Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihme poksaus kuului mahasta, mitään tapahdu.. rv39

Vierailija
08.07.2015 |

Mikähän se oli? Nyt ei mitään. Samoja kiristelyjä kuin joka ilta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun multa kuului mahasta poksahdus, niin seuraavaksi lotisi lapsivedet lattialle :)

Vierailija
2/10 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Lapsivedet. Poksahtiko ylhäällä, jos, niin menepä makuulle, tuleeko vesiä. Mulla vaan alkoi tihuutella tällaisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhaalla sellanen pieni poksaus. Ja ei tule vesiä. Nousin ylöskin. Jotain muuta siis? Ap

Vierailija
4/10 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sikiön nivelet tai joku voi myös naksua. Mulla on naksunut jo muutaman viikon ja olen aina luullut et pian lorahtaa lapsivedet :D ei kuitenkaan vasrallista

Vierailija
5/10 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä kans poksahti ja samantien vedet reisillä. tsemppiä tulevaan synnytykseen, alkoipa se tänään tai viikon päästä :)

Vierailija
6/10 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:12"]Kun multa kuului mahasta poksahdus, niin seuraavaksi lotisi lapsivedet lattialle :)
[/quote]samoin

Vierailija
7/10 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko limatulppa? Mulla kuului kans aikoinaan napsahdus ja siitä n puolen tunnin päästä meni vedet.

Vierailija
8/10 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuulu päivällä poksahdus ja seuraavana yönä alko lapsivettä tulemaan. Pieni reikä oli tullut kalvoon. Vauva syntyi sitten vajaan 2vrk kuluttua siitä ku lapsivettä alko tippumaan.

Vierailija
9/10 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tosiaan vauvan nivelet, voiko kuulua? Kiristellyt ja pientä menkkajuolimistunnetta, kohdunsuu ollut 2cm auki muttei edes kipeitä supistuksia. Eikä valu mitään... ap

Vierailija
10/10 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on molemmat lapset naksuneet ihan urakalla, mutta lapsivesien menosta kuului ihan erilainen poks ja sitten vedet menivät heti. Notta kannattaa olla istumatta kangasverhoilluilla tuoleilla ja sänkyyn kannattaa laittaa yöksi kosteussuoja. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi