]
Lapset nukkuu? Siis jätkä on penskojen kans reissussa ja olis tuonu jonku random naisen huoneeseen panolle? No kukin tyylillään...
Aloittaja on katsos Oulun korkeudelta, siellähän pannaan vaikka poroja kun lapset nukkuu.
[/quote]
Buhahhahhhaaa...! Oulunkorkeudella ei ole poroja ja asutaan vielä oulusta tunnin ajomatkan päässä niin lähellä suomen virallista keskipistettä kuin vain voi, paljo lähemmäs ei pääse:) Poroja on pohjoisessa, ei oulussa... Mies 30v
Oulusa niitä o ja palajo. Aika lähelle arvasin kuitenkin, jos tunnin ajomatkan päässä.
Lapset nukkuu? Siis jätkä on penskojen kans reissussa ja olis tuonu jonku random naisen huoneeseen panolle? No kukin tyylillään...
Aloittaja on katsos Oulun korkeudelta, siellähän pannaan vaikka poroja kun lapset nukkuu.